Ziaja Med, Kuracja dermatologiczna z witaminą C + HA/P, krem na noc

OD PRODUCENTA: Problem. Skóra potrzebująca intensywnej odnowy - cienka, o niskiej spoistości, zwiotczała, z widocznymi zmarszczkami i przebarwieniami, pozbawiona zdrowego kolorytu i młodzieńczego blasku. 
Wskazania. Dla osób o obniżonej kondycji skóry, po zabiegach dermatologicznych i estetycznych. Skóra 25+ - profilaktyka przedwczesnego starzenia się skóry.
Skóra 40+ - redukcja istniejących zmarszczek. 
Efekt med. Aktywuje naturalny cykl nocnej regeneracji. Zmniejsza objawy starzenia się skóry: wzmacnia i odnawia strukturę kolagenową, wygładza drobne oraz spłyca głębokie zmarszczki, odczuwalnie nawilża i zmiękcza. Lekko złuszcza naskórek i redukuje matowy wygląd skóry.
Nawilżająca emulsja antyoksydacyjna z aktywną witaminą C. Oparta na: enzymatycznym, stopniowym uwalnianiu witaminy C, synergicznym połączeniu z kwasem hialuronowym i hydroxyproliną. Stworzona dla optymalizacji skuteczności i długotrwałego oddziaływania na skórę po aplikacji.

Ziaja Med, Kuracja dermatologiczna z witaminą C + HA/P, krem na noc

Ziaja Med, Kuracja dermatologiczna z witaminą C + HA/P, krem na noc - moja opinia

Zdecydowałam się na zakup tego kremu Ziaja ze względu na zawartą w nim witaminę C. Przyznam, że nie spodziewałam się jej za dużo ze względu na niską cenę produktu. Nie oczekiwałam również jakiegoś spektakularnego działania. Pomyślałam sobie, że przydałoby mi się coś takiego bardziej regenerującego na noc, aby dać skórze odżyć po lecie.  Muszę jednak przyznać, iż krem ten a właściwie emulsja, bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Kosmetyk zapakowany jest w klasyczną tubkę o pojemności 50 ml. Sama emulsja ma dobrą konsystencję oraz przyjemny zapach. Szybko się wchłania, nie jest zbyt ciężka, ani tłusta. 
Działanie. Podczas stosowania kuracji dermatologicznej z witaminą C zauważyłam zmianę i poprawę stanu mojej cery. Buzia stała się gładsza, bardziej napięta, jędrniejsza. Kiedy wstawałam rano skóra była zdecydowanie bardziej promienna a twarz wyglądała na wypoczętą. Dodatkowo krem ten ładnie nawilżał moją mieszaną cerę. Nie mogę wypowiedzieć się zbytnio na temat jego przeciwzmarszczkowego działania, ponieważ problem ten nie dotyczy mnie jeszcze zbyt mocno. Na pewno jest to dobra forma przeciwdziałania zmarszczkom. Podsumowując kosmetyk marki Ziaja miał pozytywne działanie na stan mojej twarzy i podczas jego stosowania nie zauważyłam powstania nowych zmarszczek. Poza tym nie uczula, nie podrażnia i nie powoduje wysypu nieprzyjaciół na twarzy. Cena jest jak najbardziej atrakcyjna a wydajność standardowa. Krem polecam, uważam że jest warty przetestowania, a zawarta w nim witamina C działa. 

Lubicie kosmetyki firmy Ziaja? Macie jakiś ulubieńców?


Cena: 13,99 zł
Pojemność: 50 ml
Ważne: 08.2018
Dostępność: apteki, Super-Pharm
Skład: Aqua (Water), Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Isononyl Isononanoate, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Hydrogenated Coco-Glycerides, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Ceteareth-20, Methylsilanol Hydroxyproline Aspartate, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Panthenol, Ascorbyl Glucoside, Sodium Hyaluronate, Sodium Polyacrylate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Sodium Citrate, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum (Fragrance), Potassium Hydroxide.

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.