Uzdrovisco, Regenerujący krem-maska pod oczy i na powieki

OD PRODUCENTA: DLA KOGO? Dla kobiet, które stawiają na rośliny, o potężnej moc regeneracji, redukcji zmarszczek i cieni pod oczami oraz poprawy napięcia. Ta przyjemna, bogata formuła, niczym kołderka otula skórę wokół oczu, dając komfort i widoczny lifting górnej powieki. Aby oczy były wyłącznie zwierciadłem duszy, a nie wieku. Naturalnie! 
 
Ten krem-maska:
  • regeneruje, odżywia i wzmacnia cienką i suchą skórę wokół oczu
  • redukuje zmarszczki i cienie pod oczami
  • wpływa na ujędrnienie i poprawę napięcia górnej powieki
  • wygładza i nawilża skórę pod oczami
Selektywne. Wyizolowane. Naturalne. Takie są nasze składniki roślinne. Najwyższej jakości „esencje”, standaryzowane i mianowane na aktywne molekuły. Bo warto patrzeć głębiej, by odkrywać to, co naprawdę działa. 
100% napar ze świetlika lekarskiego – baza kosmetyku (zamiast wody, która nie ma właściwości pielęgnacyjnych). Doskonale znany z własności łagodzących, przeciwzapalnych oraz pielęgnujących wrażliwą i zmęczoną skórę wokół oczu. 
Ekstrakt z boskiej trawy i drzewa jedwabnego (100% zalecanej dawki) – standaryzowany, bogaty w darutozyd. Silnie stymuluje produkcję kolagenu i elastyny w skórze, poprawia jędrność i napięcie oraz wpływa na redukcję zmarszczek i cieni pod oczami. 
Masło illipe – potężnie odżywcze i wzmacniające. Nawilża i silnie odbudowuje barierę naskórkową, a dzięki braku podatności na utlenianie jest bezpieczne dla delikatnej skóry wokół oczu. 
Ekstrakt ze świetlika lekarskiego (zalecana dawka) - bogaty we flawonoidy o silnym działaniu łagodzącym i kojącym oraz redukującym objawy zmęczenia. Często wykorzystywany w ziołolecznictwie, wspiera leczenie podrażnień będący wynikiem długotrwałej pracy przy komputerze, idealny do przemęczonych oczu. 
Ekstrakt ze stokrotki (zalecana dawka) - wykazuje silne działanie łagodzące i kojące, działa obkurczająco na naczynia krwionośne i spowalnia proces starzenia skóry.

Uzdrovisco, Regenerujący krem-maska pod oczy i na powieki

Już od dłuższego czasu miałam ochotę wypróbować jakiś kosmetyk marki Uzdrovisco. Mój wybór padł na krem-maskę pod oczy i na powieki, ponieważ z racji wieku (30+), jest to u mnie coraz bardziej problematyczna okolica. Kremik, jak to zwykle ja dorwałam na jakiejś promocji.
 
 

Uzdrovisco, Regenerujący krem-maska pod oczy i na powieki - moja opinia

Kosmetyk zamknięty jest w szklanym słoiczku z ciemnego szkła. Całość dodatkowo była zapakowana w kartonik. Z jednej strony podoba mi się to opakowanie, z drugiej wolałabym nie pchać palucha w krem, z trzeciej pielęgnację zawsze nakładam po umyciu twarzy, więc dłonie mam czyste. Także nie czepiam się tak bardzo o to opakowanie. Krem pod oczy Uzdrovisco ma bardzo przyjemną, aksamitną oraz gęstą konsystencję. Jest treściwy, ale jednocześnie nie jest ciężki. Łatwo się nakłada i dobrze się wchłania, chociaż potrzebuje na to chwilkę czasu. Krem nie jest tłusty, ale da się w nim wyczuć pewną oleistość. Makijaż wygląda na nim dobrze i się trzyma. Nic się nie roluje. Zapach jest niewyczuwalny. Krem można spokojnie nakładać na górną powiekę. Ja najczęściej aplikowałam go do granicy powieki ruchomej. Nie szczypie w oczy, nie podrażnia, nie powoduje zapuchnięcia. Poza tym jest bardzo wydajny.
 
