Tołpa, Dermo Face Sebio, Peeling 3 enzymy - jest HIT!

OD PRODUCENTA: Nasz dermokosmetyk działa jak peeling, ale nie zawiera drobinek ani kwasów AHA. Usuwa zrogowaciały naskórek dzięki trzem aktywnym enzymom, bez pocierania i dodatkowych podrażnień. Głęboko oczyszcza pory, zapobiega ich blokowaniu i zmniejsza ilość zaskórników. Reguluje rogowacenie naskórka i wygładza jego powierzchnię. Eliminuje nawracające i uporczywe niedoskonałości. Pozostawia skórę odnowioną, nawilżoną, gładką i bez zaskórników. W trakcie stosowania możesz poczuć niewielkie mrowienie, zaczerwienienie lub pieczenie związane z obecnością enzymów.
 
Peeling 3 enzymy:
  • złuszcza naskórek i zmniejsza liczbę zaskórników
  • eliminuje uporczywe i nawracające niedoskonałości
  • normalizuje pracę gruczołów łojowych i ogranicza wydzielanie sebum o 74% zaraz po zastosowaniu
  • wygładza o 10% i zwęża pory o 15% już po 4 użyciach

Sposób użycia: Nanieś peeling na oczyszczoną twarz, omijając okolice oczu i pozostaw grubą warstwę. Po 10 minutach rozmasuj delikatnie zwilżonymi dłońmi zaczynając od szyi w górę, poprzez brodę, policzki, nos i czoło. Następnie spłucz letnią wodą. Stosuj 2 razy w tygodniu.
 
Peeling enzymatyczny Tołpa

Tołpa, Dermo Face Sebio, Peeling 3 enzymy - moja opinia

Peeling enzymatyczny Tołpa kupiłam w aptece internetowej w całkiem dobrej cenie. Wcześniej używałam głównie peelingów mechanicznych, ale po wizycie u dermatologa dowiedziałam się, że nie są one wskazane dla mojego typu cery. Poza tym, że mam skórę trądzikową i mieszaną to jeszcze naczynkową. Postanowiłam więc przerzucić się tylko na peelingi enzymatyczne. Nie ukrywam, że miałam dosyć spore obawy, czy tego typu kosmetyki będą u mnie działać. Albowiem używałam kiedyś peelingu enzymatycznego z Dermedic i nie robił on nic. Dlatego stwierdziłam, że najlepiej będzie zacząć od tego popularnego i mocno polecanego peelingu 3 enzymy z Tołpy.
 
Tołpa, Dermo Face Sebio., Peeling 3 enzymy

Peeling Tołpa 3 enzymy zamknięty jest w aluminiowej tubce z wąskim aplikatorem. Wygodne rozwiązanie, dzięki któremu łatwo dozuje się odpowiednią ilość kosmetyku. Poza tym taka tubka nie zasysa powietrza do środka, więc peeling dłużej zachowuje świeżość. Całość dodatkowo była zapakowana w kartonik, ze wszystkimi niezbędnymi informacjami. Peeling ma bardzo przyjemną konsystencję, niczym kisiel i ładny zapach owoców egzotycznych. Na twarz nakłada się łatwo i z niej nie spływa. Po aplikacji peelingu, na twarzy faktycznie czuć delikatne mrowienie, ale nie jest to przykre doznanie. Natomiast po jego zmyciu buzia była lekko zarumieniona przez kilka minut. Nie mniej jednak żadnego pieczenia czy podrażnienia nie odnotowałam. Wydajność peelingu oceniłabym jako przeciętną.
 
