SNP Prep, Peptaronic Cream, Nawilżający krem do twarzy z kwasem hialuronowym i peptydami

OD PRODUCENTA: Krem intensywnie nawilżający o lekkiej konsystencji. Formuła kremu bogata w 5 form kwasu hialuronowego odżywia, rewitalizuje i wzmacnia skórę. Zawartość 6 rodzajów peptydów pozytywnie wpływa na jędrność skóry, poprawia jej elastyczność i wygładza drobne zmarszczki.
Stosowanie: Zaaplikuj niewielką ilość kremu i wklep w skórę twarzy, szyi i dekoltu. Używaj rano i wieczorem. Stosuj jako ostatni krok pielęgnacyjnej rutyny. Najlepsze efekty uzyskasz po aplikacji kremu na SNP PREP Peptaronic Serum. Odpowiedni do każdego typu cery.
 
SNP Prep, Peptaronic Cream, Nawilżający krem do twarzy z kwasem hialuronowym i peptydami
Peptaronic cream contains 6 types of peptides and 5 layers of hyaluronic acid. Hence the name of it. PEPtide + hyaluRONIC = PEPTARONIC. The cream itself has gel like, very lightweight texture. It's not sticky or oily at all. Easy to apply, absorbs rather quickly and gives the skin a healthy glow. The cream is very efficient, a little goes a long way and has nice floral scent to it.


SNP Prep, Peptaronic Cream, Nawilżający krem do twarzy z kwasem hialuronowym i peptydami - moja opinia

Krem SNP Prep rzucił mi się w oczy gdzieś w anglojęzycznej blogosferze, jako dobry, lekki kosmetyk pod filtr przeciwsłoneczny. Kilka miesięcy temu wypatrzyłam go na promocji w Rossmannie i postanowiłam kupić, ponieważ moja cera potrzebowała większej dawki nawilżenia. Dodatkowo zachęcił mnie fakt, iż kosmetyk zawiera w swoim składzie peptydy oraz kwas hialuronowy. Krem Peptaronic zamknięty jest w prostym, plastikowym, zakręcanym słoiczku, na którym nie ma polskich napisów. Całość dodatkowo zapakowana była w kartonik z opisem kremu w naszym języku. Szata graficzna jest prosta, ale mnie się podoba. Sam krem ma rzadką, żelową konsystencję. Jest bardzo lekki oraz niesamowicie wydajny. Krem łatwo się rozprowadza na twarzy i w miarę szybko się wchłania do delikatnego, zdrowego błysku. Nie jest tłusty i nie pozostawia żadnej warstwy na twarzy. Jego zapach jest przyjemny, średnio intensywny, z kategorii kwiatowych. Poza tym krem nadaje się pod makijaż.

SNP Prep, Peptaronic Cream review
I have a combination and acne prone skin. I used Peptaronic cream mostly during summer, because I prefer lighter textures this time of year. It worked very well with the SPF 50 I was applying and the makeup, if I had it. The cream is a great moisturizer and it also soothes minor irritations. The face is more radiant and I noticed a little plumping effect. When it comes to it's potentially anti-ageing properities I didn't observe any difference, but overall my skin looks better. Peptaronic cream did not break me out nor did it have any negative effects on my skin.

Krem Peptaronic dedykowany jest do każdego rodzaju cery. Moja jest mieszana, czyli tłusta w strefie T, a sucha na policzkach oraz z tendencją do trądziku. W okresie letnim preferuję lżejsze konsystencje, ponieważ moja skóra nie lubi kiedy zbyt dużo się na nią nakłada. Zacznę od tego, że krem Peptaronic dobrze współgrał z pozostałymi kosmetykami, które wraz z nim używałam. Dzięki lekkiej konsystencji świetnie sprawdzał mi się pod krem z filtrem. Nic się nie rolowało, ani nie warzyło. Jeśli chodzi o samo działanie to Peptaronic faktycznie bardzo dobrze nawilża cerę na cały dzień. Przy okazji łagodzi też mniejsze podrażnienia. Buzia po tym kremie jest zdecydowanie bardziej promienna. Co do obiecanej likwidacji mniejszych zmarszczek, to raczej takiego działania nie zauważyłam. Nie mniej jednak twarz przez to, że jest porządnie nawilżona, prezentuje się lepiej. W moim odczuciu krem poprawia też trochę jędrność skóry. Poza tym kosmetyk nie zapycha, nie wzmaga świecenia się skóry, ani nie nasila powstawania niedoskonałości.
 
