Bielenda, Green Tea, Serum do twarzy Zielona Herbata

OD PRODUCENTA: Multifunkcyjne serum to idealny sposób na systematyczną i skuteczną pielęgnację cery mieszanej.  Jego treściwa, bogata w składniki pielęgnujące formuła skutecznie normalizuje wydzielanie sebum i reguluje pracę gruczołów łojowych, tonizuje, nawilża i odżywia, oraz poprawia jakość skłonnego do niedoskonałości naskórka.
Zawartość antybakteryjnego olejku z drzewa herbacianego, seboregulujacej azeloglicyny, antyoksydacyjnej witaminy C, złuszczającego kwasu migdałowego oraz regenerującej witaminy B3 zapewnia kompleksowe działanie:
  • ogranicza powstawanie zmian trądzikowych
  • wykazuje działanie przeciwzaskórnikowe, przeciwtrądzikowe i odnawiające naskórek
  • rozjaśnia przebarwienia
  • reguluje wydzielanie sebum
  • zmniejsza widoczność porów
  • nawilża, odżywia i regeneruje naskórek
  • łagodzi i koi
  • poprawia elastyczność skóry i jej nawilżenie, nadając efekt miękkość i wygładzenia
  • działa przeciwstarzeniowo i ochronnie na skórę
  • wzmacnia naturalne mechanizmy obronne skóry do walki z wolnymi rodnikami
Rozjaśniona i odświeżona skóra, ograniczone wydzielanie sebum, przywrócona równowaga hydrolipidowa naskórka; poprawa wyglądu i kondycji cery mieszanej. Serum przeznaczone jest do codziennej wieczornej pielęgnacji.

Bielenda, Green Tea, Serum do twarzy Zielona Herbata

Bielenda, Green Tea, Serum do twarzy Zielona Herbata - moja opinia

Serum Bielendy kupiłam z ciekawości i chęci przetestowania kosmetyku w takiej formie. Sprawdziło się u mnie nad wyraz dobrze. Kosmetyk jest zamknięty w małej szklanej buteleczce z pipetką, więc jest higieniczny. Problem pojawia się dopiero przy wydobyciu ostatniej porcji serum. Zapach jest świeży i przyjemny, bardzo delikatny. Samo serum jest lekkie, nie klei się na twarzy i nie zostawia żadnej wyczuwalnej warstwy. Kosmetyk jest dedykowany do stosowania wieczorem i tego się należy trzymać, ponieważ zawiera w swoim składzie kwas migdałowy. Jego stężenie zapewne nie jest duże, ale na wszelki wypadek lepiej użyć na dzień kremu z filtrem, co też niniejszym czyniłam. Mam cerę mieszaną, więc to serum było dla mnie idealnym wyborem. Kosmetyk ma świetne działanie. Zdecydowanie zmniejsza wydzielanie się sebum a co za tym idzie efekt błyszczenia się skóry. Na pewno delikatnie rozjaśnia przebarwienia, wygładza skórę i zostawia ją miękką. Buzia naprawdę ładnie po nim wyglądała. Serum w moim odczuciu nie nawilża zbyt mocno, przydałby się po nim jeszcze jakiś krem. Nie miałam po nim żadnych niespodzianek. Wydaje mi się, że serum również trochę łagodziło i zmniejszało pojawianie się drobnych zmian trądzikowych, które mi towarzyszą. Nie zaobserwowałam zmniejszenia się widoczności porów. Wydajność kosmetyku była raczej przeciętna, to w końcu mała buteleczka. Serum z zieloną herbatą Bielendy w moim odczuciu spełnia większość obietnic producenta i uważam, że warto je wypróbować. 
 

Dajcie znać w komentarzu jeśli polecacie jakieś inne kosmetyki tego typu.

Cena: 12,99 zł promocyjna; 19,99 zł regularna
Pojemność: 15 ml
Ważne: 4M / 06.2020
Dostępność: sieciowe drogerie, SuperPharm
Skład: Aqua (Water), Niacinamide, Potassium Azeloyl Diglycinate, Mandelic Acid, Panthenol, Sodium Hyaluronate, 3-0 Ethyl Ascorbic Acid, Allantoin, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leef Oil, Hydroxyethylcellulose, Polysorbate- 20, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.