Capsule Makeup IV

Dzisiaj zapraszam Was na przegląd kosmetyków, które wybrałam do mojego czwartego Capsule Makeup. Projekt kontynuuję dosyć luźno, nie trzymam się zasady jeden zestaw na jeden miesiąc. Skupiam się głównie na zużyciu pewnych kosmetyków, dlatego też niektóre z nich się powtarzają.

Kosmetyki wybrane do projekt Capsule Make-up IV

Kosmetyki wybrane do projekt Capsule Make-up IV

Lista kosmetyków:

    1. Podkład L'oreal True Match N1
    2. Mac Oil Control Lotion
    3. Korektor Eveline Art Scenic 2w1 04 light
    4. Korektor Maybelline Affinitone 01
    5. Puder Essence All about matt!
    6. Róż Catrice Defining Duo Blush 050
    7. Kobo Matt Bronzing & Contouring Powder 311
    8. Rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator
    9. Baza pod cienie Wibo
    10. Cienie MUA Rhapsody Palette
    11. Cień Kiko Infinity 202
    12. Kredka My Secret Satin Touch Kohl cielista
    13. Kredka Maybelline Colorama 400
    14. Kredka Catrice Precision Eye Pencil 020
    15. Wibo Eyebrightener 1
    16. Eyeliner Eveline Celebrities fioletowy
    17. Tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie
    18. Żel do brwi Essence
    19. Pomadka Golden Rose Velvet Matte 05
    20. Pomadka Sensique Volume & Shine 316
    21. Barwiony olejek do ust Eveline 07
 
Moim głównym celem jest wykończenie białego pudru z Essence i podkładu z L'oreala. Do makijażu oczu wybrałam paletkę z MUA. Jest to nie do końca trafiony zakup, ale skoro ją mam to używam. Dodatkowo dorzuciłam jeszcze cień z Kiko, ponieważ tą paletą ciężko jest wykonać kompletny makijaż oczu. Tusz do rzęs z jakiegoś powodu nie załapał się na zdjęcia.
 

Zobacz pozostałe posty:

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.