Nacomi, Next Level, Ceramides 5% Serum

OD PRODUCENTA: Ceramidowe serum, wzbogacone o peptydy i naturalne składniki aktywne, rewitalizuje skórę oraz stymuluje odbudowę bariery hydrolipidowej. Jednocześnie łagodzi stany zapalne, nawilża, działa przeciwstarzeniowo i przywraca naturalną równowagę. Zawarte oleje inca inchi oraz z passiflory wraz z gliceryną dogłębnie odżywiają i regenerują skórę. Serum tworzy warstwę ochronną i zabezpiecza przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Działa niczym kojący opatrunek na podrażnioną skórę. 
Sposób użycia: Nałóż niewielką ilość rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyję i dekolt. Delikatnie wmasuj i pozostaw do całkowitego wchłonięcia. Stosuj przed aplikacją kremu/oleju. Unikaj kontaktu z oczami.
 
Nacomi, Next Level, Ceramides 5% Serum review

Na serię Nacomi Next Level miałam ochotę od momentu kiedy pojawiła się na rynku. Kiedy wiec zobaczyłam ją na promocji w Hebe przejrzałam szybko moje kosmetyki, żeby zobaczyć czy coś mi się nie kończy. I tym sposobem kupiłam sobie widoczne na zdjęciu powyżej serum. Zdecydowałam się na wersję z ceramidami, ponieważ nie przypominam sobie abym wcześniej używała kosmetyków z tym składnikiem. Poza tym przypadł mi do gustu ten piękny różowy kolor pudełka, w które serum było zapakowane. Kosmetyki z serii Nacomi Next Level mają prostą, minimalistyczną szatę graficzną, co mnie osobiście bardzo się podoba.
 
Serum Nacomi Next Level Ceramidy 5%

Nacomi, Next Level, Serum Ceramidy 5% - moja opinia

Ceramidowe serum Nacomi zamknięte jest w pojemniku typu airless z pompką. Ułatwia to dozowanie produktu i jest higieniczne. Pompka niestety czasem się zacina, ale poza tym wyciska odpowiednią ilość kosmetyku, więc nie czepiam się o to tak bardzo. Serum dodatkowo zapakowane było w kartonik ze wszystkimi niezbędnymi informacjami. Samo serum ma zaskakująco gęstą jak na tego typu kosmetyk konsystencję. Przypomina ona krem. Jestem przyzwyczajona do bardzo płynnych i lejących serum, takich jak np. Ava czy The Ordinary i nie ukrywam, że konsystencja ceramidowego serum Nacomi momentami była dla mnie problemem. Dziwnie nakładało mi się na tak treściwe serum krem, zwłaszcza jeśli był on zdecydowanie lżejszy. Poza tym moja mieszana cera przetłuszcza się w strefie T i były dni kiedy schemat serum plus krem to było dla niej za dużo, ale to już jest kwestia indywidualna. Znowuż nie nakładając na serum nic miałam wrażenie, że nie domykam mojej pielęgnacji. Jeśli chodzi o samą aplikację to ceramidowe serum Nacomi dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze żadnej wyczuwalnej warstwy. Jednak moim zdaniem trzeba odczekać dłuższą chwilę pomiędzy kolejnymi etapami pielęgnacji. Zapachu nie wyczuwam praktycznie żadnego, więc to na pewno będzie plus dla osób, które drażnią mocno perfumowane kosmetyki. Poza tym serum jest wydajne i nadaje się pod makijaż.
 
ceramidowe serum nacomi

Przejdźmy teraz do samego działania ceramidowego serum Nacomi. Tak jak wspominałam mam cerę mieszaną, tłustą w strefie T i dodatkowo z tendencją do trądziku. Serum, mimo tej nie do końca odpowiadającej mi konsystencji, sprawdziło się u mnie świetnie.
Kosmetyk przede wszystkim naprawdę doskonale nawilża cerę i daje uczucie ukojenia. W następnej kolejności łagodzi podrażnienia i uspokaja skórę. Widziałam to zwłaszcza po kwasach, czy kiedy coś tam sobie powyciskałam na twarzy. Ponadto ceramidowe serum Nacomi w widoczny sposób regeneruje i odżywia cerę. Po zużyciu niemalże całego opakowania dostrzegam ewidentną różnicę w stanie mojej twarzy. Jest ona zdecydowanie bardziej gładka i miękka. Delikatne zmarszczki mimiczne, które mam na czole stały się praktycznie niewidoczne, także myślę, że działanie przeciwstarzeniowe jest. Cera wygląda bardziej promiennie, świeżo i zdrowo. Poza tym serum mnie nie zapchało, ani nie uczuliło. Nie miało też żadnego negatywnego wpływu na drobne zmiany trądzikowe, które gdzieś mi się tam pojawiały.
Osobiście jest zadowolona z ceramidowego serum Nacomi. W moim odczuciu kosmetyk ten spełnia wszystkie obietnice producenta, także uważam iż warto go wypróbować. Ja na pewno sięgnę po kolejne kosmetyki tej firmy.

Używałyście kosmetyków Nacomi Next Level? Jakie są Wasze odczucia? Trafiłyście na jakiegoś ulubieńca, a może wręcz przeciwnie, odkryłyście bubel?

