Yappco, Micelarny szampon regenerujący do włosów suchych i zniszczonych

OD PRODUCENTA: Micelarny regenerujący szampon do włosów suchych i zniszczonych. Micelarna formuła i kompozycja delikatnych składników aktywnych, m.in ekstrakt z nasion lnu i białka pszenicy pomaga usuwać uszkodzenia, domyka łuski, nawilża i ułatwia rozczesywanie. Przywraca włosom naturalny blask. Doskonały do codziennego mycia i pielęgnacji włosów oraz skóry głowy. Zawiera 94% składników pochodzenia naturalnego. Jest certyfikowany przez Ecocert Greenlife oraz w pełni wegański.
 
Yappco, Micelarny szampon regenerujący do włosów suchych i zniszczonych

Marka Yappco to jedna z wielu, które miałam ochotę przetestować, ale nie było okazji. Jak sama nazwa wskazuje, kosmetyki tej firmy produkowane są w oparciu o składniki aktywne pozyskiwane z jabłek. Poza tym Yappco jest marką naturalną oraz wegańską i stawia przede wszystkim na nawilżenie. Nic tylko kupować ich kosmetyki. Dlatego bardzo się ucieszyłam kiedy moja babcia dała mi ten szampon micelarny w prezencie. Przypadł mi on do gustu do tego stopnia, że dwa kolejne nabyłam już sama. Udało mi się je dorwać na różnych promocjach za około 20 zł każdy.
 

Yappco, Micelarny szampon regenerujący do włosów suchych i zniszczonych - moja opinia

Micelarny szampon Yappco zamknięty jest w prostej białej plastikowej tubie z minimalistyczną etykietą. Duży plus za to, że opakowanie od razu stoi do góry nogami. Dzięki temu nie ma problemu ze zużyciem szamponu do końca. Pierwsze wrażenie jest więc pozytywne. Całość prezentuje się bardzo estetycznie. Sam szampon ma przezroczysty kolor, rzadką konsystencję oraz piękny, delikatny zapach słodkich jabłek. Kosmetyk łatwo się rozprowadza, dobrze się pieni oraz jest wydajny.
 
szampon micelarny Yappco

Przejdźmy teraz do działania. Mam włosy przetłuszczające się oraz wrażliwy skalp, skłonny do przesuszania się i podrażnień. Także w kwestii szamponów jestem wymagająca i często używam kilku na zmianę. Micelarny szampon Yappco doskonale myje oraz oczyszcza zarówno włosy jak i skórę głowy. Jest przy tym naprawdę delikatny. Nie pozostawia włosów skrzypiących czystością i obdartych ze wszystkiego. Nie przesusza włosów ani skóry głowy. Nie powoduje żadnych podrażnień. Włosy po tym szamponie są błyszczące, wygładzone, sypkie i przyjemne w dotyku. Poza tym są lepiej odbite od nasady. Mimo iż mój szampon nie jest dedykowany do przetłuszczających się włosów, to jednak kosmyki nieco dłużej zachowują świeżość. Po każdy myciu włosów stosuję odżywkę, więc ciężko jest mi stwierdzić na ile szampon Yappco nawilża i regeneruje. Poza tym moje włosy są w ogólnie dobrej kondycji. Myślę jednak, że w jakimś stopniu na pewno wykazuje obiecane przez producenta działanie. Jakby nie patrzeć przy kiepskim szamponie i odżywka czasem nie daje rady, a włosy trudno jest rozczesać. Tutaj nie miałam takiego problemu. Myślę, że szampon jedynie intensyfikuje działanie odżywki. Jeśli chodzi o wady to się nie dopatrzyłam. Podsumowując jednym zdaniem, jest bardzo zadowolona z micelarnego szamponu Yappco i szczerze go Wam polecam. 
 

Dajcie znać w komentarzu czy używaliście kosmetyki marki Yappco i jakie są Wasze odczucia na ich temat. Macie jakieś polecenia?

 
Cena: 28,95 zł regularna; 19,95 zł w promocji
Pojemność: 200 ml
Ważne: 12M
Skład: Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Coco-Glucoside, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Sodium Levulinate, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Parfum, Pyrus Malus Fruit Extract, Sodium Anisate, Limonene, Hydrolyzed Linseed Extract, Polyglutamic Acid, Wheat Amino Acids, Pyrus Malus Seed Oil, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate.

15 komentarzy

  1. Nie miałam jeszcze tego szamponu, ale widzę, że warto się na niego skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem tak, zwłaszcza jak ktoś lubi zapach jabłek.

      Usuń
  2. NIe znam, nie używałam, ale cena dość wysoka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie używałam ich kosmetyków 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. O! To coś dla mnie! Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji poznać tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.