Balea, Krem matujący na dzień z kwasami owocowymi

OD PRODUCENTA: Delikatna seria intensywnej pielęgnacji z kwasem owocowym dla czystej, równomiernej cery jest specjalnie dostosowana do skóry mieszanej i skóry wrażliwej. Idealny do codziennej pielęgnacji skóry mieszanej. Specjalna pielęgnacja z kwasem owocowym zapewnia skórze cenne nawilżenie, a jednocześnie oczyszcza pory. Świeży zapach zapewnia już rano dobry nastrój. Dla pełnego humoru wyglądu każdego dnia.

Balea, Mattierende Tagescreme, Krem matujący na dzień z kwasami owocowymi

Balea, Krem matujący na dzień z kwasami owocowymi - moja opinia

Kremik matujący Balea zakupiłam w czeskim DM. Zachęcił mnie fakt, iż jest on matujący oraz fakt iż posiada kwasy owocowe w składzie. Osobiście nie spodziewałam się cudów. Liczyłam po prostu na dobry krem pod podkład. I się nie pomyliłam. Krem Balea zamknięty jest w standardowym, zakręcanym, plastikowym słoiczku. Zapach tego kosmetyku jest specyficzny, cytrusowo - jabłkowy, kojarzy się trochę z kostką do WC. Myślę, że może być dużym minusem dla co wrażliwszych nosów. Mnie zaczął przeszkadzać dopiero pod koniec opakowania. 
Mam cerę mieszaną, tłustą w strefie T i suchą na policzkach. Krem Balea dobrze matował buzię i zmniejszał wydzielanie się sebum na około 6 godzin, co uznaję za naprawdę dobry wynik. Kosmetyk nadaje się pod makijaż, ponieważ wchłania się do matu. Należy jednak uważać, aby nie nałożyć go za dużo, bo uzyskamy odwrotny efekt. Mimo iż jest to krem matujący to nie przesuszył mi on cery. Ponadto nie zapychał porów, nie spowodował wysypu nieprzyjaciół i mnie nie podrażnił. Kosmetyk nie nawilża zbyt mocno, więc na pewno nie stosowałabym go na noc. Przy dłuższym używaniu delikatnie wygładza i rozjaśnia buzię. Był wydajny. Ogólnie Krem Balea zdecydowanie polecam przetestować jeśli potrzebujecie czegoś matującego i będziecie akurat w pobliżu DM. Osobiście uważam, iż nie jest warty zachodu ściągania go z zza granicy i płacenia dodatkowo za przesyłkę. W Polsce mamy jego dobry odpowiednik jakim jest krem siarkowy z Barwy, nie wiem nawet czy nie daje on jeszcze większego matu.
 

Miałyście okazję stosować kosmetyki marki Balea? Macie swoich ulubieńców?


Cena: 2,45 €
Pojemność: 50 ml
Ważne: 10.2018
Dostępność: DM, Czechy, Niemcy.
Skład: Aqua, Dicaprylyl Carbonate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Kaolin, Caprylic/Capric Triglyceride, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate, Pentaerythrityl Distearate, Alcohol, Montmorillonite, Phenoxyethanol, Dimethicone, Hamamelis Virginiana Leaf Water, Sodium Stearoyl Glutamate, Parfum, Sodium Polyacrylate, Xanthan Gum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Niacinamide, Zinc PCA, Lactic Acid, Titanium Dioxide, Limonene, Linalool, Benzyl Alcohol, Sodium Hydroxide 
Produkt wegański

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.