 
Cena: 49,99 zł regularna; 34,99 zł na promocji
Pojemność: 30 ml
Ważne: 05.2023
Dostępność: Hebe oraz drogerie internetowe
Skład: Aqua, Coco-Caprylate/Caprate, Glycerin, Panthenol, C12-15 Alkyl Benzoate, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Hydrolyzed Yeast Protein, Passiflora Incarnata Seed Oil, Plukenetia Volubilis Seed Oil, Ceramide NG, Ceramide NP, Ceramide AP, Ceramide EOP, Phytosphingosine, Tribehenin, Sodium Lauroyl Lactylate, Sodium Lauroyl Glutamate, Cholesterol, Xanthan Gum, Carbomer, Ethylhexylglycerin, Tocopherol, Dehydroacetic Acid, Palmitoyl Hexapeptide-12, Benzyl Alcohol, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Phenoxyethanol.

75 komentarzy

  1. Przyznam, że po raz pierwszy słyszę o tej marce. Ciekawe produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mnie zaskoczyłaś, bo ja przez moment widziałam te kosmetyki wszędzie ;)

      Usuń
  2. Nice review. I like The Ordinary serum and 10% niacinamide.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie takiego działania na moją suchą skórę bym oczekiwała, więc muszę poczekać na jakąś promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam go latem, kiedy skóra była opalona i nieco przesuszona. Przyjemny produkt, polubiłam się z nim

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktow. Ja ostatnio korzystam z produktow marki Ordinary. Jestem ciekawa efektow :)
    Podoba mi sie twoj blog,na pewno bede czesciej zagladac i obserwuje :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Ordinary też używałam i byłam zadowolona. Nie musisz linkować bloga, wiem jak trafić.

      Usuń
  6. sounds impressive product
    thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  7. Raz miałam jakiś krem do twarzy Nacomi i byłam zadowolona :) serum bardzo mi się podoba, przy okazji na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam krem pod oczy z Nacomi i był fajny, a serum polecam.

      Usuń
  8. This is the first time I hear mention that brand, I love using serums, they are a very important part of my cosmetic routine and I was very interested lately in trying one with ceramides.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same here, serums are important in my daily beauty routine too :) Ceramides works great, def try them out.

      Usuń
  9. I thought my moisturizer could do everything my skin needed. Obviously, I was gravely mistaken. I will try this brand. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think using serum before moisturizer can do a lot of good for the skin :)

      Usuń
  10. Very interesting product, I use serums and this one sounds like a good one!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przetestowałabym to serum :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. I do love Polish products, we used to have Farmona's things in my country, sadly, no longer, I do miss their hand creams.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We have a lot good products. I know Farmona, I hope You get to try some more brands :)

      Usuń
  13. Szukam właśnie jakiegoś serum, to brzmi fajnie. Ciekawe czy by się u mnie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak, ale to zależy czego potrzebujesz i jakie konsystencje lubisz.

      Usuń
  14. I do use serum , but have no experienced Ceramides. I'm encouraged by what you say that the product rejuvenates, nourishes, moisturizers and sooths. Worth a try, indeed.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna recenzja ^^ może jak trafię na nie na promocji to też wyprubuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z Nacomi Next Level używam jedynie kwasu salicylowego, ale na pewno coś więcej jeszcze wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo osób używa tego kwasu z tego co widzę. Ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdził.

      Usuń
  17. Tego serum jeszcze nie miałam, ale warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z marką Nacomi jeszcze nie miałam okazji się poznać, ale jak tylko uszczuplę trochę moje zapasy, to pewnie jakieś miejsce do testów się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Good review. I have read that ceramides and peptides are the newbies in skin care especially for antiaging. Worth while to try

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The are worth to try because they works. My skin looks better thanks to this serum :)

      Usuń
  20. Nie miałam jeszcze produktów tej marki ;) Przydałoby mi się to serum teraz, znowu mam przesuszoną skórę :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam tę serię Nacomi, ale jakoś nie mam ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba też wolałabym bardziej płynną konsystencję niż serum gęste jak krem ale mogłabym wypróbować i sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ta konsystencja trochę nie do końca, ale poza tym serum jest świetne.

      Usuń
  23. Nie miałam, ale bardzo mnie tym serum zaciekawiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. It sounds like an interesting serum, thanks for sharing!

    Hope that you are having a good weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeżeli dobrze nawilża, to jest kosmetykiem na wagę złota. Pal sześć już wszystko inne;) Przyznam, że właśnie kończę zapasy z uzdrovisco i zastanawiam się, co by tu sobie kupić do twarzy. Muszę bardziej przyglądnąć się tej serii z Nacomi.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjrzyj się koniecznie, bo moim zdaniem naprawdę warto.

      Usuń
  26. Bardzo lubię markę Nacomi i często coś z niej kupuję :) Mam już swoje ulubione kosmetyki tej marki do, których często wracam. Tego produktu jeszcze nie znam, ale z pewnością kiedyś wypróbuje skoro świetnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię tą markę, mają sporo dobrych kosmetyków.

      Usuń
  27. Nie znam tej serii i jestem bardzo ciekawa czy u mnie by się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  28. Yes to a serum that brings hydration and youthfulness to the skin. Looks Lovely!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's very good serum. Ceramides works wonder for the skin.

      Usuń
  29. szczerze powiedziawszy nie używałam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale są kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tych produktów nie znam ale markę Nacomi uwielbiam. Każdy ich produkt się u mnie sprawdził, a maseczka nawilżająca jest moim hitem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie maseczki. U mnie też większość kosmetyków się sprawdziła :)

      Usuń
  31. Chętnie wypróbuję skoro tak dobrze go oceniasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki, ale po przeczytaniu Twojej recenzji czuję się mocno zainteresowania tym serum :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyznam, że po raz pierwszy słyszę o tej marce. Ciekawe produkty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.