Ziaja, Pianka oczyszczająca do skóry wrażliwej i zaczerwienionej

OD PRODUCENTA: Pianka zawiera skoncentrowane stężenia nawilżających mleczanów, a dodatkowo ochronną inulinę, łagodzącą prowitaminę B5 oraz kojący ekstrakt ze świetlika.
 
DZIAŁANIE:
  • Idealnie łączy się z sebum i składnikami makijażu.
  • Łagodnie, ale skutecznie oczyszcza skórę.
  • Nawilża naskórek już w czasie mycia.
  • Pozostawia skórę czystą i gładką i pachnącą.
WŁAŚCIWOŚCI:
  • Może być stosowna przez osoby noszące szkła kontaktowe.
  • Testowana dermatologicznie pod kontrolą lekarzy okulistów.
  • Łagodna nawet dla wrażliwych oczu.
  • Beztłuszczowa i delikatnie perfumowana.
 
Ziaja, Pianka oczyszczająca do skóry wrażliwej i zaczerwienionej

Ziaja, Pianka oczyszczająca do skóry wrażliwej i zaczerwienionej - moja opinia

Piankę, jak wiele kosmetyków kupiłam, ponieważ ktoś ją polecał na Instagramie. Lubię markę Ziaja i zawsze chętnie sięgam po ich nowości, dlatego się skusiłam. Pianka jest przystępna cenowo, zwłaszcza na promocji. Sam kosmetyk zamknięty jest w białym opakowaniu z estetyczną etykietą oraz dobrze działającą pompką. Po spojrzeniu na butelkę pod światło da się ocenić zużycie produktu. Pianka Ziaja ma przyjemny i delikatny zapach oraz idealną, puszystą konsystencję. Nie rozpływa się za szybko po nałożeniu na twarz, jest aksamitnie kremowa, bardzo miło się jej używa. Poza tym pianka jest wydajna.
 

Przejdźmy teraz do działania, bo to jest najważniejsze. Mam cerę mieszaną z tendencją do trądziku. Piankę Ziaja stosowałam w okresie razem z retinolem, także kosmetyk miał okazję się wykazać. Używałam jej rano oraz wieczorem jako drugi etap oczyszczania cery, po zmyciu makijażu. W pierwszej kolejności pianka doskonale myje i oczyszcza cerę ze wszystkich pozostałości kosmetyków do demakijażu, sebum czy innych zanieczyszczeń. Jest przy tym naprawdę łagodna. Nie powoduje uczucia ściągnięcia, nie wysusza, absolutnie nie podrażnia. Wręcz przeciwnie, buzia po jej zastosowaniu jest gładka i miła w dotyku. Ciężko mi powiedzieć czy pianka nawilża, bo to jednak kosmetyk myjący, ale wydaje mi się, że trochę tak. Na pewno łagodzi podrażnioną po retinolu skórę i nie pogarsza jej stanu. Nie robi krzywdy oczom, moje akurat należą do wrażliwych. Podsumowując jednym słowem pianka Ziaja u mnie sprawdziła się świetnie. Nie dopatrzyłam się żadnych wad. Serdecznie polecam.

Jakie kosmetyki do mycia twarzy najczęściej stosujecie ? Kto zna tą piankę?


Cena: 13,49 z regularna; 7,99 zł na promocji
Pojemność: 150 ml
Ważne: 03.2024
Skład: Aqua (Water), Sorbitol, Glycerin, Decyl Glucoside, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoamphoacetate, Panthenol, Allantoin, Sodium Lactate, Sodium Pca, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Lactic Acid, Propylene Glycol, Euphrasia Officinalis Extract, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Citric Acid.

23 komentarze

  1. Nie miałam jeszcze tej pianki, ale wygląda na dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś ją miałam i super się sprawdzała, więc na pewno do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że też byłaś zadowolona. Ja też na pewno do niej wrócę.

      Usuń
  3. cena na promocji naprawdę zachęca do zakupu bo po co przepłacać skoro działanie dobre

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej piance. Produkty Ziaji bardzo lubię. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego kosmetyku jeszcze nie poznałam, ale lubię ich produkty :) Mój ulubiony to krem oliwkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pianki często mam, tej zas nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny produkt :D Chętnie przetestowałabym tą piankę :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię konsystencję pianki do mycia. Tego produktu od Ziaji jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I usually like ziaja products.Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ziaja składy ma podobno fatalne (w sumie nie jestem ekspertem, więc powtarzam przeczytaną frazę), ale lubię tę markę o wielu lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś, 20 lat temu miała. Teraz się to poprawiło, ale oczywiście zależy od kosmetyku. Ta pianka ma dobry skład.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.