Garnier Essentials, Kojący płyn do demakijażu oczu

OD PRODUCENTA: Czy kojący płyn do demakijażu oczu Garnier Essentials jest stworzony dla mnie? Tak, jeśli masz wrażliwą skórę wokół oczu i poszukujesz preparatu do demakijażu, który jest delikatny i skuteczny. Testowany okulistycznie. Polecany do oczu wrażliwych.

Jak działa? Formuła preparatu jest wzbogacona w prowitaminę B5, nie posiada zapachu oraz nie zawiera alkoholu i barwników. Usuwa tusz do rzęs z delikatnej skóry wokół oczu. Demakijaż oczu jest doskonały, a skóra wokół oczu komfortowa i bardziej odświeżona.

Garnier Essentials, Kojący płyn do demakijażu oczu

Garnier Essentials, Kojący płyn do demakijażu oczu - moja opinia

To będzie wyjątkowo krótka recenzja. Płyn do demakijażu oczu marki Garnier nie sprawdził się u mnie totalnie. Kosmetyk bardzo źle zmywał makijaż oczu, po prostu go nie domywał. Musiałam po nim poprawiać innym płynem, ponieważ zostawiał mi pandę pod oczami. Był mało wydajny, ponieważ zużywałam jego większą ilość w nadziei, że w końcu mi ten makijaż zmyje. Niestety nic z tego. Zdecydowanie go nie polecam i w sumie nic więcej nie mam do napisania, płyn zwyczajnie nie daje rady i w moim odczuciu nie spełnia obietnic producenta.
 

Jaki kosmetyk się Wam ostatnio nie sprawdził?


Cena: 8,99 zł

Pojemność: 125 ml
Ważne: 6M
Dostępność: sieciowe drogerie
Skład: Aqua / Water, Hexylene Glycol, Glycerin, Poloxamer 184, Dihydrocholeth-30, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Panthenol, Polyaminopropyl Biguanide, Rosa Gallica Extract / Rosa Gallica Flower Extract (F.I.L. B52300/1).

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.