LaQ, Nawilżający mus do mycia twarzy

OD PRODUCENTA: Lekki mus do mycia twarzy zapewnia cerze delikatne oczyszczanie bez zaburzania jej naturalnego pH. Dzięki zawartości masła shea i wysokiej jakości gliceryny roślinnej pozostawia skórę jedwabiście gładką i dobrze nawilżoną, Idealnie sprawdzi się w codziennej pielęgnacji cery normalnej, suchej i wrażliwej. 
Sposób użycia: Niewielką ilość produktu nanieść na zwilżoną skórę twarzy, masować kolistymi ruchami do momentu uzyskania piany, a następnie dokładnie spłukać wodą. Omijać okolice oczu. 
Produkt wegański.
 
LaQ, Nawilżający mus do mycia twarzy

Na musy z firmy LaQ miałam ochotę już od dłuższego czasu. W końcu doczekałam się promocji na te kosmetyki w Hebe, akurat kiedy mój bieżący żel do mycia twarzy się kończył. Miałam dylemat, który z trzech dostępnych musów wybrać. Moja cera jest mieszana, jednak nie lubię używać mocno oczyszczających produktów do mycia twarzy. Dlatego padło na mus nawilżający, który jest przeznaczony do cery normalnej, suchej i wrażliwej. Oto jak się on u mnie sprawdził.
 
LaQ, Nawilżający mus do mycia twarzy recenzja

LaQ, Nawilżający mus do mycia twarzy - moja opinia

Nawilżający mus do mycia twarzy firmy LaQ jest zamknięty w wyjątkowo prostym, zakręcanym, plastikowym pojemniczku z różową etykietą. Szata graficzna jest przyjemna dla oka. Samo opakowanie mogłoby być trochę lepsze, ale tragedii nie ma. Po otwarciu w nozdrza uderza nas wyjątkowo apetyczny, słodki zapach wiśni. Mnie zapach ten bardzo odpowiada i sprawia, że mam ochotę sięgać po ten mus. Kosmetyk ma małą pojemność, ale jest zaskakująco wydajny. To niewielkie opakowanie używam już prawie 3 miesiące i jak możecie zobaczyć jeszcze trochę mi go na dnie zostało. Mus ma ciekawą zbitą a jednocześnie lekką konsystencję przypominającą trochę masło. Łatwo się nabiera na palec i bez problemu rozprowadza po twarzy. Mus w połączeniu z wodą delikatnie się pieni.
 
LaQ, Nawilżający mus do mycia twarzy opinie

Mus LaQ, w moim odczuciu jest bardzo delikatny dla skóry, ale jednocześnie skuteczny w działaniu. Doskonale myje i oczyszcza buzię z resztek produktów do demakijażu, zanieczyszczeń czy nadmiaru sebum. Przy tym nie wysusza, nie podrażnia, ani nie uczula. Twarz po jego użyciu jest gładka i nawilżona. Przy mojej mieszanej cerze mus ten sprawdził się naprawdę świetnie i jestem z niego zadowolona. Dodatkowo kosmetyk jest przyjemny w użyciu, ponieważ daje na twarzy takie aksamitne uczucie. Dla mnie mus ten nie ma żadnych minusów, ale jeśli ktoś jest wrażliwy na zapachy lub nie lubi słodkich aromatów, to ten kosmetyk może nie do końca do gustu. Osobiście bardzo Wam polecam nawilżający mus do mycia twarzy firmy LaQ. Sama na pewno kupię go ponownie.
 

Znacie kosmetyki marki LaQ? Miałyście kosmetyk do mycia twarzy w takiej formie?

 
Cena: 17,99 zł regularna; 11,89 zł w promocji
Pojemność: 100 ml
Ważne: 07.05.2023
Dostępność: Hebe, drogerie internetowe
Skład: Glycerin, Aqua, Sorbitol, Sodium Cocoyl/Lauroyl Isethionate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Sodium Chloride, Butyrospermum Parkii Butter, Levullinic Acid, Potassium Sorbate, Parfum, Cl 17200.

72 komentarze

  1. Takiego kosmetyku jeszcze nie miałam, a musi być bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przetestowałabym taki mus do mycia twarzy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo dobrego czytałam o musach tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już jakiś czas o tych musach, ale wyczuwalny zapach mocno mnie do nich zraża. Zauważyłam po prostu, że moja cera reaguje trądzikiem na substancje zapachowe i aktywne... dotarcie do tego zajęło mi niestety kilka dobrych lat :(
    Teraz zatem sięgam po te bezzapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Twoja cera tak reaguje. Z drugiej strony dobrze, że w końcu znalazłaś przyczynę. Ten mus zdecydowanie nie jest dla Ciebie.

