Polka, Brzoza, Maska do włosów regeneracja + połysk

OD PRODUCENTA: Brzoza to od wieków cenione drzewo, bogate w związki organiczne o dobroczynnym działaniu. Teraz masz ten skarb na wyciągnięcie ręki – maska z wyciągiem z brzozy intensywnie regeneruje  włosy, zapobiegając ich łamaniu i wypadaniu. Pokochasz ją za to, jak wzmacnia Twoje włosy, sprawia, że są bardziej puszyste, miękkie w dotyku i lśniące. Zachwycaj pięknem swoich włosów. 
Stosowanie:
Nanieś maskę równomiernie na umyte włosy i pozostaw na 3-5 minut, a następnie dokładnie spłucz Aby uzyskać efekt intensywnej regeneracji pozostaw maskę na umytych włosach na około 15minut pod okryciem np. z ręcznika. Następnie dokładnie spłucz włosy strumieniem chłodnej wody. Stosuj regularnie i ciesz się pięknymi włosami. I pamiętaj, bądź eko – zakręcaj wodę, kiedy jej nie używasz. Natura to doceni!
 
Polka maska do włosów brzoza recenzja

Polka, Brzoza, Maska do włosów regeneracja + połysk - moja opinia

Kosmetyki marki Polka chciałam wypróbować od momentu, kiedy zobaczyłam je w sklepie. Miałam jednak co używać, poczekałam więc aż skończy mi się moja bieżąca odżywka. Było warto, bo akurat trafiłam na promocję tych kosmetyków. Zdecydowałam się kupić maskę, głównie ze względu na opakowanie. Odżywka była w butelce z pompką. Preferuję kosmetyki w tubach, takie które można postawić do góry nogami, łatwo wycisnąć resztki produktu z opakowania czy je po prostu rozciąć. Tutaj to właśnie mamy. Opakowanie spełnia moje wszystkie wymagania a zamykanie działa bez problemu. Dodatkowo posiada ładną szatę graficzną. Sama maska ma wyczuwalny, ale przyjemny słodkawy kwiatowy zapach. Jej konsystencja jest w sam raz, ani za rzadka, ani za gęsta. Bez problemu można ją wycisnąć z opakowania oraz łatwo i równomiernie rozprowadzić na włosach. Nie spływa z nich, dobrze się spłukuje i jest wydajna.

Polka, Brzoza, Maska do włosów regeneracja + połysk recenzja

Przejdźmy teraz do działania tego kosmetyku. Maska do włosów regeneracja + połysk marki Polka u mnie sprawdziła się świetnie. Moje włosy są cienkie, szybko się przetłuszczają i łatwo je obciążyć. Z tego względu maskę marki Polka najczęściej nakładałam tylko na długość włosów. Po zużyciu całego opakowania mogę powiedzieć, że kosmetyk ten bardzo dobrze odżywia i nawilża włosy pozostawiając je miękkie, gładkie i zdrowo błyszczące. Maska poprawiła też stan moich przesuszonych końcówek za co daję jej dodatkowy plus. Moje włosy są w widocznie lepszej kondycji i jestem zadowolona z tego jak wyglądają. Patrząc na obietnice producenta na opakowaniu, jedyne do czego nie mogę się odnieść to potencjalne zapobieganie łamaniu się i wypadaniu włosów. Moje włosy po prostu się nie łamią, ani nie rozdwajają. Ponadto w okresie stosowania tej maski nie miałam problemu z wypadaniem włosów, także na temat tego działania też nie mam żadnego komentarza poza tym, iż włosy nie zaczęły wypadać mi bardziej. Maskę brzozową stosowałam po każdym myciu włosów, a raz w tygodniu nakładałam ją na całą głowę na 15 minut pod czepek. Ku mojemu zaskoczeniu maska ta nie wzmogła u mnie przetłuszczania włosów, ani ich nie obciążyła. Równie dobrze działała nałożona na końce jaki i na całe włosy, pozostawiając je w lepszym stanie. Ponadto nie podrażniła skóry głowy i nie powodowała łupieżu. Jedyne do czego mogę się przyczepić to fakt, iż jak na maskę wydaje się być dosyć lekka. Z tego względu może nie sprawdzić się u osób z dużą ilością grubych włosów, które wymagają porządnego dociążenia. Chociaż z drugiej strony przez swoją lekkość nadaje się do częstego stosowania, co dla mnie jest akurat atutem. Osobiście byłam bardzo zadowolona z maski Polka, bo widziałam efekty jej działania. Chętnie kupię ją ponownie, jednak na razie postanowiłam przetestować jej koleżankę, czyli maskę octową. Jestem ciekawa, która sprawdzi się u mnie lepiej.

