Ava, Aktywator młodości, Retinol z witaminami C, E, F

OD PRODUCENTA: Serum witaminowe opóźniające procesy starzenia, wygładzające skórę. Zawiera czysty retinol jeden z najskuteczniejszych składników przeciwstarzeniowych. Wspomaga on produkcję kolagenu i elastyny, reguluje proces keratynizacji, pobudza komórki odnowy. Działa antyoksydacyjne, rozjaśnia przebarwienia. Zamknięty w kapsułce, nie ulega utlenianiu, zachowuje niezwykle stabilną i aktywną formę, aż do uwolnienia podczas aplikacji. Witaminy C, E, F poprawiają elastyczność, nawilżenie oraz prawidłowe funkcjonowanie bariery wodno - lipidowej.

Przeznaczony dla cery dojrzałej, suchej, z widocznymi oznakami starzenia się, matowej, szarej oraz jako ochrona przeciwstarzeniowa.

Sposób użycia: kilka kropli serum nanieść na czystą skórę twarzy i szyi, delikatnie wmasować. Stosować wieczorem samodzielnie lub pod ulubiony krem Ava.
Uwaga! Podczas kuracji stosować wysoką ochronę przeciwsłoneczną. Nie stosować w okresach, w których występuje silne nasłonecznienie.
 
 

Ava, Aktywator młodości, Retinol z witaminami C, E, F - moja opinia

Serum marki Ava zamknięte jest w szklanej buteleczce z ciemnego szkła z pipetką, która ułatwia higieniczne nałożenie preparatu. Całość jest dodatkowo zapakowana w kartonik. Serum ma lekki nieokreślony zapach oraz jasnożółty kolor. Konsystencja jest rzadka, lekko klejąca się, ale nie jest to uciążliwe na twarzy. Serum z retinolem szybko się wchłania, nie jest tłuste. Kosmetyk jest bardzo wydajny, starczył mi na około 3,5 miesiąca regularnego stosowania, więc w moim odczuciu jest to długo. Pipetka, czasem nie chciała działać prawidłowo, dlatego końcówkę serum przelałam sobie do innej buteleczki.
 

Przejdźmy teraz do działania. Serum z retinolem nakładałam bezpośrednio na oczyszczoną skórę twarzy po użyciu toniku. Z tego co zaobserwowałam to kosmetyk poprawia koloryt cery i nadaje jej blasku, sprawia że wygląda ona na bardziej wypoczętą. Ponadto serum rozjaśnia trochę plamy po trądziku oraz przebarwienia i sprawia, że buzia staje się bardziej gładka. Nie podrażnia. Niestety nie zauważyłam wpływu na pierwsze zmarszczki mimiczne, które zaczęły mi się pojawiać. Jak były tak są i mają się świetnie. Serum nie daje wystarczającego nawilżenia, zdecydowanie należy po nim użyć kremu, co też czyniłam. W moim odczuciu kosmetyk ten przy dłuższym używaniu wręcz wysuszał trochę cerę. Podsumowując serum z retinolem marki Ava działa, ale nie robi wszystkiego co obiecuje producent. Przy jego regularnym stosowaniu efekty są jak najbardziej widoczne, ale nie spektakularne. Szczerzę mówiąc spodziewałam się po nim czegoś więcej, dlatego nie planuję kupić go ponownie. Ogólnie kosmetyk z kategorii rozczarowanie.
EDIT 21.01.2022: serum nie zawiera w swoim składzie retinolu, dlatego nie widziałam obiecanego działania przeciwzmarszczkowego. Nie polecam, chyba że producent zmieni skład.


Jakie jest Wasze ulubione serum do twarzy?


Cena: 19,99 zł regularna; 13,49 zł na promocji
Pojemność: 30 ml
Ważne: 6M / 02.2020
Dostępność: Hebe oraz pozostałe drogerie sieciowe
Skład: Aqua, Glycerin, Sodium Ascorbyl Phosphate, Retinyl Palmitate, Xanthan Gum, Isopropyl Myristate, Glycine Soja Oil, Carthamus Tinctorius, Linoleic Acid, Tocopheryl Acetate, Citric Acid, Polymethyl Methacrylate, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Tricaprylin, BHT

18 komentarzy

  1. Gdzieś już czytałam całkiem niezłą recenzję tego specyfiku. Szkoda że nie spełnił wszystkich Twoich oczekiwań...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, bo buzia naprawdę ładnie zaczęła po nim wyglądać.

      Usuń
  2. Krótko mówiąc, to dobry kosmetyk dla kogoś, kto chce rozjaśnić plamy po trądziku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, chociaż chyba lepszy efekt można uzyskać kwasami.

      Usuń
  3. Szkoda, że nie przeczytałam o nim wcześniej, w okresie zimowym. Teraz, kiedy słonko świeci coraz mocniej, chyba lepiej go nie będę testowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że teraz nawet z mocnym filtrem może to być ryzykowne.

      Usuń
  4. Zimą bym go z chęcią stosowała 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam to serum jednak nie polubiłam się z nim, aktualnie moim ulubieńcem jest serum od Bielendy :)

    Pozdrawiam cieplutko, będę zaglądać – obserwuję ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam serum od Bielendy, ciekawe czy myślimy o tym samym.

      Usuń
  6. Markę lubię, ale tego serum nie miałam. Szkoda, że Cię bardziej nie zadowolił.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam swojego ulubionego serum

    OdpowiedzUsuń
  8. Mógł się lepiej spisać :3

    OdpowiedzUsuń
  9. coś mi się ów kosmetyk obił o uszy nie wiem czy go nie miałam:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba z Avy mialam kiedys jakies serum cos mi sie kojarzy. :) Fajne było z tego co pamiętam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz zaczynam stosowac jakikolwiek kosmetyk z retinolem. Tyle naczytalam sie o retinolu, ze zastanawiam sie, jak moglam wczesniej o nim nie wiedziec. Zdecydowalam sie na niego dlatego, ze przeczytalam gdzies ze ten produkt jest bardzo dobry, dla osob ktore zaczynaja przygode z retinolem. Uzylam go pare razy i:nie podraznia skory, dla mnie konsytencja jest dobra, szybko sie wchlania. Mam wrazenie, ze wysusza skore. Nakladam go tylko na noc, wiec na nastepny dzien koniecznie nakladam na twarz kwas hialuronowy oraz skwalan. Jak dla mnie, dla osoby ktoia dopiero zaczyna pielegnacje z retinolem, jest dosc dobry, no i cena przyzwoita. Chcialabym wyprobowac inny retinol, zeby miec porownanie dlatego nie kupie nastepnego opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dla początkujących użytkowników to jest naprawdę dobre serum, żeby zaznajomić się z tematem retinolu. Ja po prostu spodziewałam się nieco więcej. Owszem wysusza skórę, dobrze, że stosujesz po nim kwas hialuronowy.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.