Elfa, Intensive Hair Therapy, Odbudowujący balsam-maska łopianowa do włosów przeciw wypadaniu

OD PRODUCENTA: Balsam-maska łopianowy wzmacnia i kontynuuje działanie Szamponu łopianowego. Wnika w strukturę włosa, chroni jego powierzchniowe warstwy przed dalszymi uszkodzeniami tworząc warstwę ochronną. Dodaje włosom blasku i energii.

Działanie:
  • Aktywny kompleks Bh Intensiv+:
  • Odbudowuje zniszczone struktury włosów
  • Stymuluje mikrokrążenie w skórze głowy, co poprawia odżywienie cebulek włosowych
  • Stabilizuje fazy wzrostu włosa
  • Stymuluje odnowę komórkową i syntezę keratyny
  • Wzmacnia tkanki otaczające korzeń włosa
Sposób użycia: po umyciu włosów szamponem nanieść równomiernie lekkimi, masującymi ruchami, na całą długość wilgotnych włosów niezbędną ilość balsamu-maski. Odczekać nie więcej niż 2 minuty, a następnie zmyć wodą. Poleca się wzmocnić działanie balsamu- maski specjalnym serum z aktywnym kompleksem Bh Intensive +na bazie olejku łopianowego.
 
Elfa, Intensive Hair Therapy, Odbudowujący balsam-maska łopianowa do włosów przeciw wypadaniu

Elfa, Intensive Hair Therapy, Odbudowujący balsam - maska łopianowa do włosów przeciw wypadaniu - moja opinia

Balsam łopianowy Elfa kupiłam na jakiejś promocji za około 10 zł, chyba w Rossmannie. Kosmetyk jest dodatkowo zamknięty w kartonowym pudełku. Samo opakowanie to typowa plastikowa tubka, która stoi na zamykaniu, dzięki czemu łatwo jest wydobyć resztki kosmetyku. Zapach balsamu jest bardzo intensywny, ziołowy, nie każdemu może odpowiadać. Wyczuwam w nim łopian oraz tymianek. Balsam ma biały kolor oraz bardzo dobrą, średnio-gęstą konsystencję, która nie spływa z włosów i łatwo się aplikuje. Jest wydajny.
 

Balsam opianowy Elfa ma za zadanie opanować wypadanie włosów oraz stymulować ich wzrost. Podczas używania tego kosmetyku rzeczywiście zauważyłam zmniejszenie wypadania włosów, jednak nie jestem w 100% pewna, że była to tylko zasługa tej maski. Nie zaobserwowałam natomiast żadnego wzrostu włosów czy pojawienia się baby hair. Aby balsam łopianowy Elfa miał w ogóle szansę zadziałać na cebulki włosów, należy nałożyć go na całą ich długość łącznie ze skórą głowy. I tutaj pojawił się pewnie problem. Moje cienkie kosmyki nie lubią kiedy coś się na nie nakłada od samej nasady. Balsam łopianowy, mimo że jest dosyć lekki, to niestety obciążył moje włosy i zafundował im nieestetyczny przyklap. O dziwo nie spowodował szybszego przetłuszczania się za co na pewno plus. Niestety z tego powodu nakładałam go na całą długość włosa co trzy mycia. Może dlatego nie zobaczyłam oczekiwanego efektu. Poza tym  jeśli chodzi o takie ogólne działanie to włosy na pewno są po nim przyjemnie miękkie, sypkie oraz ładnie się błyszczą. Balsam utrzymuje włosy w dobrej kondycji. Czy warto jednak ten kosmetyk kupić? Ciężko mi powiedzieć, jeśli ktoś lubi takie ziołowe klimaty to jak najbardziej. Ja osobiście nie planuję kupić go ponownie.

Lubicie ziołowe kosmetyki do włosów? Jakiej odżywki aktualnie używacie?


Cena: ok 13 zł
Pojemność: 200 ml
Ważne: 23.11.2019
Dostępność: Rossmann, Hebe, drogerie stacjonarne i internetowe
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Urtica Dioica Leaf Extract, Propylene Glycol, Behenamidopropyl Dimethylamine, Arctium Lappa Root Extract, Persea Gratissima Oil, Hydrolyzed Lupine Seed Extract, Hydrolyzed Soy Protein, Panthenol, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Hydrolyzed Keratin, Niacinamide, Medicago Sativa Leaf Extract, Polygonum Multiflorum Root Extract, Centella Asiatica Leaf Extract, Ligusticum Chuaxiong Root Extract, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Glycerin, Trifolium Pratense Flower Extract, Ruscus Aculeatus Root Extract, Capsicum Annuum Fruit Extract, Equisetum Arvense Leaf Extract, Angelica Acutiloba Root Extract, Thymus Vulgaris Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Triceteareth-4 Phosphate, Lactic Acid, Parfum, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Potassium Sorbate, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Linalool.

20 komentarzy

  1. Wydaje się taki poprawny, ale nic szczególnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ziołowe szampony i maseczki, ale tego produktu nie znam, dobrze, że jest dobrze dostępny 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używałam go razem z szamponem i na prawdę lubiłam, na tyle, że znalazł się w ulubieńcach. Dawno już nie miałam tego duetu, w sumie to nawet ostatnio nie widziałam go w sklepach. Jeśli gdzieś trafię to na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie aktualnie już go nie ma. Ja go do ulubieńców nie zaliczę, ale ogólnie jest naprawdę dobry.

      Usuń
  4. Ja za ziołowymi chyba nie bardzo , ale może na włosach nie będzie mi przeszkadzało

    OdpowiedzUsuń
  5. niesttey nie dla mnie... skład ojoj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też tak mi się wydawało, że trochę jest tu niefajnych składników.

      Usuń
  6. Za ziołowymi kosmetykami nie przepadam , jakoś nie do końca sprawdzają się na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest tak pół na pół, ale ogólnie lubię ziołowe kosmetyki.

      Usuń
  7. Czasami miałam do włosów ziołowe kosmetyki :) teraz używam maski z kallosa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ziołowe kosmetyki do włosów toleruję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam produktów tej firmy, ale to raczej nie dla mnie - dodatkowy przyklap nie jest mi potrzebny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego balsamu ale nie mam problemu z wypadaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ziołowe kosmetyki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam aktualnie do włosów Blueberry-Kallosa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba właśnie skuszę się na coś Kallosa teraz, bo dawno nie miałam.

      Usuń
  13. Ja używam kilku masek na raz - aktualnie z Vianka, Banii Agafii i Delii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.