Capsule Makeup III

Muszę przyznać, że pomysł z makijażowym pakietem na dany miesiąc bądź dłuższy okres czasu bardzo mi się spodobał i świetnie się u mnie sprawdza. Nie mam w ogóle ochoty na chodzenie po drogeriach i robienie zakupów. Byłam ostatnio w SuperPharm po mój ulubiony szampon i nawet nie spojrzałam na część z makijażem, nie przejrzałam również gazetki z promocjami, bo nic poza tym szamponem nie potrzebowałam. Ot wzięłam produkt z półki i poszłam do kasy. Wspaniałe uczucie. Wiem, to się może wydawać śmieszne, ale dla mnie to naprawdę ogromny sukces. Capsule makeup to dla mnie również fajna zabawa w dobieraniu sobie kosmetyków na dany miesiąc, czerpię również dużo większą przyjemność z samego wykonywania makijażu. Dzisiaj zapraszam was na przegląd kosmetyków, które wybrałam do mojego trzeciego zestawu.

Kosmetyki do makijażu do projekt Capsule Make-up III

Kosmetyki do makijażu do projekt Capsule Make-up III

Kosmetyki do makijażu do projekt Capsule Make-up III

Lista kosmetyków:

    1. Podkład The Style Fitting Wear Foundation Missha No 1.
    2. Korektor L'oreal True Match - praktycznie zużyty, wygrzebuję resztki
    3. Kamuflaż Rimmel Lasting Finish
    4. Puder Essence All About Matt - chcę go wykończyć
    5. Rozświetlacz Bell - mam zamiar używać go tak długo aż będzie to namacalnie widoczne
    6. Róż Wibo Sun Touch kuleczki - nie lubię ich i więcej nie kupię
    7. Bronzer Kobo Sahara - naprawdę bardzo dobry odcień
    8. Mac Oil Control Lotion jako baza
    9. Baza pod cienie Wibo
    10. Maybelline Color Tattoo nr 98
    11. Paletka neutralnych cieni z H&M
    12. Catrice cienie 400 i 410
    13. Bell cień w sticku 01 - do wewnętrznego kącika oka
    14. Kredka Essence nr 22
    15. Kredka My Secret cielista
    16. Eyeliner Lovely brązowy
    17. Tusz do rzęs Eveline - na wykończeniu
    18. Tusz do brwi Wibo - nie lubię go, dlatego używam żeby się szybciej skończył
    19. Baza pod pomadkę z Wibo - nie wiem po co ja to kupiłam, nic nie robi
    20. Pomadka Wibo nawilżająca 05
    21. Pomadka Miss Sporty - lubię ciemniejsze usta jesienią

I to by było na tyle jeśli chodzi o mój makijaż na następne 30-40 dni. Oczywiście niektóre kosmetyki się powtarzają, ponieważ albo chcę daną rzecz zużyć albo po prostu mam jedną z danego rodzaju, np tusz do rzęs czy podkład w dobrym na ten moment kolorze. Do makijażu oczu wybrałam sobie neutralną paletkę i dwa cienie pojedyncze jeśli będę miała ochotę podrasować trochę codzienny nudny makijaż. Staram się również wykończyć biały puder z Essence i korektor z L'oreala.
 

Zobacz pozostałe posty:

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.