Nacomi Next Level, Rozświetlające serum z kofeiną pod oczy

OD PRODUCENTA: Rozświetlające serum pod oczy pomaga w walce z oznakami zmęczenia i przywraca promienne spojrzenie. Zapewnia błyskawiczny efekt wygładzenia i rozświetlenia konturu oczu. Zawarta kofeina wraz z fito-kompleksem BIOPHYTEX™ wyrównuje koloryt skóry, redukując cienie pod oczami i zapobiegając ich powstawaniu. Skład wzbogacony o witaminę C zmniejsza widoczność przebarwień, napina i ujędrnia skórę oraz wyrównuje jej koloryt. Kompleks DERMAXYL™ w połączeniu z kompozycją naturalnych olejów dogłębnie odżywia oraz regeneruje cerę. Sposób użycia: nałóż niewielką ilość rano i wieczorem, a następnie delikatnie wmasuj w oczyszczoną skórę wokół oczu. Unikaj kontaktu z oczami.
 
Nacomi Next Level, Rozświetlające serum z kofeiną pod oczy

Nacomi Next Level, Rozświetlające serum z kofeiną pod oczy

Rozświetlające serum pod oczy Nacomi Next Level dostałam w prezencie. Po sukcesie jakim okazał się ceramidy z tej serii, naszła mnie ochota na kolejne produkty. Kosmetyk zużyłam już jakiś czas temu, przyszła więc pora na jego recenzję. Serum pod oczy Nacomi zamknięte jest w praktycznym opakowaniu z pompką, która działa bez zarzutu. Szata graficzna typowa dla serii Next Level, mnie osobiście bardzo się podoba. Samo serum ma jasny, lekko żółty kolor oraz prawie że nie wyczuwalny zapach. Jego konsystencja jest lekka, ale przypomina raczej lotion lub nawet krem niż typowe płynne serum. Kosmetyk szybko się wchłania, ale moim zdaniem nadaje się do stosowania tylko solo. Mój krem po oczy ma dokładnie taką samą konsystencję jak to serum i jakoś nie wyobrażam sobie używania tych produktów razem jeden na drugi. Oczywiście próbowałam. Dla mojej skóry wokół oczu to za dużo i to wszystko razem się po prostu nie wchłania. Także mamy pierwszy minus.
 
Nacomi serum pod oczy z kofeiną

Przejdźmy teraz do najważniejszego czyli działania. Rozświetlające serum pod oczy Nacomi Next Level szału nie zrobiło. Na pewno zauważyłam lekkie rozświetlenie okolicy oczu. Nastąpiła też redukcja cieni, spojrzenie wyglądało na bardziej wypoczęte. Na upartego można powiedzieć, że serum pod oczy Nacomi swoje podstawowe zadanie spełnia, ale nie jest to efekt powalający na kolana. Poza tym kosmetyk nie zrobił nic więcej. Nie zaobserwowałam wyrównania kolorytu skóry czy też zmniejszenia widoczności przebarwień, chociaż na to akurat nie liczyłam. Niestety nie było też obiecanego efektu napięcia czy ujędrnienia. Generalnie moje zmarchy jak są tak były i mają się dobrze. Serum pod oczy Nacomi trochę tą okolicę nawilża, ale dla mnie działanie jest za słabe. Poza tym jest bardzo wydajne.
Jednym słowem rozświetlające serum pod oczy Nacomi Next Level sprawdziło się u mnie średnio i nie planuję ponownego zakupu. Co oczywiście nie musi oznaczać, że kosmetyk jest zły. Moja okolica wokół oczu jest po trzydziestce. Może u młodszej osoby to serum da lepsze efekty.

Używałyście tego serum? Polecacie jakieś kosmetyk z Nacomi pod oczy?


Cena: 34,99 zł regularna; 20,99 zł na promocji
Pojemność: 15 ml
Ważne: 6M
Skład: Aqua, Coco-Caprylate/Caprate, Butylene Glycol, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, C12-15 Alkyl Benzoate, Passiflora Incarnata Seed Oil, Potato Starch Modified, Trehalose, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Caffeine, 3-O-Ethyl Ascorbic Acid, Cetyl Alcohol, Hydrolyzed Yeast Extract, Rosa Canina Seed Oil, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Maltodextrin, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Centella Asiatica Leaf Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Ruscus Aculeatus Root Extract, Hydrolyzed Yeast Protein, Palmitoyl Hexapeptide-12, Escin, Ceramide NG, Tribehenin, Lecithin, Panthenol, Ammonium Glycyrrhizate, Lactic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyglucuronic Acid, Citric Acid, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Sodium Citrate, Sodium Lauroyl Glutamate, Xanthan Gum, Hydroxyethyl cellulose, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol.

6 komentarzy

  1. Nie miałam takiego serum, ale zapytam siostry, czy używała tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam nigdy tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam rozświetlające produkty, pod oczy również <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale póki co najlepsze serum pod oczy to z Basiclab i Oxygenetic jeśli o mnie chodzi 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting product. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nigdy tego serum, obecnie używam kremu pod oczy od weledy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.