Natura Estonica Bio, Iceland Moss, Matt Face Tonic

OD PRODUCENTA: Kosmetyki Natura Estonica Bio zostały stworzone przy użyciu wypełnionych energią i siłą roślin zawierających witaminy i mikroelementy niezbędne dla zdrowia i piękna Twojej skóry. Organiczny mech islandzki, bio ekstrakt z lilii wodnej, witaminą C oraz kompleks składników aktywnych wyrównują koloryt skóry, nawilżają, odświeżają i dodają skórze energii. Tonik przeznaczony jest do cery mieszanej i wrażliwej.

Natura Estonica Bio, Iceland Moss, Matt Face Tonic

Natura Estonica Bio, Iceland Moss, Matt Face Tonic - moja opinia

Tonik Natura Estonica zamknięty jest w klasycznej plastikowej butelce z dobrze działającym dozownikiem. Kosmetyk ma średnio intensywny, bardzo przyjemny zapach lilii. Jest on wyczuwalny podczas używania, ale nie zostaje na twarzy. Tak jak nie przepadam za mocno perfumowanymi kosmetykami, tak zapach tego toniku był dla mnie naprawdę dużym atutem. Nie mniej jednak bardziej wrażliwym nosom może on nie odpowiadać. Kolor kosmetyku jest lekko błękitny, wydajność przy używaniu dwa razy dziennie bardzo dobra. 

Natura Estonica Bio, Iceland Moss, Matt Face Tonic opinie

Przejdźmy teraz do działania. Tonik Natura Estonica z mchem islandzkim bardzo dobrze oczyszcza oraz tonizuje skórę, przygotowując ją tym samym do przyjęcia kolejnych produktów. Buzia po jego użyciu jest delikatnie nawilżona oraz odświeżona. Przy regularnym stosowaniu ogranicza trochę wydzielanie się sebum, ale nie czyni tego w sposób spektakularny. Na pewno nie wzmaga świecenia się skóry. Moja cera jest mieszana, z tendencją do trądziku i ten tonik był dla mnie wystarczająco dobry. Nie wiem jak sprawdziłby się na cerze mocno tłustej. Jeśli chodzi o jakieś zmiany trądzikowe to nie zauważyłam, aby miał na nie wpływ, ale na pewno ich nie zaogniał. Kosmetyk nie podrażnia, ani nie uczula, nie pozostawia też tłustej powłoki. Ogólnie nie robi krzywdy. Muszę przyznać, że z tego toniku bardzo przyjemnie mi się korzystało i jak dla mnie spełnia on swoje podstawowe zadanie jakim jest tonizowanie skóry. Poza tym nie zaobserwowałam jakiś spektakularnych efektów. Na pewno nie zauważyłam żadnego wyrównania kolorytu cery, ale szczerze powiedziawszy po toniku nie spodziewam się takiego działania. Podsumowując, tonik Natura Estonica uważam za dobry i myślę, że spokojnie można po niego sięgnąć. Osobiście mam ochotę wypróbować coś jeszcze z tej firmy.

Miałyście coś z Natura Estonica Bio?


Cena: 6,99 zł
Pojemność: 200 ml
Ważne: 12M
Dostępność: Drogerie Natura, drogerie internetowe
Skład: Aqua, Glycerin, Panthenol, Zinc PCA, , Cetraria Islandica Extract*, Nuphar Luteum Root Extract*, Lens Esculenta Seed Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, PEG -40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Parfum, Citric Acid, Cl 42051, Benzyl Salicylate, Coumarin, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linaloo.
(*) składniki pozyskane z organicznych agrokultur

15 komentarzy

  1. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak kiedyś trafi w moje ręce to bardzo chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A lovely product!
    Enjoy your day.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji poznać tego toniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że nie zaszkodzi wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że pierwszy raz widzę. Piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie częściej sięgam po hydrolaty niż po toniki ale to ograniczanie wydzielania sebum mnie nieco zachęciło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marki nie znam, ale dobrze, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń