Isana, Professional, Kuracja do włosów z olejkiem arganowym

OD PRODUCENTA: Do włosów ekstremalnie zniszczonych i suchych. Formuła z potrójnym efektem. Zawiera bogaty w składniki kompleks olejów pielęgnacyjnych arganowego i słonecznikowego. Olej do włosów Oil Care: zawiera intensywnie działającą, skuteczną formułę pielęgnacyjną, nadaje włosom zdrowy połysk, natychmiast uszlachetnia włosy. Olej szybko się wchłania we włosy, jednak ich nie obciąża. W efekcie włosy są zdrowe aż po same końcówki i mocno lśniące.
Sposób użycia: Przed myciem włosów używać oleju do ich intensywnej pielęgnacji. Olej można też stosować na umyte mokre włosy dla nadania im szczególnego połysku i miękkości. Ponadto stosować na suche włosy jako styling finish. Oszczędnie nanosić olej na długie włosy i ich końcówki.

Isana, Professional, Kuracja do włosów z olejkiem arganowym

Isana, Professional, Kuracja do włosów z olejkiem arganowym - moja opinia

Kurację do włosów Isany kupiłam w Rossmannie. Skusiłam mnie forma produktu oraz obiecany przez producenta olejek arganowy w składzie. Kosmetyk jest zamknięty w bardzo wygodnej tubie. Ma dobrą, gęstą i treściwą konsystencję, która dobrze nakłada się na włosy. Zapach jest bardzo przyjemny, nienachalny. Kuracja Isany sama w sobie jest świetna. Ja używałam jej zawsze po myciu włosów jako odżywkę. Nakładałam ją od ucha po końce mokrych włosów i trzymałam przez kilka minut, czasem rozprowadzałam ją na całej ich długości. Jeżeli nie miałam czasu trzymać jej na włosach nakładałam minimalną ilość na same końcówki już po umyciu i zastosowaniu innej odżywki i tutaj też sprawdziła się super. Włosy po jej użyciu były dobrze nawilżone, odżywione, miękkie i wygładzone. Nie przetłuszczały się szybciej, kiedy nakładałam ją na całą długość, były jednak trochę klapnięte co przy moich cienkich włosach jest raczej normalne. Kuracja dobrze wpływała również na skórę głowy, nie podrażniała, wręcz przeciwnie miałam wrażeni, że łagodziła. Wydajność kosmetyku była przeciętna. Kuracja do włosów z olejkiem arganowym Isany miała naprawdę świetne działanie na moje blond i rozjaśniane włosy i osobiście bardzo ją polecam, zwłaszcza za tak niską cenę.
 

Jaki tani kosmetyk zaskoczył Was ostatnio swoim działaniem?


Cena: 4,99 zł
Pojemność: 150 ml
Ważne: 12M
Dostępność: Rossmann, marka własna
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Propylene Glycol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cetrimonium Chloride, Panthenol, Quaternium-87, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citric Acid, Sodium Citrate, Sodium Benzoate

2 komentarze

  1. Hej, przeczytałam twoje posty o metodzie KonMari i kurczę chyba w końcu muszę się wziąć za porządki u siebie. Fajnie, że pokazujesz jak to wygląda po kilku miesiącach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to czytać. Polecam metodę nadal. Powodzenia :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.