krem maska pod oczy Uzdrovisco

Przejdźmy teraz do działania. Krem-maska pod oczy Uzdrovisco świetnie oraz długotrwale nawilża skórę wokół oczu. Dodatkowo łagodzi drobne podrażnienia czy zaczerwienienia oraz daje uczucie ukojenia. Jest to odczuwalne zwłaszcza po całym dniu pracy przy komputerze i klimie lub kaloryferach (mam bardzo suche powietrze w pracy). Po prostu przyjemnie jest go nałożyć wieczorem. Krem doskonale regeneruje i odżywia skórę. Kosmetyk zmniejsza widoczność drobnych zmarszczek mimicznych i opóźnia powstawanie nowych. Wygładza okolice oczu i lekko zmniejsza zasinienia. Skóra wygląda bardziej świeżo i promiennie. W efekcie nałożony korektor również prezentuje się lepiej. Poza tym krem ujędrnia nie tylko okolicę pod okiem, ale również górną powiekę. Wydaje mi się, że spowolnił trochę proces opadania powiek. Zauważyłam też, że skóra przy samej linii rzęs mniej mi się marszczy, dzięki czemu łatwiej jest mi narysować kreskę. Jeśli chodzi o jakieś wady to się ich nie dopatrzyłam. Jestem alergikiem i krem nie wywołał u mnie żadnej niepożądanej reakcji. Podsumowując, krem marki Uzdrovisco ma naprawdę bardzo dobre działanie. W moim odczuciu w widoczny sposób poprawia kondycję skóry wokół oczu oraz spowalnia procesy starzenia. Na ten moment to mój ulubiony krem pod oczy, dlatego szczerze go wam polecam.

Miałyście kosmetyki marki Uzdrovisco? Jak się u Was sprawdziły? Jaki jest Wasz ulubiony krem pod oczy?

 
Cena: 49,99 zł regularna; 34,99 zł w promocji
Pojemność: 25 ml
Skład: Aqua* Coco-Caprylate/caprate, Propanediol, Undecane, Glycerin, Squalane, Tridecane, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Myristyl Myristate, Glyceryl Stearate, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Shorea Stenoptera Seed Butter, Orbignya Oleifera Seed Oil, Zea Mays Starch, Euphrasia Officinalis Herb, Euphrasia Officinalis Extract, Albizia Julibrissin Bark Extract, Darutoside, Globularia Alypum Leaf Extract, Hordeum Vulgare Powder, Hydrolyzed Jojoba Esters, Maltooligosyl Glucoside, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Sodium Stearoyl Glutamate, Xanthan Gum, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Glycine Soja Oil, Lactic Acid, Citric Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Tetrasodium Glutamate Diacetate

20 komentarzy

  1. Miałam, ale u mnie się nie sprawdzają. Cieszę się jednak, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bywa, nie ma kosmetyku, który by wszystkich zadowolił :)

      Usuń
  2. Przyznam, że nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. The delicate skin around the eyes deserves special care, and this product delivers exceptional results.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie została mi końcówka i również jestem z niego zadowolona 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała się za nim rozejrzeć, ale pojemność ma całkiem sporą :D Zazwyczaj ledwo wyrabiam się ze zużyciem klasycznych 15 ml na czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, pojemność jest duża i w dodatku jest wydajny.

      Usuń
  6. Może kiedyś z ciekawości wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tą markę, chociaż tego akurat kosmetyku jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Das klingt nach einem tollen Produkt. Muss ich ausprobieren. LG Romy

    OdpowiedzUsuń
  9. This is a great facial cream that brings health and flexibility to the skin.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.