Ava, Śnieżna alga, Kompleks przeciwzmarszczkowy pod oczy

OD PRODUCENTA: Wyjątkowo bogaty koktajl składników aktywnych o działaniu odmładzającym. Zawiera ekstrakt z algi śnieżnej rosnącej w niskich temperaturach, pod śniegiem, która chroni w skórze proteiny długowieczności KLOTHO i FOXO1. Wymiata wolne rodniki, zwiększa produkcję kolagenu, w połączeniu z naturalnymi masłami i olejami poprawia elastyczność skóry wokół oczu, regeneruje ją i odżywia. Proteiny znajdujące się w ekstrakcie z jedwabiu nawilżają naskórek, zapobiegają utracie wody, opóźniają pojawianie się zmarszczek, nadają skórze gładkość i aksamitność. Obecność składnika HaloxylTM wspomaga usuwanie cieni pod oczami.
Sposób użycia: Stosować na dzień i/ lub na noc. Niewielką ilość preparatu delikatnie wklepać w skórę oczu, pozostawić do wchłonięcia, następnie można wykonać makijaż. Zachować odstęp od worka spojówkowego.

Ava, Śnieżna alga, Kompleks przeciwzmarszczkowy pod oczy

Ava, Śnieżna alga, Kompleks przeciwzmarszczkowy pod oczy - moja opinia

Krem pod oczy Ava Śnieżna Alga kupiłam w aptece internetowej przy składaniu jakiegoś większego zamówienia. Skusiła mnie niewygórowana cena, opakowanie z pompką oraz oczywiście obietnice producenta, co do których podchodzę jak zwykle z nutą dystansu. Kosmetyk ma mieć działanie odmładzające, co mojej ponad trzydziestoletniej skórze pod oczami się przyda. Krem pod oczy Ava Śnieżna Alga zamknięty jest w wygodnej szklanej buteleczce z pompką. Całość dodatkowo była zapakowana w kartonik. Pompka działa prawidłowo i wyciska odpowiednią ilość produktu. Problem pojawia się dopiero pod sam kopiec opakowania, ponieważ nie jest ono typu airless i co za tym idzie pompka nie zbiera resztek produktu z denka. Na szczęście krem jest na tyle wydajny, że to mi akurat nie przeszkadzało. Poza tym tą resztę można wygrzebać szklaną łopatką. Sam kosmetyk ma przyjemny i jednocześnie bardzo subtelny zapach. Jego konsystencja zaś jest w moim odczuciu idealna. Treściwa, ale nie ciężka, ani nie tłusta, średnio gęsta, dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania. Poza tym krem pod oczy Ava nadaje się pod makijaż.
 
Krem pod oczy Ava Śnieżna alga

Przejdźmy teraz do działania. Moja skóra pod oczami ma już pierwsze zmarszczki, co za tym idzie potrzebuje konkretnego nawilżenia. Mam też naturalnie spore sińce, chociaż tutaj nie liczę nigdy na zbyt duża poprawę. Z genetyką nie wygrasz. Krem pod oczy Ava Śnieżna Alga używałam dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Kosmetyk przede wszystkim zapewnia mojej skórze odpowiednią dawkę nawilżenia przez całą dobę. Poza tym krem regeneruje i odżywia delikatną okolicę pod okiem. Przy regularnym stosowaniu sprawia, że skóra wokół oczu wygląda lepiej. Jest gładsza, wypielęgnowana i wygląda na wypoczętą. Krem pod oczy Ava Śnieżna Alga w moim przypadku ma bardzo minimalny wpływa na poprawę widoczności sińców pod oczami. Owszem te zasinienia się zmniejszyły, ale efekt jest bardzo subtelny o co nie mam pretensji. U mnie akurat, mało który krem w tej kwestii coś pomaga. Jeśli chodzi o działanie przeciwstarzeniowe to na pewno trzyma w ryzach zmarszczki. Nie likwiduje ich niestety, ale nie czarujmy się. Już powstałych zmarszczek żaden krem nie zniweluje. No chyba, że taki znacie to dajcie znać w komentarzu, chętnie przetestuję. Nie mniej jednak skóra wokół oczu przy kremie z Avy wygląda dobrze, a nowe zmarszczki się nie pojawiają.
Podsumowując dzisiejszy wpis napiszę, że jestem zadowolona z kremu pod oczy Ava Śnieżna Alga. Nie jest to co prawda ideał, ale daje całkiem fajne efekty. Moim zdaniem warto się nim zainteresować.
 

