Iwostin Solecrin, Ultra lekki niewidoczny fluid SPF 50+

OD PRODUCENTA: Ultra lekki niewidoczny fluid SPF 50 + z kwasem hialuronowym został stworzony specjalnie z myślą o skórze wrażliwej. Odpowiedni także dla bardzo wrażliwej skóry wokół oczu. Filtry UV zapobiegają przebarwieniom skóry, a antyoksydanty chronią przed wolnymi rodnikami i zanieczyszczeniem środowiska. Bardzo lekka formuła szybko się wchłania. Nie zostawia białych śladów. Nie zatyka porów. Odpowiedni jako baza pod makijaż do codziennego stosowania. Pozostawia skórę matową i aksamitną w dotyku.

  • Bardzo wysoka ochrona o szerokim spektrum: UVB, UVA i HEV
  • Zaawansowane fotostabilne filtry zapewniają natychmiastową ochronę
  • Przeciw szczypaniu oczu
  • Bezzapachowy
  • Testowany dermatologicznie
Iwostin Solecrin, Ultra lekki niewidoczny fluid SPF 50+

Krem Iwostin Solecrin jest to kolejny filtr, który kupiłam z polecenia internetów. Spodobała mi się obietnica lekkiej konsystencji, więc pomyślałam, że przetestuję go na sobie. Krem sprawdził się u mnie na tyle dobrze, że zużyłam jego trzy opakowania. Na chwilę obecną, dla mnie, jest to numer dwa jeśli chodzi o moje ulubione wysokie filtry do twarzy. Krem Iwostin Solecrin jest to dermokosmetyk do kupienia wyłącznie w aptekach. Oceniam go z punktu widzenia osoby posiadającej cerę mieszaną z tendencją do trądziku.
 
Iwostin Solecrin, Ultra lekki niewidoczny fluid SPF 50+

Iwostin Solecrin, Ultra lekki niewidoczny fluid SPF 50+ - moja opinia

Krem Iwostin zamknięty jest w małej, poręcznej, zakręcanej buteleczce z wąskim dziobkiem. Całość dodatkowo zapakowana była w kartonik. Krem ma bardzo lekką, rzadką, dosłownie lejącą się konsystencję, więc to opakowanie w moim odczuciu jest dobrym rozwiązaniem. Nie posiada żadnego zapachu, tak jak to deklaruje producent. Krem łatwo rozprowadza się po twarzy oraz szybko się wchłania. Nie daje on jednak efektu matu. Wykończenie oceniłabym jako satynowe, dla mnie akceptowalne. Nie jest też tłusty, ale przez pewien czas po aplikacji czuć, że ma się coś na twarzy. Tak jak przy większości kremów z filtrem. Kosmetyk nie bieli, ale mam wrażenie iż odrobinę tą karnację rozjaśnia. Nie wiem jaki efekty byłby na ciemniejszej skórze, ja jestem ogólnie bladolica. Na pewno jest to coś, co warto wziąć pod uwagę przed zakupem. Poza tym krem się nie roluje i nadaje się pod makijaż. W ciągu dnia moja skóra się po nim wyświeca, ale jest to jak najbardziej do opanowania bibułkami matującymi. Na pewno nie robi takiego odrażającego efektu spoconej twarzy. Generalnie nie powiedziałabym, że filtr marki Iwostin jest ultralekki jak to deklaruje producent, ale na mojej cerze nosi się komfortowo.
 
Iwostin Solecrin krem z filtrem 50+

Jeśli chodzi o działanie to w pierwszej kolejności krem Iwostin Solecrin świetnie chroni cerę przed działaniem promieniowania UV. Używałam go w największe upały i nie miałam żadnych oznak podrażnienia posłonecznego tudzież spieczonej, zaczerwienionej skóry. Czyli swoje główne zadanie spełnia. Filtr nadaje się do również do stosowania w okolicy oczu. Nie zawiera alkoholu w składzie, więc nie podrażnia, ani nie wysusza. Ponadto w moim odczuciu kosmetyk ma dodatkowo działanie nawilżające. Na sam koniec napiszę jeszcze, że krem mnie nie zapchał oraz nie pogorszył stanu cery. Nie mniej jednak, stosuję dwuetapowe oczyszczanie twarzy.
Podsumowując krem z filtrem 50 Iwostin Solecrin sprawdził się na mojej cerze naprawdę dobrze. Mimo drobnych minusów byłam z niego zadowolona i na pewno jeszcze do niego wrócę. Osobiście mogę go Wam polecić. Myślę, że dobrze nada się do cery wrażliwej.

Znacie ten kosmetyk? Jak się u Was sprawdził? Stosujecie kremy z filtrem na co dzień? Jeśli tak to dajcie znać czego aktualnie używacie.


Cena: od ok. 30 zł; mój upolowałam za 25,19 zł
Pojemność: 40 ml
Ważne: 12M
Skład: Aqua, Diisopropyl Sebacate, Dibutyl Adipate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Tris-Biphenyl Triazine (nano), Ethylhexyl Salicylate, Propanediol, Silica, Ethylhexyl Triazone, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, 1,2-Hexanediol, Tocopheryl Acetate, Potassium Cetyl Phosphate, Cetyl Alcohol, Bis-Ethylhexyl Hydroxydimethoxy Benzylmalonate, Sarcosine, Sodium Hyaluronate, Decyl Glucoside, VP/Eicosene Copolymer, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Xanthan Gum, Carbomer, Citric Acid, Disodium Phosphate, Sodium Benzoate.

17 komentarzy

  1. Na pewno warto używać takich produktów, skoro chroni przed promieniowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale wydaje się ciekawy 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam, bardzo lubię Iwostin i stosuję krem z filtrem właśnie od tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sound great product to protect skin....
    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  5. Za taką cenę można testowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam tego produktu, ostatnio używałam kremu z filtrem z serii ANEW z AVONU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie zaskoczyłaś. Nie wiedziałam, że Avon ma kremy z filtrem z tej serii.

      Usuń
  7. Na co dzień używam filtrów, zwłaszcza jeden z Holika Holika.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego cudeńka jeszcze nie miałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem z niego bardzo zadowolona. Świetnie się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.