Tołpa, Dermo Face Sebio, Peeling 3 enzymy

Przejdźmy teraz do działania, bo to jest tutaj najważniejsze. Peeling Tołpa 3 enzymy działa i to zaskakująco dobrze. Nie ukrywam, że po pierwszym jego użyciu, przyzwyczajona do mocnych mechanicznych zdzieraków, nie widziałam zbytniej różnicy w stanie mojej cery. Jednak im dalej w las, tym było tylko lepiej. Peeling przede wszystkim faktycznie dobrze złuszcza martwy naskórek oraz ładnie oczyszcza cerę. Buzia po jego użyciu jest rozjaśniona, gładka i miła w dotyku. Peeling Tołpa ma pozytywny wpływ na zaskórniki czy mniejsze zmiany trądzikowe. Niedoskonałości nie tylko jest mniej, ale też pojawiają się rzadziej. Co więcej mam wrażenie, że przy regularnym stosowaniu sprawia, że buzia tak szybko się nie zanieczyszcza. Ponadto peeling oczyszcza pory i zmniejsza ich widoczność. Sprawia, że cera widocznie mniej się przetłuszcza. Przy czym wcale jej nie wysusza, ani nie przesusza. Jeśli chodzi o jakieś minusy to się nie dopatrzyłam. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z peelingu Tołpy. Dla mnie daje on tak samo dobre efekty jak mechaniczne peelingi, których wcześniej używałam. Kosmetyk okazał się być świetnym uzupełnieniem mojej tygodniowej pielęgnacji. Jego działanie pomaga utrzymać moją cerę w dobrym stanie. Jeśli jeszcze nie testowałyście peelingu Tołpy, to moim zdaniem zdecydowanie warto go kupić. Ja na pewno do niego wrócę, ale teraz będę chciała wypróbować jakiś inny peeling enzymatyczny, żeby mieć porównanie.

Używacie peelingów enzymatycznych? Jaki jest Wasz ulubiony? Miałyście ten peeling z Tołpy? Sprawdził się u Was?


Cena: 34 zł regularna; 19,99 zł - 23,99 zł na promocji 
Pojemność: 40 ml
Ważne: 3M
Dostępność: drogerie stacjonarne oraz internetowe
Skład: Aqua, Glycerin, Papain, Sodium Polyacrylate, Peat Extract, Bromelain, Bacillus Ferment, Xanthan Gum, Parfum, Glyceryl Caprylate, Triethyl Citrate, Sodium Phytate, Propylene Glycol, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Methylpropanediol, Caprylyl Glycol.
 

43 komentarze

  1. Akurat tej marki nie kupuję, moja skóra nie toleruje, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo ten peeling jest bardzo dobry. Nie mniej jednak wiadomo, że nie każdemu wszystko pasuje.

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze peelingu z tej firmy, ale może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go, ale dla mnie był taki sobie :P Nie widzę fenomenu - jako peeling słaby, bardziej jako maska, bo dobrze wygładzał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo każda cera jest inna. Ja widziałam bardzo dobre efekty jego działania :) A co do fenomenu to tak już jest z Internetem, że coś się staje hitem i człowiek czasem ma zbyt wygórowane oczekiwania ;)

      Usuń
  4. Nie uzywam tego typu peelingow, ale mysle dac im szanse. Firme znam i jak najbardziej sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz się przerzuciłam tylko na takie i jak na razie trafiłam dobrze :)

      Usuń
  5. Jak już obydwie wiemy ja go również od niedawna uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki peeling by mi się przydał! Muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten peeling ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh very good product darling

    OdpowiedzUsuń
  9. Także mam skórę trądzikową, mieszaną, w kierunku suchej, a na dodatek wrażliwą :D
    kiedyś spróbowałam tego peelingu, ale był za mocny. Teraz, z pewnością podrażniłby mi skórę. Muszę niestety unikać tego typu produktów. Jednak fajnie, że u Ciebie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że dla niektórych może być za mocny. Czasem lepiej w ogóle odpuścić peeling i bazować na maseczkach.

      Usuń
  10. Przyznam szczerze, że nie znałam tego peelingu, ale chyba skuszę się przetestować :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Tego peelingu akurat nie miałam ale kocham tołpę, co bym nie próbowała zawsze mi się sprawdza :) Muszę koniecznie wypróbować opisany produkt! Cudowna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie była byś z niego też zadowolona. U mnie sprawdza się świetnie :)

      Usuń
  12. ja mam taki peeling z orientany i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę go musiała przetestować jak piszesz, że fajny :)

      Usuń
  13. Dodaję do listy "must try" bo też sporo dobrego słyszałam a nie miałam okazji spróbować na sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym wypróbować ten peeling, ale jakoś mi z nim nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak, może kiedyś trafisz na jakąś super promocję i się skusisz :)

      Usuń
  15. To mój ulubiony peeling enzymatyczny :) Łatwy w użytkowaniu (poręczny, nie kapie, dobrze się zmywa) i do tego działa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten peeling i u mnie super się spisuje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.