Balea Professional, More Blond Shampoo

OD PRODUCENTA: Intensywna formuła szamponu More Blond marki Balea nadaje się zarówno dla naturalnych jak i rozjaśnionych włosów blond. Szampon delikatnie i stopniowo rozjaśnia włosy dając naturalny efekt świetlistych blond włosów pocałowanych przez słońce.
Intensywna formuła zapewnia zauważalny efekt:
 
  • Delikatnie wygładza powierzchnię włosów, zapewniając optymalne odbicie światła
  • Nadaje włosom elastyczność i wyrazisty połysk
  • Łagodna przyjazna dla skóry głowy formuła oczyszczająca
  • Odżywczy skład z pantenolem zapewnia włosom odpowiedni poziom nawilżenia
  • Antystatyczna formuła zapobiegająca puszeniu się włosów
  • Zawiera fito-keratynę i ekstrakt z wyciągu chmielowego
  • Bez silikonów
 
Balea, Professional, More Blond Shampoo

Balea Professional, More Blond Shampoo - moja opinia

Szampon Balea More Blond zakupiłam w czeskim DM. Jest on dedykowany do włosów blond zarówno naturalnych jak i farbowanych. Nie przypominam sobie abym używała kiedyś produkt tego typu dlatego zdecydowałam się na zakup. Dodam jeszcze, że był na promocji. Kosmetyk jest naprawdę bardzo dobry. Ma ładne opakowanie w formie tuby stojącej do góry nogami, czyli tak jak lubię. Konsystencja jest odpowiednio gęsta, kremowa, zapach przyjemny słodko-cytrusowy, kolor żółty, perłowy. Szampon Balea mocno się pieni. Dobrze myje i porządnie oczyszcza włosy, nadaje się do zmywania olei. Nie podrażnia ani nie wysusza, jest delikatny dla skóry głowy. Włosy są po nim błyszczące, miękkie, gładkie i sypkie, dają się rozczesać, ale na pewno trzeba po nim użyć odżywki. Ponadto zauważyłam, że moje włosy mniej się po nim przetłuszczały. 
 
Balea, Professional, More Blond Shampoo
 
Szampon Balea More Blond sam w sobie jest bardzo dobry, przejdźmy jednak do najważniejszego, czyli obiecanego działania na włosy blond. Moje włosy naturalnie są koloru średniego blondu, mają tendencję do jaśnienia latem od słońca. Są też częściowo rozjaśniane, na ogół mam jakieś pasemka. Szampon rzeczywiście ładnie podtrzymuje jasny kolor włosów, przedłuża świeżość farby, zmniejsza blaknięcie oraz spowalnia powstawanie żółtych refleksów. Włosy blond wyglądają po tym szamponie naprawdę dużo lepiej. Efekt jest subtelny, ale widoczny czego się zupełnie nie spodziewałam. Kosmetyk mogę szczerze polecić, byłam z niego w 100% zadowolona. Myślę, że warto go przetestować przy okazji jakiegoś wakacyjnego wypadu w okolice czeskiej granicy.
 

Używacie kosmetyków marki Balea albo dedykowanych do Waszego koloru włosów?


Cena: 1,50€
Pojemność: 250 ml
Ważne: 12.2018
Dostępność: DM, Czechy, Niemcy
Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Sodium Lauroyl Glutamate, PEG-4 Distearyl Ether, Glycerin, Panthenol, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Distearyl Ether, Dicaprylyl Ether, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Humulus Lupulus Flower Extract, Polyquaternium-7, Citric Acid, Laureth-2, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Sodium Citrate, Sodium Sulfate, Parfum, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, CI 47005
Produkt wegański

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.