Perfecta, Your Time Is Green, Pudrowy tonik przeciw niedoskonałościom

OD PRODUCENTA: Pudrowy tonik ma unikatową dwufazową formułę łączącą tonizujący płyn z matującym proszkiem. Ma silne działanie normalizujące, matujące i oczyszczające. Daje wyjątkowe uczucie odświeżenia i jedwabistego zmatowienia.
Sound Green Extract - wyjątkowy botaniczny ekstrakt pozyskiwany innowacyjną metodą ultradźwięków. Ma silne właściwości oczyszczające, normalizujące i energizujące skórę.
Bazylia - działaja przeciwbakteryjnie oraz łagodzącą podrażnienia. Zawiera polifenole, które wyłapują wolne rodniki.
Puder mineralny z glinką - doskonale matuje i pochłania ze skóry nadmiar sebum, nie powodując nadmiernego przesuszenia.


Perfecta, Your Time Is Green, Pudrowy tonik przeciw niedoskonałościom - moja opinia

Pudrowy tonik przeciw niedoskonałościom kupiłam w Rossmannie z czystej ciekawości. Zainteresowało mnie oczywiście to, że jest dwufazowy i zawiera w sobie glinkę. Nigdy nie używałam toniku do twarzy w takiej formie, więc byłam oczywiście bardzo zaintrygowana jak rzeczony kosmetyk się sprawdzi. Tonik Perfecty zamknięty jest oczywiście w typowej plastikowej butelce z ładną szatą graficzną. Zapach kosmetyku jest bardzo przyjemny, zdecydowanie cytrusowy. Wydajność przeciętna. Kosmetyk jak możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej rzeczywiście składa się z dwóch warstw. W związku z tym przed użyciem trzeba go porządnie wstrząsnąć, aby obie fazy dobrze się zmieszały. Warstwy łączą się bez problemu oraz zużywają równomiernie.


Przejdźmy teraz do działania. Tonik z Perfecty przez kilka pierwszych użyć dawał mi dziwne uczucie na twarzy, myślę że spowodowane było to przez ten puder z glinką. Czuć, że na waciku nie jest sam płyn tylko coś jeszcze. Nie jest to w żaden sposób nieprzyjemne, tonik nie zostawia żadnej warstwy na twarzy, więc o to nie musicie się martwić. Nie gryzie się też z dalszymi etapami pielęgnacji, wszystkie kremy świetnie mi się po nim wchłaniały. Kosmetyk doskonale oczyszcza twarz oraz bardzo dobrze matuje skórę, pozostawiając przy tym miłe uczucie odświeżenia. Miałam wrażenie, że trochę pomagał wysuszać drobne niedoskonałości. Niestety tonik ma też wady. Przy regularnym stosowaniu rano i wieczorem  wysusza skórę. Moja cera jest mieszana, więc później stosowałam go tylko na strefę T i wszystko było ok. Myślę, że przy bardzo tłustej cerze nie będzie takiego problemu. Moim zdaniem tonik ten nie nadaje się do cery normalnej, wrażliwej bądź suchej, bo jest naprawdę mocny. Podsumowując myślę, że pudrowy tonik przeciw niedoskonałościom to całkiem fajny kosmetyk, jednak zdecydowanie nie dla każdego. Na pewno podczas jego stosowania warto obserwować skórę.


Jestem ciekawa czy miałyście ten tonik oraz jakiego kosmetyku z tej kategorii aktualnie używacie?


Cena: 14,59 zł regularna; 9,99 zł na promocji
Pojemność: 200 ml
Ważne: 9M / 01.2021
Dostępność: sieciowe drogerie, Rossmann
Skład: Aqua, Glycerin, Kaolin, PPG- 26- Buteth- 26, PEG- 40 Hydrogenated Castor Oil, Zinc Oxide, Citric Acid, Mangifera Indica Fruit Extract, Ocimum Basilicum Leaf Extract, Niacinamide, Allantoin, Hydroxacetophenone, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Buteth- 3, Tributyl Citrate, Linalool, Hexyl Cinnamaldehyde, D-Limonene, Citral, Benzyl Salicylate, Parfum, CI 19140, CI 42051

37 komentarzy

  1. miałam:) bardzo lubiłam i zużyłam do cna;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam tego produktu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy toniku pudrowego, więc z czystej ciekawości chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIe znam go, chociaż na półkach sklepowych go widziałam :) Nie wiedziałam jednak, że jest dwufazowy - to mnie zaskoczyło. Nie jestem do końca pewna czy by mi odpowiadał, ale jest dość ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie skuszę się na ten produkt, zbyt chemiczny skład - wolę hydrolaty :)
    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. To na mojej suchej skórze mógłby zrobić masakrę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że szanse są na to spore, lepiej nie próbuj się przekonać na własnej skórze ;)

      Usuń
  7. Ja poluje na jakis fajny tonik :) wogole czy tylko widzę, że na rynku jest niezwykle mały wybór toników? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie, że kiedyś było lepiej. Teraz firmy często zmieniają te tonik i człowiek chce kupić ponownie coś co mu się sprawdza a tu ni ma.

      Usuń
  8. Interesujący kosmetyk, szkoda, że trochę przesusza, ale może faktycznie jest bardziej dla typowo tłustej skóry. Produkt nie dla mnie, bo ja mam suchą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że dedykowany jest właśnie do takiej.

      Usuń
  9. oj nie, jak przesusza to nie dla mnie. Ja już jestem cała sucha haha :D Niestety ale musze się natłuszczać

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj zdecydowanie to nie tonik dla mnie a aktualnie używam Bentona:) Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie mialam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie miałem kosmetuków tej marki przyznam

    OdpowiedzUsuń
  13. Całe wieki nie miąłam od nich żadego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  14. mi jakoś nie za specjalnie służą kosmetyki Perfecty... ciągle mnie po nich zapycha

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie ciekawy kosmetyk. Szkoda tylko, że wysusza skórę :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.