Isana Professional, Odżywka do włosów z olejem arganowym

OD PRODUCENTA: Isana Professional Odżywka do włosów Pielęgnacyjny Olej Arganowy 200 ml. Do włosów ekstremalnie zmęczonych i suchych.
  •     nadaje włosom zdrowy połysk
  •     zawiera olej arganowy i olej z pestek śliwki
Rozpieść swoje włosy wartościowymi produktami pielęgnacyjnymi z serii Isana Professional. Odżywka do włosów ekstremalnie zmęczonych i suchych – poprawia strukturę włosów i nadaje im intensywny połysk. Działanie pielęgnacyjne: odżywka do włosów Isana Professional Pielęgnacyjny Olej arganowy opracowana została specjalnie dla potrzeb włosów ekstremalnie zmęczonych i suchych. Jej formuła zawierająca szczególną kombinację oleju arganowego, oleju z pestek śliwki i prowitaminy B5 wspomaga regenerację powierzchni zmęczonych włosów, jednocześnie ich nie obciążając. Odżywka z olejami pielęgnacyjnymi zapobiega uszkodzeniom włosów. Włosy uzyskują lśniący połysk i elastyczność. Tolerancja przez skórę: Potwierdzona dermatologicznie.

Isana Professional, Odżywka do włosów z olejem arganowym

Isana Professional, Odżywka do włosów z olejem arganowym - moja opinia

Ta odżywka z Isany jest bardzo popularnym kosmetykiem i pewnie wiele z Was ją stosowało. Ja używałam kiedyś maski z tej serii, którą bardzo dobrze wspominam (recenzja tutaj). Z tego co wiem, maska ta zmieniła formę oraz cenę i jest teraz dostępna w słoiczku. Nigdy natomiast nie miałam odżywki, więc postanowiłam w końcu ją wypróbować. Kosmetyk zamknięty jest w wygodnym opakowaniu w formie tuby, z którego łatwo jest wydobyć resztki produktu. Odżywka ma przyjemny, aczkolwiek intensywny arganowy zapach z domieszką jakiś słodkich perfum. Nie pozostaje on co prawda na włosach, ale dla niektórych może on być minusem. Konsystencja odżywki jest średnio gęsta, łatwo ją wycisnąć z tubki i rozprowadzić na włosach, nic nie spływa. Wydajność dla mnie była bardzo dobra. Moje włosy są koloru średniego blondu z rozjaśnionymi końcówkami, długości do ramion. Są cienkie i najczęściej oklapnięte, szybko się przetłuszczają oraz łatwo je obciążyć. Zacznę od tego, że odżywkę z Isany nakładam mniej więcej od wysokości ucha na całą długość włosów. Efekt jaki po jej użyciu uzyskuję to ładnie odżywione, gładkie oraz błyszczące włosy. Dają się one rozczesać, są miękkie i przyjemne w dotyku. Ponadto w moim przypadku kosmetyk nie obciąża, ani nie wzmaga przetłuszczania się. Minusów się nie dopatrzyłam, chociaż wydaje mi się, że w przypadku włosów mocno przesuszonych na całej długości, odżywka ta może być za słaba. Z moimi rozjaśnionymi końcówkami dawała sobie radę.  
Osobiście odżywka z Isany bardzo przypadła mi do gustu i uważam, że warto po nią sięgnąć. Ja na pewno kupię ją jeszcze nie raz. Należy jednak mieć na uwadze fakt, iż nie jest to odżywka z kategorii wow, nie zrobi ona cudów z włosami. Nie mniej jednak przy jej regularnym stosowaniu moje włosy łącznie z końcówkami pozostały w dobrej kondycji. Dla mnie jest to po prostu dobry produkt do codziennego stosowania.


Miałyście tą odżywkę? Jakie kosmetyki z Isany polecacie?


Cena: 7,99 zł regularna; 5,99 zł na promocji
Pojemność: 200 ml
Ważne: 12M
Dostępność: Rossmann - marka własna
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, Quaternium 87, Hydroxyethylcellulose, Behentrimonium Chloride, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Domestica Seed Oil, Panthenol, Parfum, Stearamidopropyl Dimethylamine, Citric Acid, benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Limonene, Isopropyl Alcohol, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid.

36 komentarzy

  1. Wydaje mi się, że kiedyś miałam tę odżywkę i z tego co pamiętam bardzo się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy dobrze reagują na olej arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kiedyś sprawdzić osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak za taką cenę...to i tak działa świetnie! Muszę ją kupić przy najbliższej okazji. Chociaż przyznam szczerze, że ostatnio zamiast odżywek używam olejków do włosów i efekt też jest zadowalający.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używam olejków i masek, aby wspomóc moją pielęgnację.

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze tej odżywki do włosów, ale ISANA ma bardzo dobre kosmetyki za niską cenę, warto się skusić. A jak ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. well written review...great product

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przetestuję tą odżywkę do włosów z Isany. Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale dobrze wiedzieć, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej odżywki akurat nie miałam, wolę do włosów zdecydowanie alterre ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Alterry lubię olejki, muszę też zerknąć na ich odżywki.

      Usuń
  11. Produkt jest okej, ale nie dla mnie.. raz, że wolę maski niż odżywki, to dwa olejek robi tu robotę na minus :x moje włosy nie lubią olejków, zazwyczaj działanie takich kosmetyków ma odwrotne skutki :/

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam bardzo wiele dobrego o tej odżywce ale sama jeszcze jej nie testowałam...

    OdpowiedzUsuń
  13. I like products made of argan oils.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypróbuję przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam ją na półce w drogerii, ale jak do tej pory nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam ją w Rossmannie, ale nigdy nie kupowałam. W sumie chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na mnie cała złota seria Isany świetnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odżywki do włosów to moje must have. Tej jeszcze nie stosowalam ale skoro cena jest dobra i recenzja pozytywna to musze sie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno już nie miałam nic z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Isana ma bardzo fajne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh, seems to be really good! Although normally I don't use conditioner for my hair I can imagine it works very well!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Z produktami Isana nie zawsze nam po drodze, ale może wypróbuję te odżywkę. Moim włosom przydałaby się lepsza pielęgnacja

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak za tą cenę to efekt jak najbardziej na + :D :**Buźka

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzadko sięgam po kosmetyki Isany, ale ta odżywka wydaje się być całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kiedyś tą odżywkę i była całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że mogłaby być dobra dla mnie :) tez mam rozjaśnione końcówki i chce o nie zadbać ale nie przetłuszczać włosów :) Na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawa odżywka. nigdy jej nie stosowałam :) isana miewa całkiem dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna recenzja :) Tej odżywki akurat nie miałam, ale moje włosy lubią się z isaną (za wyjątkiem suchych szamponów) tak więc muszę koniecznie przetestować i sprawdzić na swojej skórze :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  29. CZyli taka spoko odżywka bez szału za małe pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam kiedyś odżywki z Isany i fajnie się sprawdzały. Szczególnie, że w tej cenie raczej ciężko coś znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.