Ecocera, Sypki puder jęczmienny

OD PRODUCENTA: Jęczmień jest jednym z najstarszych uprawnych zbóż świata – pochodzi z Bliskiego Wschodu, gdzie określany był mianem pokarmu życia. Podobno to właśnie młodemu jęczmieniowi gladiatorzy zawdzięczali swą nadludzką siłę. Jęczmień ma silne właściwości antyoksydacyjne – neutralizuje wolne rodniki, przeciwdziałając procesom starzenia. Zawiera witaminy B1, B2, B6, C, E, PP, działa kojąco na podrażnioną skórę. Cynk, selen i magnez wspomagają gojenie a także łagodzą zmiany trądzikowe.

Sypki Puder jęczmienny ECOCERA skutecznie pochłania nadmiar sebum, długotrwale matując cerę oraz zapewniając jej piękny i naturalny wygląd. Utrwala makijaż na cały dzień sprawiając, że skóra wygląda świeżo i promiennie nawet przez 16 godzin. Jest lekki, transparentny, nie bieli skóry, za to doskonale wyrównuje jej koloryt. Nie podkreśla suchych skórek, nie zbiera się w załamaniach. Nie zatyka porów, nie powoduje podrażnień, nie przesusza skóry. Przeznaczony zarówno dla profesjonalnego jak i codziennego użytku, niezbędnik każdego wizażysty.
 
Właściwości:
  • produkt wegański i hipoalergiczny
  • innowacyjna formuła, idealna dla każdego rodzaju cery
  • lekki, drobno zmielony, transparentny, delikatny dla skóry
  • przedłuża trwałość makijażu
  • puder jęczmienny to jeden z najsilniejszych absorbentów sebum
  • nadaje długotrwały, matowy, a jednocześnie naturalny efekt
  • nie podkreśla skórek, nie wysusza
  • nie zatyka porów, nadaje jedwabistą gładkość
  • niezwykle łatwy w aplikacji, stapia się z kolorytem cery
 
Sposób użycia: Produkt nakładać za pomocą dołączonego puszka lub pędzla na całą twarz lub wybrane jej partie, np. strefę T. Przed aplikacją można odcisnąć puszek na wierzchu dłoni, aby pozbyć się nadmiaru produktu i rozprowadzić go równomiernie. Pudrowanie zaczynamy zawsze od górnej partii twarzy ku dołowi, dzięki czemu unikniemy podniesienia włosków na twarzy i efektu ziemistej cery.
 
Ecocera, Sypki puder jęczmienny

Z Ecocery miałam kiedyś próbkę pudru ryżowego. Sprawdził się on u mnie średnio, nie mniej jednak marka nadal mnie interesowała. Dlatego zdecydowałam się zaryzykować i w Hebe, totalnie w ciemno, kupiłam puder jęczmienny. Przede wszystkim zachęcił mnie fakt, iż jest to kosmetyk wegański. Aktualnie kosmetyku została mi już resztka na dnie, więc myślę, że mogę się na jego temat wypowiedzieć.
 

Ecocera, Sypki puder jęczmienny - moja opinia

Puder jęczmienny zamknięty jest w porządnym plastikowym słoiczku z nakrętką. Dzięki temu, że jest on przezroczysty możemy śledzić zużycie a nakrętka dodatkowo gwarantuje nam szczelność. Nie ma obaw, że puder przypadkowo się otworzy i rozsypie. Opakowanie ma sitko oraz pasujący do niego puszek, więc łatwo jest nam dozować potrzebną ilość kosmetyku. Całość dodatkowo zapakowana jest w kartonik, na którym znajdziemy wszystkie potrzebne informacje.
 
Sypki puder jęczmienny Ecocera recenzja

Puder jęczmienny z Ecocery jest bardzo drobno zmielony, lekki i miękki, przez co w ogóle nie czuć go na twarzy. Kosmetyk dobrze się aplikuje zarówno za pomocą dołączonego puszka, jak i pędzla czy gąbki. Trochę się pyli, ale nie robi dokoła zasłony dymnej. Puder ma biały kolor, jednak po nałożeniu na twarz robi się całkowicie transparenty. Nie zmienia koloru podkładu, jednak ja mam dosyć jasną karnację, także nie wiem jak sprawdziłby się pod tym kątem na ciemniejszych cerach. Puder jęczmienny posiada zapach i to dosyć intensywny, słodko-kwiatowy. Zapach jest ładny, ale dla mnie osobiście za mocny, więc uznaję go za minus. Poza tym kosmetyk jest bardzo wydajny i jeśli weźmiemy pod uwagę stosunek ceny do ilości jaką dostajemy, to całkiem tani.
 
