Alleluja! Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Moi drodzy, z okazji jutrzejszych Świąt Wielkanocnych pragnę złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia. Pogody ducha, radości, spokoju, udanych spotkań w gronie najbliższych, smacznych jajek na śniadanie, dużo słońca oraz mokrego Dyngusa. Oby ten wolny czas upłynął Wam jak najlepiej!

 

Koszyczek wielkanocny

 

Dajcie znać jak planujecie spędzić Wielkanoc w tym roku. Ja śniadanie jem w domu, a w obydwa dni zostałam zaproszona do rodziny na obiad, także mam dobrze. Nie musiałam bardzo dużo gotować, ale za to upiekłam ciasto, które ze sobą zabieram. Cieszę się niezmiernie na te dwa dni wolnego, bo ten przedświąteczny tydzień miałam naprawdę ciężki. Jeszcze raz Wesołych Świąt :)

17 komentarzy

  1. Miłych świąt! U mnie na spokojnie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w Holandii z mężem i dziećmi więc święta spędzamy w czwórkę:) cieszę się na te wolne dni zwłaszcza że pogoda dopisuje :) Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt, wiele dobroci i radości! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Todo es precioso! Espero verte pronto por mi blog! Felices pascuas! 🐇🐇🐇🐣🐣🐣

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnych Świąt a raczej ostatniego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i wesołych (nieco spóźnione) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale te święta szybko zleciały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co prawda już po Wielkanocy, ale życzę spokoju i wiele radości na ten poświąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta święta i po świętach:(:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje że święta udane:) Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wszystkie komentarze, Święta były udane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.