Moja Mama odeszła

Rzadko kiedy dzielę się na tym blogu moim prywatnym życiem. Jednak w tym wypadku czuję, że muszę, bo po prostu nie wiem co dalej. Nie lubię też znikać tak bez słowa. Jak widzicie po tytule moja Mama zmarła. I nagle cały świat wywrócił mi się do góry nogami. Nie jestem w stanie zrozumieć co się dookoła mnie dzieje.

Przecież jeszcze nie tak dawno składałam jej życzenia na Dzień Matki, jadłyśmy razem obiad w niedzielę, pytałam się czy mi odbierze kuriera i nagle jej nie ma. Pustka. Tyle jeszcze rzeczy miałyśmy zrobić. Skończyć porządki w piwnicy, wybrać farbę do pokoju, pójść na zakupy ubraniowe, odwiedzić ciocię, pojechać nad morze. Tyle jeszcze bym jej chciała powiedzieć, zapytać się, poradzić. Nauczyć się robić pierogi na Święta i przecier pomidorowy, bo nadal nie umiem. Móc ją przytulić, powiedzieć, że ją kocham, zobaczyć jej uśmiech, usłyszeć jej głos. A to już koniec. Gorzki smak słowa nigdy.

Jest mi teraz cholernie ciężko. Z jednej strony staram się nie poddawać, nie załamywać totalnie. Wstaję rano, smaruję twarz kremem, nawet czasem robię jakiś makijaż, zmuszam się do jedzenia, załatwiam wszelkie formalności, spotykam się z rodziną i znajomymi, nie izoluję się od świata, szukam wsparcia. Ale takie mi się to wszystko wydaje bez sensu. Wiem, że muszę żyć dalej i znaleźć sobie jakiś cel, mieć plany, hobby, dążyć do czegoś. Na chwilę obecną jednak widzę wszystko w czarnych kolorach. Chciałabym dalej prowadzić tego bloga i profil na Instagramie, mam nawet parę zaległych postów gotowych do dodania. Wiem, że muszę mieć jakieś zajęcie, ale to wszystko jest teraz takie głupie i nijakie. W związku z tym sama nie wiem jak to będzie. Może coś będę tutaj dalej tworzyć. Może zniknę na jakiś czas. Chciałam po prostu żebyście wiedzieli.

Do zobaczenia.

10 komentarzy

  1. Bardzo mi przykro. Musisz znaleźć w sobie siłę do życia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi przykro. Bardzo smutna wiadomość. Trzymaj się ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przykra wiadomość, bardzo Ci współczuję :( Znam ten ból, moja mama odeszła 21 lat temu. Potrzebujesz się teraz z tym oswoić, potrzeba czasu, jednak trochę aktywności trochę pomaga. Pamiętam, że wtedy rozpoczynałam naukę w nowej szkole, pozwoliło mi to trochę odsunąć przykre myśli. Jednak sama będziesz wiedziała najlepiej jak to przeżyć, trzymaj się ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  4. najmocniej Ci współczuję. Nawet nie wyobrażam sobie co możesz czuć. To trudne przeżycie dlatego daj sobie tyle czasu, ile tylko potrzebujesz. Ściskam mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiem co powiedzieć.. Bardzo, bardzo mi przykro. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje szczere wyrazy współczucia mam nadzieję, że prędzej czy później dojdziesz do siebie i będziesz jeszcze silniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi przykro. Wiem, jak boli strata :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze będzie pięknie, znajdziesz w sobie siłę by żyć dalej pełnią życia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak mi niesamowicie przykro, dbaj Kochana o siebie i wracaj szybciutko! Przytulam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro mi bardzo i rozumiem jak to jest. Przeszłam podobny momen ale był to mój tata... Chciałabym Ci coś dobrego powiedzieć, ale sama wiem, że trzeba ten czas, to wszystko przeżyć i poźniej może być inaczej. Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.