Rival de Loop Regeneration, krem pod oczy z Rossmanna

OD PRODUCENTA: Rival de Loop Regeneration krem pod oczy ze świeżymi komórkami dyni i kompleksem lipidowym to bogata, nawilżająca, intensywna pielęgnacja, dostosowana do potrzeb bardzo suchej skóry.
Działanie: witamina E chroni skórę przed oznakami starzenia. Kompleks lipidowy z oleju z pestek winogron, oleju sojowego i oleju z wiesiołka jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe. Intensywnie pielęgnuje skórę i chroni ją przed utratą wilgoci. Świeże komórki z dyni koją skórę i zapobiegają powstawaniu małych zmarszczek. Są bogate w beta-karoten oraz minerały i pierwiastki śladowe. Dzięki ich zdolności do wyłapywania wolnych rodników skóra jest chroniona przed przedwczesnym starzeniem. Aloes dostarcza dobroczynnego nawilżenia.
EFEKT: Przy regularnym stosowaniu wygląd zmarszczek może ulec złagodzeniu. Skóra sprawia wrażenie odczuwalnie odprężonej i wyraźnie bardziej witalnej, świeższej i gładszej.

Rival de Loop Regeneration krem pod oczy

Rival de Loop, Regeneration krem pod oczy - moja opinia

Niestety nie polubiłam się zbytnio z kremem pod oczy marki Rival de Loop. Kupiłam go bo miałam ochotę przetestować jakiś kosmetyk marki własnej Rossmanna i ten wydał mi się najbardziej interesujący. Lubię kupować kosmetyki tanie lub właśnie marek własnych z różnych dyskontów, ponieważ są łatwo i ogólnodostępne oraz można trafić na prawdziwą perełkę. W tym przypadku tak niestety nie było. Krem zamknięty jest w małej plastikowej tubce o pojemności 15 ml. Opakowanie ma mały aplikator, więc dozuje odpowiednią ilość produktu. Konsystencja w sam raz, ani za rzadka ani za gęsta. Zapach w moim odczuciu jest dziwny, mam wrażenie, że pachnie jakimś olejem. Krem dobrze nawilża okolice pod oczami, szybko się wchłania i jest bardzo wydajny. Tutaj plusy się kończą. Niestety kosmetyk sprawia, że mam po nim uczucie takiego nieprzyjemnego ściągnięcia, czasem swędzenia. Mam wrażenie, że podrażnia  mi okolice oczu i zastanawiam się który składnik może tak wpływać. Skóra nie jest po nim czerwona czy spuchnięta, jednak nie używa mi się go komfortowo. I to jest w sumie główna przyczyna, dla której nie polubiłam się z tym produktem. Żałuję, bo skład wydaje się być dobry. Nie skuszę się na niego ponownie.
 

Używałyście kiedyś kosmetyków marki Rival de Loop?


Cena: 7,49 zł
Pojemność: 15 ml
Ważne: 12M
Dostępność: Rossmann li i jedynie, marka własna
Skład: Aqua, Glycine Soja Oil, Polyglyceryl-6 Stearate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Sorbitol, Decyl Oleate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Squalane, Tocopheryl Acetate, Vitis Vinifera Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Oenothera Biennis Oil, Phenoxyethanol, Panthenol, Carbomer, Cucurbita Pepo Fruit Extract, Sodium Cetearyl Sulfate, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Allantoin, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Biosaccharide GUM-1, Arachis Hypogaea Oil, Daucus Carota Sativa Root Extract, Isopropyl Myristate, Pantolactone, Sorbic Acid, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Glyceryl Stearate, Glyceryl Oleate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Beta-Carotene.

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.