Ziaja Jeju, Tonik do twarzy

OD PRODUCENTA: Seria Jeju:
  • odpowiada na szczególne potrzeby młodej skóry
  • poprawia wygląd, odświeża i upiększa
  • pomaga pozbyć się niedoskonałości
  • łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia
  • zawiera roślinne substancje aktywne
  • pachnie owocowo-ziołową energią - świeżo i orzeźwiająco
Tonik do twarzy odświeża, łagodzi i nawilża, lekko odtłuszcza, ale nie wysusza.

Kluczowe składniki:
  • olej z kamelii japońskiej z wyspy Jeju koi, nawilża i regeneruje
  • wyciąg z czystka skuteczny w pielęgnacji cery trądzikowej
  • aktywne salicylany z kory topoli osikowej
  • roślinna pochodna aminokwasu glicyny skutecznie nawilża
Tonik Ziaja Jeju recenzja

Ziaja Jeju, Tonik do twarzy - moja opinia

Tonik Ziaja Jeju kupiłam na promocji w Rossmannie. Chciałam jakiś prosty kosmetyk z atomizerem. Akurat ta seria, mimo że młodzieżowa to jednak mnie kusiła, więc go wzięłam. Tonik Ziaja Jeju ma proste opakowanie w ładnym niebieskim odcieniu. Zamknięty jest w klasycznej plastikowej butelce z atomizerem, który działa bez problemu i psika odpowiednio delikatną mgiełkę. Sam tonik ma bardzo intensywny zapach mięty i porzeczki. Jest on jednocześnie odświeżający i słodko-kwaskowy. Bardzo ładny, ale nie ukrywam, że dla mnie był za mocny oraz zbyt duszący. Długo zajęło mi przyzwyczajenie się do niego. Poza tym tonik jest wydajny.

 
Mam cerę mieszaną oraz trądzikową. Tonik Ziaja Jeju używałam dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Kosmetyk szybko się wchłania i nie zostawia żadnej warstwy na twarzy. Dobrze współgra z inną nakładaną na niego pielęgnacją. Jeśli zaś chodzi o działanie to tonik przede wszystkim dobrze tonizuje cerę i niweluje ewentualne uczucie ściągnięcia. Poza tym przyjemnie odświeża buzię. Zauważyłam też, że lekko ją nawilża i koi. Na pewno nie wysusza. Nie powiedziałabym natomiast, że łagodzi zaczerwienienia, przynajmniej nie w moim przypadku. Jeśli zaś chodzi o jakieś działanie zmniejszające niedoskonałości to go akurat nie było. Z drugiej strony kosmetyk nie zrobił mi też krzywdy. Jakby nie patrzeć to tylko tonik, więc też nie można od niego wymagać zbyt wiele. W ogólnym rozrachunku tonik Ziaja Jeju oceniam dobrze. Jego działanie jest poprawne. Kosmetyk robi to co powinien, ale u mnie jakoś bez szału. Nie mniej jednak za taką cenę można go jak najbardziej wypróbować. W końcu każda cera jest inna.

Znacie ten tonik? Używacie kosmetyków marki Ziaja? Macie jakiś ulubieńców?

 
Cena: 8,49 zł regularna; 5,99 zł w promocji
Pojemność: 200 ml
Ważne: 04.2024
Dostępność: drogerie
Skład: Aqua (Water), Sodium Lactate, Betaine, Populus Tremuloides Bark Extract, Propylene Glycol, Cistus Incanus Flower/Leaf/Stem Extract, Camellia Japonica Seed Oil, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Citric Acid.

37 komentarzy

  1. będę o nim pamiętać przy kolejnych zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego toniku nie miałam, ale lubię produkty Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziaja to marka, która była, jest i będzie obecna w mojej kosmetyczce, mimo tego, że składów rewelacyjnych nie mają.
    Nie mam swojej ulubionej linii, ale zawsze minimum jeden kosmetyk od nich używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to też zależy od kosmetyku. Poza tym to się powoli poprawia na przestrzeni lat.

      Usuń
  4. Kiedyś non stop kupowałam toniki ziaji, teraz jakoś wydają mi się mało ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie miałam kilka trafionych. Jak na razie do dwóch lubię wrócić. Teraz jest taki wybór kosmetyków, że mało co wydaje się ciekawe.

      Usuń
  5. Z tej serii nic nie miałam, ale w moim odczuciu toniki z Ziaji są po prostu poprawne 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dwa swoje ulubione. Robią to co powinny i są tanie. Generalnie czasem wystarcza mi ta poprawność właśnie :D

      Usuń
  6. Jedyna rzecz jaką aktualnie posiadam z Ziaji to...pasta do zębów :) Fajna szata graficzna i ten kot :D Uroczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ten kot mnie w pierwszym momencie skusił :D

      Usuń
  7. Fajny tonik, ale nie wiem czy ten mocny zapach nie będzie dla mnie zbyt mocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się psikam i wychodzę z tej chmury zapachu, ale no nie lubię aż tak intensywnych.

      Usuń
  8. Ja już jak widzę - Ziaja - wiem, że nie dla mnie. Ich kosmetyki okrutnie, a wręcz brutalnie mnie uczulają. Nie chcę ryzykować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, szkoda cery. Jak coś nam szkodzi to omijamy szerokim łukiem.

      Usuń
  9. Bardzo lubię toniki z ZIaji, używam obecnie jednego z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. good tonic.... well written review.
    Have a great weekend

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej serii zakochałam się w paście do oczyszczania buzi. Tonik też kupiłam, ale na razie jeszcze czeka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pasta też mnie ciekawiła, ale teraz mam fazę na pianki. Może kiedyś :D

      Usuń
  12. ooo muszę tonik kupić bo właśnie mi się kończy

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego toniku. Nie używam tej marki kosmetycznej, ale uważam, że kosmetyki mają całkiem spoko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet ostatnio wypuszczają coraz ciekawsze, ale cóż nie da się przetestować wszystkiego.

      Usuń
  14. This sounds like an interesting product! I'm not familiar with sprays that reduce redness, so it opened up some possibilities for me. Thanks for sharing! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's just a toner so it won't help that much with redness. But at least it tried ;)

      Usuń
  15. Bardzo chętnie wypróbuję ten tonik. Ja z Ziaji lubię krem nagietkowy i tonik ogórkowy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię tę serię Ziaji, chociaż tego produktu jeszcze nie miałam. :) Zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.