Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt

OD PRODUCENTA: Natychmiast wygładza skórę, długotrwale zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci. Olej migdałowy z dużą zawartością kwasu oleinowego oraz linolowego ze szczególnie silną zdolnością zmiękczania naskórka i wzmacniania lipidowej bariery ochronnej skóry. Witamina E wzmacnia działanie antywolnorodnikowe preparatu, ujędrnia i chroni przed przedwczesnym starzeniem. Wzmocniony, skoncentrowany system nawadniania skóry – Hialuronic acid – kwas hialuronowy w 15% dawce powoduje 57% wzrost nawilżenia skóry po 15 minutach od nałożenia preparatu i aż 43% nawilżenie nawet po 2. godzinach działania. Natychmiast wygładza skórę – Velvesil 125 tworzy delikatny film na skórze, wygładzając drobne nierówności. Do stosowania na noc i na dzień. Nie zatyka porów. Skoncentrowana ilość składników aktywnych. Delikatna konsystencja doskonała pod makijaż. Zalecany do: pielęgnacji skóry suchej i bardzo suchej, w stanach mocnego przesuszenia, do kuracji codziennej lub zamiennie z kremem z serii Hydrain3 Hialuro jako wzmocnienie pielęgnacji podstawowej.


Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt - moja opinia


Serum Dermedic dostałam na gwiazdkę, w zestawie z innymi kosmetykami tej marki. Kosmetyk zamknięty jest w szklanej buteleczce z zakraplaczem, za co duży plus. Pipeta działa bez zarzutu, jedynie pod koniec opakowania ciężko jest wydobyć produkt. Butelka jest lekko przezroczysta, więc widać zużycie kosmetyku. Serum ma biały kolor i średnio płynną konsystencję, nie jest tłuste. Jego zapach jest przyjemny, ale bardzo słabo wyczuwalny. Serum Dermedic jest lekkie, łatwe w aplikacji i szybko się wchłania. Niestety pozostawia lepkość na twarzy, więc w moim odczuciu nie nadaje się do samodzielnego użycia na dzień, zwłaszcza jeśli mamy w planach nałożyć na buzię makijaż. Po nałożeniu na twarz kremu, problem znika. Serum dobrze współgrało z innymi kremami, które na nie nakładałam.


Moja cera jest mieszana z tendencją do zmian trądzikowych, ale to nie znaczy, że nie potrzebuje nawilżenia. Po okresie zimowym była trochę odwodniona, więc serum Hydrain 3 Hialuro wydawało się być dla mnie idealne. Przejdźmy teraz do jego działania. Przy regularnym stosowaniu dwa razy dziennie, serum w odczuwalny sposób nawilża skórę oraz przywraca jej właściwy poziom nawodnienia. Zauważyłam, że usuwa również uczucie napięcia oraz ściągnięcia, które w moim przypadku było spowodowane używaniem kremu na zmiany trądzikowe. Jeśli chodzi o obiecane przez producenta ujędrnienie oraz wygładzenie skóry to niestety nie zaobserwowałam żadnych efektów. Kosmetyk mnie nie zapchał, ani nie uczulił. Jest również wydajny. 
 
 
Podsumowując, myślę, że serum marki Dermedic to dobry produkt. W moim przypadku spełniło swoje główne zadanie, którego po nim oczekiwałam, czyli nawodniło mi cerę. Jednak szczerze mówiąc, serum nie zachwyciło mnie do tego stopnia, abym chciała je kupić ponownie. Po zużyciu całej buteleczki nie zauważyłam jakiś spektakularnych efektów na mojej twarzy. Owszem serum dobrze nawilża, myślę jednak, że na rynku kosmetycznym jest dużo produktów, które dają takie same lub lepsze efekty. Dla mnie jest to kosmetyk z kategorii: jest ok, można wypróbować, ale nie trzeba.

Jakie serum do twarzy polecacie? A może pomijacie ten krok w swojej pielęgnacji?

Cena: 55,00 oryginalna zł; 30 - 40 zł w sklepach internetowych
Pojemność: 30 ml
Ważne: 6M
Dostępność: SuperPharm, apteki, doz.pl
Skład:Aqua, Sodium Hyaluronate, Hydrogenated Polydecene, Caprylic/Capric Tri-glyceride, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Squalane, Cyclopentasiloxane (and) C30-40 Alkyl Ceteareth Dimethicone / Crosspolymer, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Glyceryl Polymethacrylate (and) Glycoprotein (and) Yeast Extract (Faex Extract) (and) Aleuritic Acid, Tocopheryl Acetate, Polyacrylamide (And)C13-14 Isoparaffin (And) Laureth -7, DMDH Hydantoin (and) Methylchloroisithiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Parfum

16 komentarzy

  1. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty z tej serii, ale akurat serum nie miałam. Szkoda, że efekt Cię nie zadowolił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że serum Ciebie nie zadowoliło :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdziło to serum. Ja aktualnie stosuje na noc serum marki CREAMY z dodatkiem witaminy c i jestem bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i nie sprawdziło się u mnie za bardzo. Przeszkadzał mi też sztuczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś był na nie szał, a ostatnio czytam raczej negatywne komentarze na jego temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie sprawdzę to serum, bo skóra aż się prosi o nawilżenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dotąd jedyne serum, które sprawdzało się u mnie wyśmienicie to serum z Bielendy z zieloną herbatą. Nawet zaskórniki mi znikały z twarzy :) Próbuję również innych, ale jeszcze żadne się tak świetnie nie sprawdziło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, na to serum raczej się nie zdecyduję skoro jest tylko ok ;) U mnie dość dobrze sprawdziło się serum z Asoa, ale jest dość ciężkie i oleiste więc raczej na zimę niż lato

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam to seru, było całkie sympatyczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.