Mam bloga

... i nie wiem co z nim robić. To jest mój drugi blog. Pierwszy prowadziłam jakieś 5 - 7 lat temu, już nawet dokładnie nie pamiętam kiedy to było. Pisałam na nim tylko i wyłącznie o kosmetykach. Później go skasowałam, ponieważ doszłam do wniosku, że jest beznadziejny. Po długiej przerwie postanowiłam wrócić ponownie do blogowania, z odrobinę większą wiarą w siebie. I na pierwszy plan znowu wybijają mi się kosmetyki.

Pierwsze zdjęcie na blogu, osoba ze znakiem zapytania

Jeśli nie wiesz dokąd zmierzasz, każda droga Cię tam poprowadzi.

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.