Nacomi Next Level Peptides 10% - Litingujące serum Lift It Up

OD PRODUCENTA: Zawiera aż 10% stężenie potrójnej formuły jednych z najskuteczniejszych składników przeciwzmarszczkowych. Matrixyl® Morphomics™ zmniejsza widoczność zmarszczek mimicznych na czole o 20% w ciągu 6 tygodni. Matrixyl™ 3000 redukuje kurze łapki oraz zmarszczki wokół oczu o 23% w trakcie 2 miesięcy. Progeline™ natomiast podnosi linię żuchwy, modelując kontur twarzy. Serum Lift It Up pozwoli zachować Ci młodszy wygląd na dłużej. 
Sposób użycia: nałóż niewielką ilość rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyję i dekolt. Delikatnie wmasuj i pozostaw do całkowitego wchłonięcia. Stosuj przed aplikacją kremu/oleju. Unikaj kontaktu z oczami.
 
Nacomi Next Level Peptides 10% - Litingujące serum Lift It Up

Serum Nacomi z serii Next Level to kolejny produkt tej firmy, który trafił w moje ręce. Po udanej przygodzie z serum ceramidowym postanowiłam zobaczyć jak na moją cerę zadziałają peptydy w takiej formie. Pamiętam, że używałam kiedyś kremu z peptydami Peptaronic i jego działanie mi odpowiadało. W związku z tym serum Nacomi miało pole do popisu. 

Serum Nacomi Next Level Peptides 10% - moja opinia

Kosmetyk zamknięty jest w typowej dla tej serii plastikowej buteleczce airless z pompką. Całość dodatkowo zapakowana była w kartonik. Opakowanie ma bardzo prostą szatę graficzną, która mnie osobiście wyjątkowo się podoba. Oczywiście stopień zużycia serum można zobaczyć dopiero po podświetleniu buteleczki. Sama pompka działa bez zarzutu. Serum peptydowe Nacomi Next Level ma postać płynnego, przezroczystego żelu. Nie jest lepkie ani tłuste, łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania. Ponadto serum nie ma zapachu i jest wydajne. Kosmetyk jest bardzo lekki, przez co nie obciąża skóry oraz świetnie współgra z pozostałymi produktami, które się na niego nakłada. Dla mojej mieszanej i kapryśnej cery, ta konsystencja była idealna.

Nacomi Next Level Peptides 10% recenzja

Przejdźmy teraz do działania, bo producent obiecuje nam bardzo dużo. Ja zawsze biorę poprawkę na te wszystkie obietnice, ponieważ mam świadomość tego iż kosmetyk nie zadziała tak jak zabieg medycyny estetycznej i w pewnym wieku nie ma co liczyć na cud. Tak jak wspominałam mam cerę mieszaną, trądzikową oraz w wieku 30 plus. Po zużyciu całego opakowania śmiało mogę stwierdzić, że serum peptydowe Nacomi Next Level widocznie poprawiło stan mojej cery. Kosmetyk faktycznie lekko wygładza mniejsze zmarszczki mimiczne i sprawia, że twarz w ogólnym rozrachunku wygląda młodziej. Zauważyłam różnicę w przypadku zmarszczek na czole oraz wokół ust. Te dwie okolice wygląda lepiej. Natomiast jeśli chodzi o to modelowanie konturu twarzy i podnoszenie linii żuchwy to... można to między bajki włożyć. Nie mniej jednak chyba nikt nie spodziewa się takich efektów po serum? Ja się nie spodziewałam, więc nie jestem rozczarowana. Serum peptydowe Nacomi Next Level na pewno lekko napina skórę i sprawia, że jest ona bardziej jędrna, jednak kształtu twarzy nam nie zmieni. Jeśli chodzi o okolicę wokół oczu, to ciężko mi stwierdzić na ile zadziałało tu serum a na ile jest to wypadkowa całokształtu mojej pielęgnacji. Na pewno nie jest gorzej niż było. Zmarszczki pod okiem nadal mam, ale nie rzucają się one mocno w oczy. Poza tym serum peptydowe Nacomi Next Level świetnie nawilża i sprawia że cera wygląda bardziej świeżo i promiennie. Nie zapycha, nie uczula, nie robi nic złego. 


Ogólnie jestem zadowolona z działania tego serum. Na efekty trzeba było poczekać, ale widzę, że są. Buzia wygląda młodziej. Myślę, że serum peptydowe Nacomi Next Level to ciekawy produktwarty zakupu. Chociaż osobiście jestem zdania, że dużo lepszy efekt, przynajmniej u mnie dają ceramidy. Rzecz gustu.

Miałyście to lub inne serum z serii Nacomi Next Level? Jakie są Wasze doświadczenia z kosmetykami tej firmy?


