Podsumowanie roku 2023

Blogowe podsumowanie roku 2023

Witam Was serdecznie w nowym 2024 roku i zapraszam na wyjątkowo krótkie podsumowanie tego co działo się na moim blogu przez ostatnie 12 miesięcy. Jest to już siódme i na ten moment najkrótsze takie podsumowanie w historii bloga. W 2023 roku byłam bardzo mało aktywna zarówno w blogosferze jak i na Instagramie. Minionym rok, podobnie jak 2022 nie był moim rokiem jeśli chodzi o blogowanie. Byłam praktycznie nieaktywna w moich social mediach oraz na Waszych blogach. Nie mniej jednak dziękuję Wam wszystkim, które oraz którzy dalej do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze.

13 postów w 2023 roku

Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądał mój blogowy rok w zestawieniu fotograficznym. Co tu dużo pisać. Ogólnie było słabo. W minionym 2023 roku napisałam raptem 13 postów. Wychodzi średnio po 1 poście na miesiąc. Na brak mojego zaangażowania w blogowanie miało wpływ życie prywatne, o czym za chwilę. Najpierw przyjrzyjmy się treścią jakie poruszałam na blogu.

Blogowe podsumowanie roku 2023

Z tych 13 wpisów, 7 postów to były recenzje kosmetyków do pielęgnacji. W 2 postach pokazywałam zbiorcze denko, jedno pielęgnacyjne drugie makijażowe.
2 posty dotyczyły moich cyklicznych serii o porządkach w kosmetykach, które prowadzę na blogu od lat. Standardowo po jednym poście na makijaż i pielęgnację.
1 post to było podsumowanie roku takie jak to. I ostatni 1 post to było kosmetyczne podsumowanie roku, gdzie pokazuję moje wszystkie zużycia oraz wydatki. Tak oto prezentował się mój 2023 rok.
 
Jeśli zaś chodzi o moje blogowe plany na przyszłość to napiszę szczerze. Nie wiem. Wielokrotnie zastanawiałam się nad zamknięciem bloga. Z drugiej jednak strony to jest ileś tam lat mojej pracy i ciężko mi z tego tak zupełnie zrezygnować. Myślałam również o tym, aby całkowicie przerzucić się na Instagram, ale to jednak nie to samo. Zwłaszcza z tą ogromną ilością reelsów, które zalewają platformę z każdej strony. Nie do końca moje klimaty. Wychodzi na to, że jestem w kropce. Cóż, czas pokaże co będzie dalej. Na razie nie nastawiam się na nic.

2023 prywatnie

Miniony rok tak jak i poprzedni to był dla mniej dalej czas żałoby po śmierci Mamy. Co prawda funkcjonuję już lepiej, ale nadal jest mi ciężko. Nadal mi się okropnie tęskni i mam wiele słabych momentów. I tak na dobrą sprawę jest to jeden z głównych powodów, dla których jestem mało aktywna na blogu. Drugi to nadmiar pracy. Niestety w moim aktualnym miejscu zatrudnienia jest bardzo duże ciśnienie na nadgodziny. Dzięki czemu po prostu najnormalniej w świecie brakuje mi czasu na życie prywatne. A co dopiero na hobby.
Na chwilę obecną czuję się bardzo zmęczona. Dlatego na ten rok nie robię planów. Nie chcę też podejmować żadnych wiążących decyzji w kwestii bloga. Jedyne czego bym chciała to więcej spokoju, ciszy i czasu. A za to mniej problemów, dramatów i pracy. I tak sobie myślę, że w tym roku będę się przede wszystkim skupiać na swoich potrzebach. A na sam koniec życzę Wam i sobie aby ten 2024 był lepszy niż jego poprzednik.

Dajcie znać w komentarzu jak Wam minął 2023 rok i czy robicie jakieś podsumowania na blogach.


Dziękuję Wam bardzo za 2023 rok!

14 komentarzy

  1. Wishing great 2024, thanks for your sharing

    OdpowiedzUsuń
  2. Olá, Passando para desejar a você e família que tenha um 2024 com muitas alegrias.
    Abraço, luz e paz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi przykro z powodu śmierci mamy. Musisz o siebie zadbać, bo nikt inny za ciebie tego nie zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne podsumowanie, trzymaj się życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie lepszy 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Są sprawy ważne i ważniejsze. Istotne jest, żeby znaleźć w tym wszystkim równowagę i tego Tobie z całego serca życzę. Wszystko ma swój czas i swoje miejsce, zaległości zdążysz nadrobić, a Tobie też należy się chwila wytchnienia. Oby ten rok przyniósł Ci dużo spokoju, wiele powodów do radości i poczucia spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.