Używałyście kosmetyków marki Polka? Podzielcie się w komentarzu Waszą opinią na ich temat.

 
Cena: 11,99 zł regularna; 8,49 zł na promocji
Pojemność: 200 ml
Ważne: 9M / 01.2023
Dostępność: Rossmann
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Palmitate, Calendula Officinalis Flower Extract, Glyceryl Stearate Citrate, Tocopheryl Acetate, Glyceryl Behenate, Hydrogenated Palm Oil, Oenothera Biennis Oil, Pentylene Glycol, Acetum, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Prunus Persica Fruit Extract, Pyrus Malus Fruit Extract, Polysorbate 80, Propylene Glycol, Alcohol, Betula Alba Bark Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Urtica Dioica Leaf Extract, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Parfum, Butylphenyl Methylpropional.

71 komentarzy

  1. Nie dla moich włosów, ale cieszę się, że jesteś zadowolona z tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie nie używam żadnych masek do swoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice review! Thank you very much for sharing )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo z brzozy brzmi ciekawie. Nie używałam kosmetyków z tej marki. Mam nie po drodze do Rossmana, ale swoją ostatnią maskę do włosów właśnie tam kupiłam. Jak mi się skończy to może kupię z Polki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. z Polki miałam tylko maskę do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  7. Może okazać się fajna do moich cienkich, delikatnych włosów :) Ale bardziej kusi mnie wersja octowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też skusiła i właśnie jej używam. Pierwsze wrażenia są pozytywne.

      Usuń
  8. Nie wiedziałam, że ta firma ma również produkty do włosów. Super, że byłaś z tej maski zadowolona :)
    Miałam kiedyś maseczkę jednorazową z tej firmy, ale nie było jakiś rewelacyjnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano ma. I w sumie nimi od początku byłam najbardziej zainteresowana :)

      Usuń
  9. Nie miałam jeszcze żadnej maski polka, ale mam w planach wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba coś od nich miałam, ale był to kosmetyk do twarzy (nie jestem pewna)
    Może kiedyś wypróbuję tą odżywkę bo też mi się włosy szybko przetluszczają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy stosowanie maski na włosy z częstą porcją skutków ubocznych, takich jak szybsze odrastanie siwych włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć, bo mam mało siwych włosów. Myślę, że jak komuś się już pojawiają to raczej nic tego procesu nie zatrzyma, ale też nie przyspieszy.

      Usuń
  12. Ja mam grube włosy wiec chyba nie dla mnie. Z marki Polka miałam kiedyś wodę micelarna ale strasznie szczypała w twarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że nie. Szkoda, że ta woda Ci się nie sprawdziła.

      Usuń
  13. Masek do włosów mam bardzo dużo i ciągle mnie kuszą nowe.. ehh :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na Twoją opinię na temat wersji octowej. A tak jak pisałam Ci na Insta, ta wersja świetnie się sprawdziła również u mojej prawie teściowej. Może kiedyś się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami do włosów :) trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham brzozy. Zwłaszcza ksylitol XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. This looks like such a wonderful product!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki ;) zaciekawiłaś mnie tą maską

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiłaś mnie tą maską do włosów :D
    Chętnie bym ją przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne opakowanie. Też lubię takie tubki, bo są wygodne w użyciu. Marki jeszcze nie znam, ale chyba będę chciała się zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesting post!
    Thanks for your post ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią przetestowałabym zaprezentowany produkt, zwłaszcza, że cena jest mega zachęcająca :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej maski, a wydaje się ciekawym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam tej maski, ale właśnie za czymś się rozglądam, bo moje włosy błagają o pomoc :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam nic jeszcze od tej marki, bo nie do końca podobały mi się składy kosmetyków, które oglądałam. Brzozowa wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że ja akurat nie analizuję składów tak dokładnie.

      Usuń
  26. Nic jeszcze z tej marki nie miałam, ale myślę, że ta maska sprawdziłaby się też u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miewam problemy z łamliwością i wypadaniem wiec chętnie bym przetestowała czy i na to się sprawdzi :) ale ogółem wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba miałam kiedyś tonik tej marki ale nie urzekł mnie jakoś szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie jakoś kosmetyki do twarzy nie przemówiły. Napaliłam się na te do włosów.

      Usuń
  29. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale chętnie spróbuję.bPozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam okazji korzystać z kosmetyków tej marki, ale maska bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Great review! I' d like to try the cosmetics )

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam jeszcze okazji poznać kosmetyków marki Polka, ale jeśli chodzi o maski do włosów, to szukam czegoś bardziej treściwego i cięższego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie te maski to trochę bardziej jak odżywki, chociaż to też zależy od tego jaki mamy rozdaj włosów.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.