Używałyście ten krem pod oczy? Jaki jest Wasz ulubiony specyfik na tą wymagającą okolicę?

 
Cena: od ok. 22 zł
Pojemność: 15 ml
Ważne: 6M
Dostępność: drogerie internetowe
Skład: Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Alcohol, Vitis Vinifera Seed Oil, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Cocos Nucifera Oil, Niacinamide, Dimethicone, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Silk, Coenochloris Signiensis Extract, N-Hydroxysuccinimide, Chrysin, Palmitoyl Oligopeptide, Palmitoyl Tetrapeptide-7,lecithin, Maltodextrin, Ceteareth-20, Ceteareth-12, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Phenoxyethanol, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Steareth-20, Sodium Hydroxide, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum.

46 komentarzy

  1. Cena w porządku, działanie ok, chyba też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się skuszę. Tego produktu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego akurat kosmetyku nie znam, chociaż markę bardzo cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O to coś dla mnie, brzmi ciekawie. Ostatnio poszukuję jakiegoś dobrego kremu pod oczy a z pompką to jeszcze nie widziałam. Wydjae się całkiem praktyczne i jak sama wspomniałaś pod koniec można przecież ''wylizać'' :D ja zawsze wygrzebuję resztki do końca bo nie lubię wyrzucać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką szklaną łopatkę, która super mi się przydała do wygrzebania resztek tego kremu. Poza tym i tak był wydajny.

      Usuń
  5. Dla mnie te kremy są zdecydowanie za słabe, słabo nawilżają, ale mam bardziej wymagającą cerę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat nawilża świetnie, akurat to jest dla mnie najważniejsze w kremach pod oczy.

      Usuń
  6. Tej marki jeszcze nie miałam przyjemności testować, totalna nowość dla mne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie zaskoczyłaś, bo firma jest długo na naszym rynku.

      Usuń
  7. Jeszcze nic od nich nie miałam, ale mają ciekawe kosmetyki i zamierzam wypróbować 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki z Avy, a ten produkt bardzo mnie zaciekawił 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam recenzje kremów pod oczy- też mam problem z zasinieniami i poza tradycyjnym kremem pomagają miedzy innymi chłodne płatki.
    Krem mnie zaciekawił- też nigdy nie spodziewam sie efektów jak po photo shopie- ale grunt,że zdiała przeciwzmarszczkowo, nawiliża i generalnie nie szkodzi ani nie uczula :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa bardzo dobrze i nie robi krzywdy. A jeśli chodzi o zasinienia to mam je od zawsze. Taka moja uroda już.

      Usuń
  10. Kurczę wydaje się być na prawdę super, więc chyba spróbuję!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem sensowny jak dla skóry z pierwszymi zmarszczkami.

      Usuń
  11. I hope this product is compatible with you.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie znam tej śnieżnej algi, ale gdybym miała okazję chętnie poznałabym bliżej ten specyfik :) Wygląda ciekawie, cena też nie najgorsza - na pewno warto spróbować. Zwłaszcza, gdy tak jak ja, nie miało się okazji poznać bliżej marki :) Świetna recenzja Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Moim zdaniem to całkiem udany kremik.

      Usuń
  13. Nie znam tego kremu, ale cena również zachęca żeby wypróbować :) Podoba mi się też, że jest w opakowaniu z dozownikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tego produktu, ale jest wart uwagi :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. jeżeli wykończę ten, który mam, z chęcią wypróbuję śnieżną algę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena zachęca do wypróbowania, chociaż wolę kosmetyki w opakowaniach bez pompki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubiłam się z tym kremem pod oczy. Zresztą bardzo lubię kosmetyki marki AVA Laboratorium.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.