Ava, Aktywator młodości, Koenzym Q10 z witaminami

OD PRODUCENTA: Aktywny koncentrat z niezbędnym do życia komórki czystym koenzym Q10 nazywanym „eliksirem młodości”. W 100 % przyswajalny przez skórę, odpowiedzialny jest za prawidłowy przebieg procesów energetycznych w komórkach. Wyjątkowo silny antyoksydant, stanowi skuteczną ochronę przed procesami starzenia. Spłyca drobne zmarszczki, poprawia nawilżenie, jędrność i elastyczność skóry, działa na nią odmładzająco. Wzbogacony w witaminy A, E i F oraz niacynamid odżywia i wzmacnia barierę ochronną skóry.
Przeznaczony dla każdego rodzaju cery narażonej na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych, takich jak promieniowanie UV i zanieczyszczenia środowiska.
Sposób użycia: Kilka kropli koncentratu nanieść na czystą skórę twarzy i szyi, delikatnie wmasować. Stosować rano i wieczorem samodzielnie lub pod ulubiony krem AVA.
 
Ava, Aktywator młodości, Koenzym Q10 z witaminami recenzja

Ava, Aktywator młodości, Koenzym Q10 z witaminami - moja opinia

Serum z Avy kupiłam na promocji w Hebe, jak to zwykle ja. Miałam wcześniej serum z retinolem z tej firmy, ale sprawdziło się średnio. Mimo tego postanowiłam wypróbować jakieś inne, bo jak wiadomo jedna jaskółka wiosny nie czyni. Padło na koenzym Q10. Do zakupu skusiła mnie obietnica producenta o spłyceniu drobnych zmarszczek i poprawie nawilżenia.
 
Ava Coenzyme Q10 serum review

Serum marki Ava zamknięte jest w szklanej buteleczce z ciemnego szkła z pipetką, która ułatwia higieniczne nałożenie preparatu oraz działa bez zarzutu. Całość jest dodatkowo zapakowana w kartonik. Serum ma bardzo przyjemny, a za razem delikatny zapach oraz jasnożółty kolor. Jego konsystencja jest rzadka, wodnista, nietłusta. Dzięki temu Serum z koenzymem Q10 łatwo rozprowadza się na twarzy oraz szybko się wchłania nie pozostawiając wyczuwalnej czy lepkiej warstwy na skórze. Poza tym kosmetyk jest bardzo wydajny, starczył mi na około 3,5 miesiąca regularnego stosowania, więc w moim odczuciu jest to długo.
 
Serum Ava Koenzym Q10 konsystencja

Mam cerę mieszaną, z tendencją do trądziku. Serum Avy z koenzymem Q10 nakładałam codziennie rano, po toniku, pod krem oraz czasem wieczorem, w zależności od potrzeb mojej skóry. Serum przede wszystkim bardzo dobrze nawilża skórę i świetnie współgra z krem. Ponadto pozostawia buzię gładką, promienną i rozświetloną. Co do zmarszczek to powiem szczerze, że ciężko mi się wypowiedzieć, bo staram się, aż tak dokładnie nie przyglądać mojej skórze. Nie mniej jednak mam wrażenie, że te na czole są mniej widoczne oraz ogólnie twarz wygląda na bardziej wypoczętą i jędrną. Także myślę, że delikatne działanie odmładzające to serum posiada. Może efekt nie jest spektakularny, ale jednak ku mojemu zaskoczeniu jest. Poza tym serum nie zapycha, ani nie uczula. Moim zdaniem przy regularnym stosowaniu serum z Avy daje naprawdę fajne efekty i w widoczny sposób poprawia kondycję skóry. Ja byłam z tego kosmetyku bardzo zadowolona i myślę, że kupię go ponownie (chyba, że skusi mnie jakaś nowość). Osobiście polecam Wam serum z koenzymem Q10 z Avy, myślę, że warto po nie sięgnąć.

Mieliście to serum lub inne kosmetyki z Avy? Co zalicza się do Waszych ulubieńców?


Cena: 26,99 zł regularna; 18,99 zł w promocji
Pojemność: 30 ml
Ważne: 6M / 10.2022
Dostępność: Hebe, Rossmann, drogerie online
Skład: Aqua, Glycerin, Isopropyl Myristate, Glycine Soja Oil, Ubiquinone, Niacinamide, Retinyl Palmitate, Carthamus Tinctorius, Linoleic Acid, Lecithin, Tocopheryl Acetate,  Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Parfum.

73 komentarze

  1. Miałam serum z tej marki, bardzo byłam z niego zadowolona 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, ale bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale bardzo lubię kosmetyki w takiej formie. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O produktach tej marki słyszałam całkiem sporo, nawet kiedyś przymierzałam się do zakupu w Hebe, ale jakoś rozeszło się po kościach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak często bywa, mi też mnóstwo kosmetyków się jakoś rozeszło.

      Usuń
  5. Intteresting post
    Thanks for your review
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie serum by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam jeszcze tej marki. Ale może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie miałam dwa kosmetyki, więc też dopiero poznaję.

      Usuń
  8. So beautiful! A great serum is always part of my nighttime routine.
    Would love to try this brand.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze nic tej marki. U mnie promocje z Hebe też są niebezpieczne dla mojego portfela :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ograniczam i jak na razie mi to wychodzi, ale nie powiem. Kuszą mnie wszędobylskie obniżki :P

      Usuń
  10. Widziałam parę razy w Hebe tą firmę i kosmetyk i tak się czaiłam czy kupić czy nie hehe:D Skoro się sprawdziło to jednak sobie kupię 😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni mają dosyć spory asortyment, ale to akurat serum polecam.

      Usuń
  11. Nie znałam tego serum, ale chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. oj, chetnie bym testowała to serum! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena promocyjna jest atrakcyjna, a efekt sprawia, że ​​skóra wygląda młodziej.
    Atrakcyjny rozmiar.


    Pozdrowienia z Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  14. W Hebe jest tyle ciekawych kosmetyków, że zawsze jak tam wchodzę to wychodzę z niczym, ponieważ nie wiem na czym zawiesić oko. Po Twojej recenzji postaram się znaleźć to serum. Jestem ciekawa jego działania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę ten produkt. Nie będę ukrywać Twoja recenzja bardzo mnie zainteresowała :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam szczerze, że nie za bardzo już wierzę w obietnice producentów, skupiając się raczej na substancjach aktywnych w kosmetyku. Z tej firmy miałam kiedyś całą serię z witaminą C i była bardzo poprawna. O tym serum również będę pamietać:)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też biorę poprawkę na obietnice producenta, bo czasem to jakbym bajkę czytała :)

      Usuń
  17. I really need this kind of serum!
    I like to give it a try.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dorwę na promocji to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. skład i cena wydają się spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezbyt często sięgam po serum, chyba czas to zmienić, jeśli produkt się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto włączyć jakieś serum do swojej pielęgnacji, można sobie dołożyć dodatkową porcję nawilżenia.

      Usuń
  21. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, dobra jakość w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze okazji poznać produktów tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tej marce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Serum zapowiada się bardzo fajnie. Warto go sprawdzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam marki, ale produkt wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie znam ale bardzo interesujaca !

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks. It's polish brand, but available in different countries.

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo! takie coś by mi sę mega przydało :)!

    OdpowiedzUsuń
  29. Must be amazing for our skin! Love it! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.