SNP Prep, Peptaronic nawilżający krem do twarzy
The only disadvantage of Peptaronic cream may be the fact that it's difficult to use up. I gave some to my cousin and there is still plenty left. Also, the thin and light gel texture can be a problem if you use more thick, cream like serums. I currently do and applying lighter cream on heavier serum does not resonate well with me. I don't have any other complaints. Overall I do like Peptaronic cream, although it's not a must have. I think it's a good moisturizer for all of You who prefer gel over cream.

Jeśli zaś chodzi o jakieś minusy, to może nią być duża wydajność. Krem Peptaronic jest naprawdę ciężko zużyć. Z tego względu oddałam sporą jego część nastoletniej kuzynce, z normalną cerą, a nadal bardzo dużo mi go zostało. Przy okazji, kuzynka była bardzo zadowolona z działania kremu. Poza tym wadą może też być ta żelowa formuła, jeśli akurat mamy na stanie bardziej treściwe serum. Ja mam i zaczęło to być problemem. Aktualnie staram się wykończyć serum z ceramidami marki Nacomi. Jest ono dosyć gęste i jakoś nie leży mi nakładanie na to leciutkiego żelowego kremu. Intuicja raczej podpowiada odwrotną kolejność. Zresztą pokażę Wam to na story, jak tylko Instagram zacznie normalnie działać. Poza tym nie mam jakiś większych zarzutów co do tego kremu.
Podsumowując Peptaronic to, moim zdaniem, dobry, lekki krem, idealny na lato oraz dla tych wszystkich osób, które nie lubią treściwych, ciężkich czy tłustawych konsystencji. Ogólnie jestem z niego zadowolona, ale nie jest to jakiś święty Graal, po który koniecznie trzeba sięgnąć.

Używacie koreańskich kosmetyków? Jeśli tak to dajcie znać w komentarzu jakich? Znacie ten krem?

 
Cena: 69,99 zł regularna; 42,99 zł w promocji
Pojemność: 55 ml
Ważne: 07.2023
Dostępność: Rossmann, SupherPharm, drogerie internetowe
Skład: Water, Glycerin, Caprylic/CapricTriglyceride, Dipropylene Glycol, Cetyl Ethylhexanoate, Niacinamide, Cetyl Alcohol, Palmitic Acid, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Ethylhexylglycerin, Carbomer, Polysorbate 60, Arginine, Trehalose, Hydroxyacetophenone, Chlorphenesin, Panthenol, Fragrance, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Adenosine, Disodium EDTA, Butylene Glycol, Stearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, 1,2-Hexanediol, Pentylene Glycol, Polyglyceryl-10 Laurate, Sodium Hyaluronate, Beta-Glucan, Caprylyl Glycol, Sodium hyaluronate Crosspolymer, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Hyaluronic Acid,Tocopherol, Hydrolyzed Sodium Hyaluronate, CopperTripeptide-1, Hexapeptide-11, Palmitoyl Pentapeptide-4, Palmitoyl Tripeptide-1, Tripeptide-1, Hexapeptide-9.

37 komentarzy

  1. Produkty z peptydami są super❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla osób, które używają takich kremów, jegp wydajność na pewno będzie plusem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak. Zawsze można się też z kimś podzielić :)

      Usuń
  3. Krem na pewno warto wypróbować, szczególnie w promocyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wpadłabym na to, że jest dostępny w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zaskoczył ten widok. Rossmann ma kilka azjatyckich kosmetyków w ofercie, ale pewnie nie każdy.

      Usuń
  5. uuu podoba mi się ten gagatek, brałabym:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym sprawdziła, ostatnio sporo dobrego o nim czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się wcześniej z tym kremem, jednakże bardzo mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki przyjemny żel, chyba od tego roku dostępny w Rossmannie.

      Usuń
  8. It's good you enjoyed using this even if it's not as thick as the creams you usually enjoy, how nice you were able to use and enjoy and pass it on and there was still product left!

    Hope your week is going well :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, jak ja chodzę po Rossmannie, że połowy fajnych kosmetyków nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że krem prezentuje się naprawdę ciekawie :) chętnie go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  12. dobra wydajność to ekonomiczny plus:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię używać kosmetyków z kwasem hialuronowym w składzie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.