Sylveco, Balsam myjący do włosów z betuliną

OD PRODUCENTA: Hypoalergiczny, przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju włosów, szczególnie słabych, zniszczonych, pozbawionych blasku, z tendencją do wypadania. Zawiera bardzo łagodne, ale jednocześnie skuteczne środki myjące, które nie podrażniają nawet najbardziej wrażliwej skóry głowy. Unikalne połączenie oleju jojoba i masła karite z naturalnymi składnikami nawilżającymi zapewnia włosom ochronę przed wysuszeniem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Przy regularnym stosowaniu normalizuje stan skóry głowy, a włosom nadaje miękkość, gładkość i lekkość bez efektu puszenia.

Sylveco balsam myjący do włosów z betuliną recenzja

Sylveco balsam myjący do włosów z betuliną - moja opinia

Czytałam wiele dobrego na temat produktów marki Sylveco, więc postanowiłam coś wypróbować. Mój wybór padł na balsam myjący, ponieważ mam problematyczną skórę głowy oraz przetłuszczające się włosy. Często coś mnie uczula, swędzi mnie skalp, dostaję łupieżu lub wypadają mi włosy. Pomyślałam, że taki bardziej naturalny kosmetyk, być może sprawdzi się u mnie lepiej niż typowe szampony. I nie zawiodłam się. Jak sama nazwa wskazuje jest to balsam, więc nie spodziewałam się po nim konsystencji i zachowania typowego szamponu. I słusznie, ponieważ kosmetyk okazał się być dosyć rzadki i płynny. Mimo tej dziwnej konsystencji był całkiem wydajny. Dobrze jest go wstrząsać co jakiś czas, ponieważ pod koniec opakowania rozwarstwia się trochę. Zapach był bardzo przyjemny, ziołowy, wyczuwałam rozmaryn. Na pewno zapach ten nie spodoba się wszystkim, zwłaszcza jeśli nie lubicie takich ziołowych aromatów.  
Balsam myjący Sylveco nie pieni się za dobrze, ale też nie miałam problemu aby umyć nim dokładnie włosy. Wręcz przeciwnie. Ku mojemu zaskoczeniu kosmetyk bardzo dobrze mył i nie obciążał. Jeśli chodzi zaś o samo działanie to balsam myjący do włosów z betuliną jest naprawdę świetny. Przede wszystkim nie zrobił moim włosom, ani skórze głowy żadnej krzywdy. Co więcej mam wrażenie, że miał działanie kojące i łagodzące podrażnienia. Zdecydowanie wzmocnił moje włosy. Poza tym pozostawiał je przyjemne w dotyku, błyszczące oraz lekko odbite od nasady. Nie zauważyłam niestety żadnego wpływu na szybkość ich przetłuszczania się, ale w moim przypadku mało co działa na ten problem.
Nie znam się za dobrze na składach kosmetyków, jednak tutaj widać, że jest on krótki i znajdują się w nim ekstrakty wymienione przez producenta na opakowaniu, nie ma też żadnych długich i nie zrozumiałych dla laika nazw typu cyklohexotriparabenocośtam.
Regularna cena balsamu myjącego do włosów z betuliną waha się od 20 do 30 zł w drogeriach internetowych, dodatkowo trzeba jeszcze doliczyć za przesyłkę, więc jest to w moim odczuciu kosmetyk droższy. W sklepach stacjonarnych cena oscyluje w okolicach 30 zł. Szampon, a właściwie balsam jest naprawdę bardzo dobry i mogę go polecić. Myślę, że kupię go jeszcze kiedyś ponownie jeśli trafię na jakąś fajną promocję.
 

Znacie ten balsam? Używaliście kosmetyków marki Sylveco?


Cena: 23,90 zł w promocji, regularna 20 - 30 zł
Pojemność: 300 ml
Ważne: 6M
Dostępność: Cocolita.pl
Skład: Aqua, Coco-Glucoside, Decyl Glucoside, Mel Extract, Cocamidopropyl Betaine, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Glyceryl Oletate, Lactic Acid, Betulin, Sodium Benzoate, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil.

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.