      Usuń
  5. Po musie peelingującym mam ochotę sprawdzić wszystkie wersje! Także i ta będzie moja, zwłaszcza na zimę może być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna konsystencja, muszę wypróbować ten mus, bo wydaje się bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tych musach ale jeszcze nie próbowałam. Ciekawa formuła jak na produkt myjący i chyba to najbardziej mnie zachęca do jego wypróbowania 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy fankę :) Ja mam ochotę przetestować jakieś inne ich kosmetyki.

      Usuń
  9. Ja planuję wypróbować wersję peelingującą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad nią zastanawiałam. Koniec końców wygrał kolor różowy :)

      Usuń
  10. Ależ ja uwielbiam ten mus :) mam ochotę na kolejne serie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam go sobie i mamie przez internet, obie byłyśmy zadowolone ztego jak oczyszczał cere. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam że nei znam tego produktu, w promocji całkiem nie drogo wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I spokojnie starcza na 3 miesiące regularnego stosowania 2x dziennie, więc moim zdaniem jak najbardziej się opłaca.

      Usuń
  13. Ja lubię takie zapachy więc może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na ogół preferuję delikatniejsze zapachy, ale ten wyjątkowo mi przypadł do gustu.

      Usuń
  14. Szczerze, o tej marce słyszę pierwszy raz, ale kosmetyk wydaje się być fajny :)
    PS: Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest bardzo dużo nowych marek kosmetycznych. Ja ich wypatrzyłam na instagramie u innych dziewczyn. Spodobała mi się forma kosmetyku, skusiłam się i nie żałuję :)

      Usuń
  15. Takiego musu do mycia nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym to zjadła. Ową łyżeczką ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go pierwszy raz otworzyłam, to miałam ochotę polizać. Tak pięknie pachnie i apetycznie wygląda :D

      Usuń
  17. Cena super, sam mus bardzo fajnie wyglada i niezmiernie kusi. Przyznaję,że nigdy nie używałam musu do twarzy zatem czas to zmienić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie skusiła ta konsystencja i się nie zawiodłam.

      Usuń
  18. Gosh! I thought its was yummy yogurt!
    Anyway, it sounds very yummy to my skin face :)
    Thank you for recommendation.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale jestem ciekawa jakby się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam wszystkie trzy wersje i bardzo się polubiłam z tymi musami. Gdybym miała ustalić kolejność, to najlepiej sprawdza się u mnie oczyszczający, później nawilżający, a najmniej peelingujący, choć lubię je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczyszczający mam w planach przetestować. Swoją drogą skusiłam się na ten mus, bo chyba między innymi widziałam u Ciebie.

      Usuń
  21. widzę, że kosmetyk w takim razie wydajny :) myślę, że bym polubiła się z tym kosmetykiem
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, ale produkt mnie zaciekawił!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam mus do twarzy, ale innej marki. Uwielbiam takie produkty i ten z pewnością też bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Woah looks like a tube of ice-cream!

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tej marki miałam tylko żel pod prysznic. Konsystencja wygląda na mega przyjemną, chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszą mnie ich inne kosmetyki. Konsystencja jest super aksamitna.

      Usuń
  26. Też mam mieszaną skórę także chętnie po niego sięgnę jak tylko zużyję moje zapasy:D Super recenzja :**Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Brzmi dobrze, tym bardziej, że jest delikatny ale oczyszcza więc ja dam mu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj mocno kuszący :) będę musiała kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku nie znam tej marki, ale kocham musy. Muszę koniecznie go kiedyś wypróbować .

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam tę markę i właśnie używam peelingującego musu od nich - jest świetny 🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć wszystkie są świetne te musy. Miło czytać, że jesteś zadowolona :)

      Usuń
  31. Bardzo podoba mi się jego konsystencja! W przypadku kosmetyków do twarzy nie przepadam za mocnymi zapachami, ale w przypadku produktu zmywalnego jestem w stanie to zaakceptować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę słabsze zapachy, na szczęście ten był wyjątkowo ładny.

      Usuń
  32. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, ale bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo wydajny produkt! często widzę na blogach kosmetyki tej firmy, ale osobiście jeszcze nic nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. miałam ten mus i byłam nim zachwycona, zapach wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że też należysz do grona zadowolonych użytkowników.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.