Dermedic, Hydrain3 Hyaluro, Krem głęboko nawilżający SPF 15

OD PRODUCENTA: Dermedic Hydrain 3 Hialuro krem nawilżający o dogłębnym działaniu SPF15 zawiera składniki aktywne: woda termalna, kwas hialuronowy, hydroveg VV, filtry ochronne UVA, UVB – SPF 15, gliceryna, allantoina, mocznik. Przywraca skórze naturalną zdolność nawilżania oraz zatrzymuje wodę w naskórku. Ogranicza transepidermalną utratę wody, zapewniając równowagę hydrolipidową w naskórku. Intensyfikuje i wydłuża nawadnianie. Zawiera wodę termalną ze źródeł Uniejowa. Wygładza skórę. Nie zatyka porów. Doskonały pod makijaż. Hypoalergiczny.
 
Dermedic Hydrain3 Hyaluro, Krem głęboko nawilżający SPF 15

Dermedic, Hydrain3 Hyaluro, Krem głęboko nawilżający SPF 15

Krem ten dostałam w prezencie na gwiazdkę. Znajdował się on w zestawie wraz z innymi kosmetykami firmy Dermedic. Między innymi serum nawadniającym, o którym pisałam tutaj (KLIK!). Krem głęboko nawilżający SPF15 zamknięty jest w standardowym aczkolwiek porządnym szklanym słoiczku. Jego zapach jest typowy dla produktów marki Dermedic, przyjemny, świeży i nienachalny. Konsystencja kremu jest lekka, przypomina trochę żel. Sam kosmetyk dobrze się aplikuje i szybko się wchłania, ale nie do matu. Na mojej cerze krem zostawia błyszczącą się poświatę, co akurat nie do końca mi odpowiada. Krem tak jak obiecuje nam producent nadaje się pod makijaż. Niestety w moim przypadku zauważyłam, że po użyciu tego kremu twarz zaczyna mi się dużo szybciej świecić.

Dermedic Hydrain3 Hyaluro, Krem głęboko nawilżający SPF 15 wizaż

Mam cerę mieszaną z tendencją do trądziku, która potrzebuje solidnej dawki nawilżenia. Jeśli chodzi o to właśnie działanie to krem Hydrain 3 Hialuro naprawdę bardzo dobrze działa. Świetnie nawilża oraz łagodzi cerę. Absolutnie jej nie podrażnia. Także główne zadanie ten kosmetyk spełnia w 100%. Niestety moja cera jest kapryśna i przy dłuższym używaniu, krem zaczął mnie trochę zapychać. Jeśli chodzi o zawarty w kremie filtr to dla wielu osób jest to zapewne plus. Dla mnie akurat nie. Osobiście wolę mieć tradycyjny krem do twarzy i osobny krem z filtrem. SPF15 jest bardzo niski i może dawać wrażenie złudnej ochrony przeciwsłonecznej. Latem używam SPF50, więc i tak po nałożeniu na twarz kremu Dermedic muszę nałożyć na to jeszcze dodatkowy filtr. Gdybym tego nie zrobiła to spaliłabym sobie twarz. Ponadto kremy z filtrem, zwłaszcza te wysokie potrafią zapychać cerę jeśli nie zmyjemy ich dokładnie wieczorem z twarzy. Dlatego w przypadku kremu z Dermedic nie za bardzo widzę sens używania go na noc. Podsumowując to wszystko co napisałam, powiem tak. Krem głęboko nawilżający Hydrain 3 Hialuro, jak sama nazwa wskazuje, jest doskonałym produktem nawilżającym. Nie wpasował się on jednak do końca w moje potrzeby w związku z czym nie planuję kupić go ponownie.


Miałyście ten krem, albo inne kosmetyki z serii Hydrain 3 Hialuro?


Cena: 27,00 - 35,00 zł
Pojemność: 50g
Ważne: 6M
Dostępność: drogerie internetowe, Super Pharm
Skład: Aqua, Octocrylene, C12-15 Alkyl Benzoate, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Glycerin, Hydrogenated Polydecene, Stearyl Alcohol, Isohexadecane, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol (nano), Hialuronian Sodu, Urea, Diglycerin, Sodium PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, L-Lysine, Allantoin, Lactic Acid, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Bis-Ethylhexyloxyphenol, Methoxyphenyl Triazine, Stearic Acid, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

22 komentarze

  1. Pamiętam, że miałam kilka produktów z Dermetic. Był to chyba płyn micelarny i krem pod oczy i z tego co pamiętam to polubiłam się z tymi kosmetykami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam kilka produktów z tej serii i jak na razie najbardziej odpowiadało mi serum.

      Usuń
  2. Kiedyś ten krem był bardzo polecany, że i ja miałam na niego chęć. Ale później pojawiały się opinie, że zapycha więc na ten moment mi przeszło i nie mam ochoty go próbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem trochę zapycha, więc chyba dobrze, że Ci przeszło.

      Usuń
  3. Przewijał mi się ten krem wiele razy na blogach, ale mnie jakoś szczególnie nie korci, by go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesttey skłąd totalnie do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wrzuciłam do analizatora i już się nie dziwię, że mnie zapchał.

      Usuń
  5. Tego nie miałam,mam swój sprawdzony:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym kremie, ale ja mam już swój sprawdzony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że konsystencja jest podobna do mojego ukochańca, jakim jest Bioderma Hydrabio Creme. Tylko, że mój kosztuje nawet do 70 zł ale to stacjonarnie. W aptekach internetowych płace zwykle poniżej 40zł już z przesyłką. Ciekawe czy ten, który tu pokazujesz by mu dorównał. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. That cream looks very interesting. Thank you so much for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/lebody-form-body-massager_20.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego kremu, ale szkoda, że nie spełnił Twoich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kilka produktów z tej marki i każdy działał u mnie bardzo dobre rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie produkty tej firmy sprawdziły się tak pół na pół.

      Usuń
  11. Miałam kiedyś ich krem ale w białym słoiczku i niestety okazał się dla mnie zbyt ciężki i mnie zapychał:(:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.