Nivea, Long Repair, Odżywka odbudowująca do włosów

OD PRODUCENTA: Czy Twoje włosy są łamliwe i mają rozdwajające się końcówki? Odżywka Long Repair z olejkiem babassu: wzmacnia włosy już od nasady, odbudowuje, strukturę włosów i ułatwia rozczesywanie, chroni końcówki włosów.

odżywka nivea long repair opinie

Nivea, Long Repair, Odżywka odbudowująca do włosów - moja opinia

Nivea Long Repair to na ten moment moja ulubiona odżywka do włosów, do której regularnie wracam kiedy nie wiem co nowego przetestować. To jest moje trzecie zużyte opakowanie. Wydaje mi się, że aktualnie firma zmieniła trochę szatę graficzną i chyba też skład. Mam nadzieję, że na lepszy. Odżywka Nivea Long Repair ma gęstą konsystencję, nie spływa z włosów, przyjemnie pachnie. Jest bardzo wydajna, ponieważ wystarczy jej niewielka ilość. Dodatkowy plus za praktyczne opakowanie, które niejako stoi do góry nogami. Moje włosy są cienkie, łatwo się plączą i trudno je rozczesać. Długość mam do ramion. Szybko się przetłuszczają u nasady, a końce są oczywiście przesuszone, ponieważ były rozjaśniane.
Działanie. Odżywka Nivea działa na nie świetnie. Nie nakładam jej na całą długość włosa, ale na końce mniej więcej od ucha. Robię tak dlatego, ponieważ obawiam się przetłuszczenia i zbytniego obciążenia przy nasadzie. Włosy po odżywce z Nivei są gładkie, błyszczące i sprężyste. Nie mam też problemów z ich rozczesaniem. W moim odczuciu ta odżywka poprawia ich stan, zwłaszcza jeśli chodzi o końcówki. Nie wiem jak radzi sobie z ich rozdwajaniem, ponieważ nie mam takiego problemu. Sprawia również, że włosy się mniej puszą. Jest to moja ulubiona odżywka do stosowania w sezonie jesienno - zimowym.  Zdecydowanie polecam ją wypróbować.

Miałyście tą odżywkę? Lubicie kosmetyki marki Nivea?


Cena: 7,99 zł w promocji; 9,99 zł regularna
Pojemność: 200 ml
Ważne: 12M
Dostępność: drogerie sieciowe, Rossmann
Skład: Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Hydrolyzed Keratin, Orbignya Oleifera Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium - 18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Trideceth - 6, Trideceth- 12, C12-15 Pareth-3, Coco Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lactic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Parfum.

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.