Cena: 42,99 zł regularna; 32,19 zł w promocji
Pojemność: 30 ml
Ważne: 6M
Dostępność: drogerie sieciowe, Hebe
Skład: Aqua, Glycerin, Trifluoroacetyl Tripeptide-2, Hydrolyzed Rice Protein, Hydrolyzed Pea Protein, Hydrolyzed Sodium Hyaluronate, N-Prolyl Palmitoyl Tripeptide-56 Acetate, Palmitoyl Tripeptide-1, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Proline, Glycine, Hectorite, Dextran, Xanthan Gum, Cellulose, Carbomer, Sodium Lactate, Citric Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Sodium Benzoate, Caprylyl Glycol, Polysorbate 20, Potassium Sorbate.

73 komentarze

  1. Nie miałam jeszcze takiego serum, ale widzę, że warto zainteresować się tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem tak, zwłaszcza jak ktoś preferuje lekkie formuły.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe jest to serum. Dobrze też, że jest lekkie, bo do tej pory miałam do czynienia tylko z tłustymi produktami tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to zależy od serii i składników. To jest bardzo fajny żel.

      Usuń
  3. Nie miałam nic z tej serii Nacomi. Produkty mnie interesują, tylko trochę się obawiam, bo wiem, że Nacomi ma problemy ze stabilnością składów. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Twoje obawy, myślę, że to może być problem przy serum z witaminą C. Mam nadzieję jednak, że wraz z rozwojem firmy ta stabilność się jeszcze poprawi.

      Usuń
  4. Mam z tej serii serum z niacynamidem i jestem zadowolona z efektów chociaż nie powiem ceramidy i peptydy również mnie kuszą 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceramidy są w konsystencji jak krem, polecam bardziej na jesień-zimę. Ja natomiast jestem ciekawa tego niacynamidu, bo ogólnie służy mi jako składnik.

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze, aktualnie mam dużo ser do twarzy i muszę je wykorzystać ale całkiem możliwe, że się kiedyś skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z firmy Nacomi miałam do tej pory tylko produkty do ciała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, a ja do ciała jeszcze nic. Teraz jestem ciekawa.

      Usuń
  7. Looks like a great product! Thanks for your comment too!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiadomo u każdego sprawdza się coś innego. Ja z tej serii uwielbiam serum z retinolem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bo każda cera ma inne potrzeby. Ten retinol mam w planach przetestować.

      Usuń
  9. Aż trudno uwierzyć w tak szybkie efekty zmarszczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy szybkie, recenzję piszę po zużyciu całego serum. Myślę, że efekt zależy też od stanu cery. Moje zmarszczki są delikatne i mało widoczne, na głębokie raczej nie zadziała.

      Usuń
  10. Thanks a lot =) Oh yes I love gel eye pads, perfect for refreshing your eyes =)

    Great review =) This sounds pretty nice, I would try it.

    OdpowiedzUsuń
  11. sound great product with excellent result....

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę korci mnie ten gagatek zwłaszcza że z marki Nacomi miałam bardzo mało produktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i jeszcze ceramidy, ale konsystencja dużo cięższa.

      Usuń
  13. Nie miałam tego serum :)
    Z Nacomi, używałam peelingu do ciała, o zapachu tortu kokosowego- pięknie pachniał, szkoda że nie dało go się zjeść :D
    Jeśli idzie o działanie peelingu- jak to peeling, nie mam nic do zarzucenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam tego produktu, ale kto wie... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe serum, nie słyszałam o takim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też nie, z Nacomi to jest taka nowsza seria.

      Usuń
  16. nie miałam, ale chętnie bym je przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kilka kosmetyków od firmy tego akurat u siebie nie posiadałam
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  19. Markę Nacomi batdzo lubię. Tego serum nie znam ale może kiedyś wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię Nacomi, fajnie się rozwijają w ostatnim czasie.

      Usuń
  20. Tego serum jeszcze nie poznałam. Najbardziej lubię te z olejami w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię też i takie lekkie konsystencje. Ale nie słyszałam o tym serum, na razie mam stałą pielęgnację, więc nie kombinuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, jak się ma sprawdzony zestaw to lepiej nie zmieniać. Ja ostatnio za bardzo kombinuję :P

      Usuń
  22. Witam serdecznie ♡
    Nie miałam tego serum, nie przypominam sobie bym miała cokolwiek tej marki, ale wygląda ciekawie i bardzo chętnie sprawdziłabym go na swojej skórze :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Nacomi w ostatnim czasie się stara i fajnie rozwija.

      Usuń
  23. I have read abt these peptides in cosmetics and they seem to be the new things now. Skin care is evolving so fast daily, TQ for the review

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You're right, it's crazy how much has changed in skincare over the decade. So many new ingredients to choose from.

      Usuń
  24. Bardzo dobry wpis. Mi właśnie nie chodzi o drobne zmarszczki mimiczne ale bardziej o owal twarzy. Więc się jeszcze zastanowię.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu.^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na owal twarzy najlepiej działają masaże płytką gua sha.

      Usuń
  25. Coś czuję, że to kosmetyk dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for your follow :) I'm following your blog(149th follower)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z nacomi next level stosowałam serum z ceramidami i bardzo fajnie się u mnie sprawdzało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to serum i również pisałam jego recenzję. Bardzo fajne było :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.