Pharmaceris H-Stimuforten, Preparat do intensywnej kuracji stymulującej wzrost włosów

OD PRODUCENTA: Dla kobiet i mężczyzn z problemem nasilonego, okresowego i przedwczesnego wypadania włosów. Pomaga walczyć z przerzedzeniem włosów oraz z łysieniem o podłożu genetyczno-hormonalnym (łysienie androgenowe) oraz spowodowanym czynnikami środowiskowymi. Skutecznie zapobiega utracie włosów wynikającej z długotrwałego przyjmowania leków, stresu, przemęczenia, osłabienia organizmu (diety), a także z powodu spadku hormonów np. u kobiet po porodzie. Bezpieczny dla wrażliwej skóry głowy.
 
DZIAŁANIE: Specjalistyczny preparat o unikalnym połączeniu składników aktywnych Naturalnego Czynnika Wzrostu FGF oraz kofeiny wykazuje dwukierunkowe działanie: wstrzymuje proces wypadania włosów oraz stymuluje wzrost nowych. Kompleks działa na poziomie cebulek włosowych, poprawia mikrokrążenie i dotlenienie komórek. Spowalnia starzenie się włosów, przyspieszając ich naturalny wzrost i wydłużenie cyklu życia włosa (faza anagenu). W efekcie hamuje przedwczesny proces wypadania, przerzedzenia oraz łysienia o różnej etiologii. Kompleks z udowodnioną naukowo skutecznością aktywuje geny uśpionych mieszków włosowych do wzrostu całkowicie nowych włosów tzw. meszkowych, widocznie zwiększając ich ilość i zmniejszając widoczność skóry głowy. Kofeina powstrzymuje uwarunkowane genetycznie, przedwczesne wypadanie włosów i łysienie, neutralizując negatywny wpływ hormonów (androgenów, DTH). Preparat wzmacnia i pogrubia włosy, wygładza ich strukturę i zwiększa objętość. Posiada pH neutralne dla skóry, wykazuje wysoki współczynnik tolerancji. Nie przetłuszcza i nie obciąża włosów. Formuła aktywna przez 24H.

Pharmaceris H-Stimuforten, Preparat do intensywnej kuracji stymulującej wzrost włosów

Preparat do intensywnej kuracji stymulującej wzrost włosów H-Stimuforten dostałam w prezencie od babci. Lubię firmę Pharmaceris, miałam kilka ich kosmetyków i sprawdziły mi się dobrze. Zwłaszcza mój ulubiony szampon do włosów H-Keratineum, do którego co roku wracam. Po zużyciu pierwszej buteleczki preparatu H-Stimuforten, byłam z niego na tyle zadowolona, że drugą kupiłam sobie sama. Przyszła więc pora na recenzję. 
 

Pharmaceris H-Stimuforten, Preparat do intensywnej kuracji stymulującej wzrost włosów - moja opinia

Wcierka Pharmaceris H-Stimuforten jest zapakowana w kartonik ze wszystkimi niezbędnymi informacjami. Sam preparat zaś znajduje się w plastikowej butelce z wygodną pompką. Jak widzicie ma ona dodatkowo krótką rurkę, przez co jeszcze łatwiej jest dotrzeć kosmetykiem do nasady włosów. Atomizer działa bez zarzutów i rozpyla drobną mgiełkę produktu. Zapach jest delikatny, idący w kierunku męskiego, ale na tyle słaby, że szybko się ulatnia. Nie pozostaje na włosach i nie gryzie w nos. 
Preparat Pharmaceris H-Stimuforten nie skleja włosów, nie powoduje ich przetłuszczania czy oklapu. Poza tym nie przesusza oraz nie podrażnia wrażliwej skóry głowy, wręcz przeciwnie mam wrażenie iż lekko ją łagodzi i nawilża. Nie powoduje swędzenia czy powstawania łupieżu, a jestem na to podatna. Jednym słowem krzywdy nie robi. Wydajność wcierki Pharmaceris oceniłabym jako przeciętną, ale czego się spodziewać przy takiej pojemności względem regularności używania. A stosowałam ją praktycznie codziennie. Wcierka nie należy też do najtańszych, bo kosztuje około 50 zł. Natomiast działa, więc ta cena jest dla mnie do przeżycia. Z drugiej strony nie jest nie wiadomo jak droga.
 
Pharmaceris H-Stimuforten świetna wcierka do włosów

Pharmaceris H-Stimuforten to preparat apteczny, miałam więc co do niego duże oczekiwania. Jest on przeznaczony do walki z włosami wypadającymi na tle hormonalnym, łysieniem, a także z powodu czynników dnia codziennego, takich jak np. stres. W moim przypadku powodem wypadania włosów są problemy zdrowotne na tle hormonalnym. Co za tym idzie nie jest to łatwe do opanowania. Po zużyciu całej buteleczki preparatu Pharmaceris widzę ogromną różnicę. Przede wszystkim w ilości włosów, które znajduję na szczotce, na ubraniach czy w odpływie przy każdym myciu. Wcierka naprawdę hamuje wypadanie włosów i to widać. Pierwsze efekty są zauważalne po około 2-3 tygodniach stosowania. Kolejną rzeczą którą zaobserwowałam to wysyp nowych włosków, tzw. baby hair. Pojawiło się ich naprawdę dużo. Poza tym wcierka ma też pozytywny wpływ na te już istniejące włosy. Zdecydowanie je wzmacnia oraz przyspiesza porost na długości. Sprawia że trochę lepiej wyglądają oraz nadaje im objętości. Jeśli chodzi o jakieś wady to się nie dopatrzyłam.
Podsumowując preparat Pharmaceris H-Stimuforten działa dwutorowo tak jak to obiecuje producent. Hamuje wypadnie oraz powoduje porost nowych włosów. Poza tym jest łagodny dla wrażliwej skóry głowy. Testuje przeróżne wcierki i jak dla mnie ta z Pharmaceris ląduje na pierwszym miejscu, ponieważ dała mi najlepsze efekty. Jestem z niej naprawdę zadowolona i uważam, że warto po nią sięgnąć.
 

Używacie kosmetyków aptecznych? Jaka wcierka sprawdziła się u Was najlepiej?


Cena: od 51,00 zł
Pojemność: 125 ml
Ważne: 12M
Skład: Aqua (Water), Pentylene Glycol, Hydroxyacetophenone, Caffeine, Maltodextrin, Sodium Lauryl Sulfoacetate, Sodium Oleoyl Sarcosinate, Hydroxyethylcellulose, Sodium Chloride, Sodium Oleate, Xanthan Gum, Glyceryl Behenate, Urea, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Ethylhexylglycerin, Cholesterol, Disodium Phosphate, Potassium Chloride, Potassium Phosphate, SH-Polypeptide-11, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance).

14 komentarzy

  1. Dobrze wiedzieć, że jest taka wcierka na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę wypróbować. Coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi na wypadające włosy po ciąży pomógł szampon Dermena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam ten szampon, ale nie było spektakularnych efektów. Chociaż ogólnie oceniam go dobrze.

      Usuń
  4. sound great product.... thank you for well written review.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's very good for preventing hair loss and stimulating hair growth.

      Usuń
  5. Dobrze wiedzieć o tym produkcie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.