Capsule Makeup I

Projekt Capsule Make-up I
These are all the cosmetics I chose for the first Capsule Makeup project. The full list is down below. I will be using only these items daily for the following month. I measured and weighed all of them. I also took pictures for reference. After a month I will do it again to check how much of each item did I use up. Of course I'll show you the results of this experiment on my blog.

Tak prezentuje się mój pierwszy Capsule Makeup. Są to wszystkie kosmetyki do makijażu, które zamierzam używać codziennie przez najbliższy miesiąc. Po jednym z każdej kategorii, w sumie uzbierało mi się aż piętnaście produktów. Nie będę używać niczego innego oraz nie kupię żadnego nowego kosmetyku. Po tym czasie sprawdzę również jakie jest faktyczne zużycie każdego produktu, jeśli jest ono możliwe do zaobserwowania. Wszystkie kosmetyki zważyłam, a te które się dało również zmierzyłam, aby mieć punkt odniesienia. Po miesiącu zrobię to ponownie i porównam wyniki. Do pomiarów użyłam elektronicznej wagi kuchennej, ważącej z dokładnością do 1 g.
 

Kosmetyki do Capsule Make-up I
 
Kosmetyki do Capsule Make-up I

Do projektu Capsule Makeup wybrałam:

    1. Podkład - L'oreal True Match 1N - 92 g | 3,2 cm
    2. Korektor - L'oreal True Match 2 - 12 g
    3. Puder - Rimmel Stay Matte 001 - 30 g
    4. Róż - Miyo cheeky blush 01 - 18 g
    5. Rozświetlacz - Lovely silver highlighter - 16 g
    6. Bronzer - Kobo matt bronzing & contouring powder 311 - 56 g
    7. Baza pod makijaż - MAC oil control lotion - 36 g
    8. Baza pod cienie - Wibo eyeshadow base - 13 g
    9. Cienie do powiek - Maybelline The Nudes - 83 g
    10. Kredka - Essence Long lasting eye pencil 020 - 4 g | 3,1 cm
    11. Eyeliner - Eveline Celebrities brązowy - 9 g
    12. Tusz do rzęs - Eveline Volumix Fiberlast - 22 g
    13. Żel do brwi - Essence make me brow 02 - 9 g
    14. Pomadka - Rimmel Moisture Renew 180 - 20 g | 2/2,6 cm
    15. Błyszczyk - Wibo Lip Sensation 6 - 23 g
 
Muszę przyznać, że już samo wybranie oraz pomierzenie tych kosmetyków do makijażu było fajną zabawą. Teraz już wiem co jest takim moim niezbędnym do szczęścia, codziennym minimum kosmetycznym. Wyniki pierwszego Capsule Makeup dodam za miesiąc. Trzymajcie kciuki, aby mi się udało.
 

Jak myślicie, w przypadku których kosmetyków do makijażu będzie najbardziej widać zużycie?

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.