barley loose powder review

Puder jęczmienny z Ecocery daje całkowicie matowe wykończenie, czyli takie jakie lubię najbardziej. Jestem posiadaczką cery trądzikowej, mieszanej z tłustą strefą T. Zauważyłam, że jeśli do nałożenia pudru użyję pędzla, to strefa T zaczyna mi się wyświecać już po 2 godzinach. Jeśli natomiast w te newralgiczne miejsca wklepię puder puszkiem, to zaczynają się one świecić dopiero po około 6 godzinach. Moim zdaniem puder jęczmienny z Ecocery najlepiej jest właśnie wtłaczać w skórę za pomocą puszka. Jeśli ktoś z Was lubi taki mocny, tępy mat to spokojnie można dołożyć drugą warstwę pudru. Kosmetyk można też wykorzystać do bakingu, ale niestety wtedy już odrobinę bieli on cerę. 
Puder jęczmienny z Ecocery sam w sobie dobrze utrwala podkład i sprawia, że pozostałe nakładane na niego kosmetyki długo się trzymają. Poza tym, mimo matowego wykończenia ładnie wygląda na twarzy. Nie uwydatnia porów i mam wrażenie, że nawet trochę wygładza buzię. Puder nie podkreśla zmarszczek i nie wysusza cery, dzięki temu nadaje się do używania również pod oczy. Poza tym kosmetyk mnie nie uczulił, nie zapchał i nie zaognił posiadanych już niedoskonałości. 
W ogólnym rozrachunku jestem zadowolona z pudru jęczmiennego z Ecocery i myślę, że warto go przetestować. Nie mniej jednak nie planuję kupić go ponownie, bo na dłuższą metę męczył mnie jego zapach i jednak to opakowanie okazało się być dla mnie za duże.
 

Używałyście kosmetyków marki Ecocera, jak wrażenia? Jaki puder aktualnie stosujecie?

 
Cena: 14,99 zł
Pojemność: 15 g
Ważne: 12M / 05.2022
Dostępność: Hebe, drogerie internetowe
Skład: Hordeum Vulgare Powder, Talc, Silica, Polymethylsilsesquioxane, Isopropyl Palmitate, Isostearyl Isostearate, Octyldodecanol, Parfum, Phenoxyethanol, Octyldodecyl Myristate, Ethylhexylglycerin.

56 komentarzy

  1. Ja chyba będę musiała się na niego skusić

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ich pudry, przerobiłam chyba wszystkie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko dwa i na razie mi wystarczy. Teraz mam ochotę na coś nowego :)

      Usuń
  3. Nie miałam nigdy takiego pudru. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jęczmiennego jeszcze nie miałam, ale lubię ich puder bambusowy i ryżowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze ten bambusowy ciekawi, ale to może w dalszej przyszłości.

      Usuń
  5. Mam puder z Ecocery, ale w kamieniu i chyba jest to wersja bambusowa :) Bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak w kamieniu też są, może kiedyś się na taki skuszę :)

      Usuń
  6. Nie używałam nigdy takiego pudru

    OdpowiedzUsuń
  7. It sounds interesting! I've never tried barley powder before!

    Hope you had a good weekend! It was a great one here, busy Saturday with volunteering but a relaxing Sunday :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ze jesr transparentny i nie czuć go na buzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzieś już o nim słyszałam, jednak nie miałam okazji jeszcze go poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu, jak wszystko, te pudry były popularne w necie.

      Usuń
  10. Great review. This looks like a promising product!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam pojęcia, że ta marka ma puder jęczmienny! Rozważałam zakup ryżowego albo bambusowego, ale obawiałam się zbyt mocnego matowienia i przesuszania. Przy zakupach muszę o nim pamiętać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam zaskoczona, dlatego w sumie się zdecydowałam.

      Usuń
  12. Zużyłam kilka opakowań pudrów od nich i bardzo je lubię
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh very nice product darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, barley the miracle cosmetic, who knew? I too have oily skin, so I agree that matte is a must! Thanks for the tip. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedy ryżowy. O jeczmiennym pierwszy raz czytam. Bardzo mnie zaciekawił. Dobra recenzja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie dlatego go kupiłam, bo też nigdy nie słyszałam o takim pudrze.

      Usuń
  16. Markę Ecocera znam dotychczas tylko z blogów. Pudry naturalne lubię, obecnie jednak radzę sobie bez nich, pomimo gorącego lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu zaakceptowałam fakt, że się świecę i ostatnio też używam mniej :)

      Usuń
  17. ..witam serdecznie, świetna recenzja! ..nie używam pudrów, ale przyznaję, że zaciekawiłaś mnie tym jęczmiennym :)

    - pozdrawiam ciepło 💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, taki mam wrażenie niespotykany składnik.

      Usuń
  18. No lo conocía pero parece interesante!

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam z tej firmy ryżowy i bambusowy puder:) miło je wspominam, dobre produkty i wydajne mega. Może i na ten jęczmienny się też skuszę

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny puder, chętnie bym przetestowała, chociaż w lecie niezbyt często stosuję sypki puder :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w lecie ogólnie dużo mniej się maluję, czasem nawet wcale :)

      Usuń
  21. ja niestety z żalem musze powiedzieć, że mnie się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niestety bywa z kosmetykami, jednym się sprawdzają innym nie. Ja akurat byłam średnio zadowolona z ryżowego.

      Usuń
  22. Produkt nie dla mnie. Zrezygnowałam z makijażu kilka lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne podejście. Ja zrezygnować zupełnie bym nie mogła, bo po prostu lubię :)

      Usuń
  23. Bardzo zaciekawił mnie ten puder, muszę go kiedyś wypróbować, myślę, że dobrze by się sprawdził na mojej mieszanej cerze;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tego jeszcze nie znam, ale miałam kiedyś bambusowy z Ecocery :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mialam kiedys jakas wersje pudru od nich:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.