AA 40+ Multi Regeneracja, Krem rozjaśniający cienie pod oczami

Co prawda daleko mi jeszcze do bycia nawet i 40, nie mówiąc o tym plusie, ale wychodzę z założenia, że nie należy sztywno trzymać się wytycznych na opakowaniu dotyczących wieku. Krem pod oczy AA przeznaczony jest do skóry dojrzałej, ale czy to oznacza, że ta młodsza nie ma zmarszczek? Proces starzenia się i powstawania zmian na skórze jest bardzo indywidualny. Ja zauważyłam pod swoimi oczami delikatną siateczkę zmarszczek i postanowiłam zacząć działać od razu, a nie czekać aż będę wyglądać jak rodzynka.

AA 40+ Multi Regeneracja krem rozjaśniający cienie pod oczami.

AA 40+ Multi Regeneracja, Krem rozjaśniający cienie pod oczami - moja opinia

Krem pod oczy AA mnie nie rozczarował. Cienie pod oczami to jest mój bardzo duży problem. Mam je od zawsze i niestety jeśli się nie wyśpię to wyglądam jak zombi. I tutaj jestem realistką. Nie czarujmy się, żaden krem nie zlikwiduje nam cieni pod oczami jeśli się regularnie nie wysypiamy lub jeśli jest to nasz wrodzony problem. Nie mniej jednak ten kosmetyk zmniejszył u mnie cienie pod oczami, nie zlikwidował ich zupełnie, jednak muszę przyznać, że ta okolica wygląda lepiej. Ponadto miał bardzo pozytywne działanie na pierwsze zmarszczki. Skóra przy jego regularnym stosowaniu wygląda lepiej.  
 
AA 40+ Multi Regeneracja krem rozjaśniający cienie pod oczami.
 
Krem pod oczy AA wygładza skórę, napina, bardzo dobrze nawilża i koi. Nie zlikwidował moich istniejących zmarszczek, ale przez okres jego stosowania nie pojawiły się żadne kolejne, a te już przez mnie posiadane nie pogłębiły się. Kosmetyk nadaje się pod korektor. Potrzebuje jednak chwilę na wchłonięcie się, ponieważ ma bardziej gęstą konsystencję. Mnie to akurat odpowiada. Dodatkowym atutem tego kremu był dla mnie fakt, że nie uczulił ani nie podrażnił mojej wrażliwej skóry wokół oczu. Ogólnie byłam z niego bardzo zadowolona i mogę go śmiało polecić. Myślę jednak, że dla osób w wieku lat 40 lub z wyraźnym już problemem może być za słaby.

Kupujecie czasem kosmetyki z innego niż Wasz przedziału wiekowego?


Cena: 14,99 zł w promocji, 19,99 zł regularna
Pojemność: 15 ml
Ważne: 6M / 10.2018
Dostępność: sieciowe drogerie (Rossmann)
Skład: Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Pentylene Glycol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Polydecene, Myristyl Myristate, Niacinamide, Arachidyl Alcohol, Isodecyl Neopentanoate, Palmitic Acid, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Tocopheryl Acetate, Ceramide NP, Sodium Hyaluronate, Baicalin, Squalane, Isohexadecane, Cholesterol, Behenyl Alcohol, Panthenol, Borago Officinalis Seed Oil, Arachidyl Glucoside, Hydrogenated Palm Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Allantoin, Xanthan Gum, Glyceryl Behenate, Carbomer, Sodium Hyaluronate, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polysorbate 80, Tetrasodium EDTA, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Propanediol.

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.