Skusiłam się na promocję w Rossmannie, 55% obniżki na kosmetyki do makijażu

Zakupy na promocji w Rossmannie, 55% obniżki na kosmetyki do makijażu
Rossmann is popular chain of polish drugstore. Twice a year they're doing a huge sale where You can buy all the makeup items 55% off from they regular price. Of course some of the prices tend to go up a bit before, but still it's a brillinat deal. This is what I bought.

Czy te zakupy były konieczne? I tak i nie. Skusiłam się na promocję, ponieważ kilka kosmetyków było mi mniej lub bardziej potrzebnych oraz z tego powodu, że od długiego czasu nic sobie nie kupowałam i poczułam zew natury. Na pewno nie były mi potrzebne cztery lakiery do paznokci, ale na moje usprawiedliwienie powiem tylko, że uwielbiam holo, no a lakier z Deli, sami zobaczcie. Czyż nie jest cudowny? Płynne srebro. Jak go można było nie wziąć za połowę ceny. Zakupoholizm trochę, tak wiem, ale wiem też, że tych lakierów będę używać często i z przyjemnością. Tak więc czuję się co nieco usprawiedliwiona. Natomiast jeśli chodzi o produkty, które były mi potrzebne to na pewno nowy tusz do rzęs. Bardzo chciałam przetestować nowość z L'oreala. Podkład też mi się przyda i tutaj również zapragnęłam spróbować czegoś nowego, to samo tyczy się bazy i zielonego korektora. Tego typu produktów nie mam w swojej kosmetyczce. Eyeliner z Eveline bardzo lubię, a ten którego aktualnie używam zaczął mi wysychać. Także tak, oto moje zakupy. Częściowo usprawiedliwione, chociaż tak naprawdę to nie mam wyrzutów sumienia z tytułu nabytych przeze mnie produktów.

Lista kosmetyków wraz z cenami po obniżce:
 
    1. Podkład AA Wings of Color Matt Filler nr 201 - 20,25 zł
    2. Bazę AA Beauty Primer 360 Anti-Shine - 13,50 zł
    3. Zielony korektor Bell Hypo Allergenic nr 03 - 7,87 zł
    4. Bibułki matujące Wibo - 6,11 zł
    5. Eyeliner Eveline Celebrities fioletowy - 5,85 zł
    6. Tusz do rzęs L'oreal Paradise Extatic - 27,63 zł
    7. Lakier Eveline Trend Collection 272 - 2,16 zł
    8. Lakier Delia Coral Hybrid Gel 27 - 4,05 zł
    9. Lakier Lovely Holo Top Coat - 3,73 zł
    10. Lakier Lovely Classic nr 23 - 2,92 zł

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.