Iwostin, Solecrin Purritin, Krem ochronny z SPF 50

OD PRODUCENTA: Krem ochronny SPF 50+ Iwostin Solecrin Purritin dzięki kompleksowi składników aktywnych zapewnia bardzo wysoką ochronę skóry tłustej, trądzikowej. Dodatkowo reguluje wydzielanie sebum. Przyjemna, lekka konsystencja szybko się wchłania i pozostawia skórę matową.
  • Kompleks filtrów: dwutlenek tytanu (filtr mineralny), Tinosorb S, Avobenzone (filtry organiczne) oraz Tinosorb M (filtr łączący cechy filtrów organicznych i mineralnych), chroni skórę przed promieniowaniem UVA i UVB. Zapobiega podrażnieniom oraz powstawaniu zmian barwnikowych.
  • Antileukine 6 - (filtr immunologiczny) dodatkowo zabezpiecza DNA komórek skóry przed uszkodzeniami oraz wzmacnia naturalny system ochrony przeciwsłonecznej.
  • Physiogenyl - to bogate źródło pierwiastków śladowych, nawilża, regeneruje, a dzięki zawartości cynku ogranicza rozwój bakterii.
  • Dry-Flo PC - absorbuje nadmiar sebum, zapewniając matowy wygląd skóry.

Iwostin, Solecrin Purritin, Krem ochronny z SPF50

Iwostin, Solecrin Purritin, Krem ochronny z SPF 50 - moja opinia

Krem Iwostin kupiłam w zeszłym roku. Mam co do niego mieszane uczucia. Kremy z tak wysokim filtrem, w moim odczuciu są ogólnie trudne w obsłudze i na ogół mam ograniczone wymagania do takowych. Słynny Vichy Capital Soleil SPF 50, dedykowany do cery tłustej robił mi na twarzy kulę dyskotekową, której niczym nie dało się zmatowić, więc... 
Z kremem marki Iwostin jest trochę lepiej. Mam cerę mieszaną i z tendencją do trądziku, więc często mam jakieś krostki na twarzy i oczywiście błyszczę się w strefie T. Krem zamknięty jest w standardowej tubce. Konsystencja jest dosyć gęsta, sprawia wrażenie tłustej. Nie jest ciężka, ale lekką to ja bym jej nie nazwała. Coś pomiędzy. Zapach słaby, nienachalny typowy dla kremów z filtrem. Kosmetyk łatwo się nakłada i dosyć szybko się wchłania, do półmatu. Twarz wygląda po nim normalnie. Da się na niego nałożyć podkład i uzyskać efekt matowej buzi. Jednak nie na długo, bo po kilku godzinach (około 3), twarz zaczyna się świecić. Czyli obiecanego efektu matowienia nie ma. Ponadto formuła tego kremu bardzo mocno bieli skórę, bardziej niż inne kosmetyki tego typu, ale jest to mimo wszystko normalne przy kremach z tak wysokim filtrem. Kosmetyk dobrze nawilża i bardzo dobrze chroni skórę przed słońcem, czyli swoje najważniejsze zadanie spełnia. Jeśli chodzi o jego wpływ na zmiany trądzikowe, to tutaj właśnie było różnie. Nie zauważyłam poprawy stanu skóry i czasem miałam wrażenie, że krem ten mnie zapychał, ale nie jestem do końca pewna czy to tylko jego wina, stąd moje mieszane uczucia względem tego produktu. Podsumowując krem Iwostin sprawdził się u mnie średnio, co za tym idzie jakoś specjalnie go nie polecam, ale też i nie odradzam. Nie planuję zakupić go ponownie.
 

Jaki jest Wasz ulubiony krem do twarzy z filtrem?


Cena: 27,29 zł w promocji; 32,99 zł regularna
Pojemność: 50 ml
Ważne: 05.2018
Dostępność: apteki, SuperPharm
Skład: Aqua, Dicaprylyl Carbonate, C12-15 Alkyl Benzoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Titanium Dioxide [nano], Glycerin, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Potassium Cetyl Phosphate, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol [nano], Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Polydecene, VP/Eicosene Copolymer, Glyceryl Stearate SE, Cetearyl Alcohol, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Sodium Hyaluronate, Laminaria Ochroleuca Extract, Manganese PCA, Zinc PCA, Magnesium PCA, Sodium PCA, Squalane, Propylene Glycol, Panthenol, Decyl Glucoside, Tocopheryl Acetate, Polysorbate 60, Tocopherol, Ascorbic Acid, Ascorbyl Palmitate, PEG-8, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Sorbitan Isostearate, Pantolactone, BHT, Hydroxystearic Acid, Xanthan Gum, Citric Acid, Disodium EDTA, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum.

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.