Kwietniowa promocja w Rossmanie, 55% zniżki na kosmetyki do makijażu

Na ostatniej promocji w Rossmannie trochę poszalałam i kupiłam w sumie 10 kosmetyków. Z perspektywy czasu myślę, że mogłam kupić mniej. Dlatego tym razem bardzo dokładnie zastanowiłam się co mi jest potrzebne, aby nie dokładać sobie kolejnych kosmetyków do niezużycia. Tak naprawdę był mi jedynie potrzebny nowy podkład i tusz do rzęs. Obecnie używam podkładu True Match z L'oreala w odcieniu N1. Jest to dla mnie najlepszy podkład dostępny w drogerii, zwłaszcza jeśli chodzi o jego kolor. Mam go już na wykończeniu dlatego postanowiłam kupić nową buteleczkę. Zdaję sobie sprawę, że mam jeszcze zupełnie nowy podkład z AA, jednak ciemniej mi on na twarzy i muszę poczekać na lato, aż będę trochę opalona aby móc go używać. Ponadto jestem zwolenniczką posiadania co najmniej dwóch podkładów o różnym stopniu krycia, kolorze, bądź wykończeniu. 
 
Kwietniowa promocja w Rossmanie, 55% zniżki na kosmetyki do makijażu
 
Tusz do rzęs sprawa oczywista, stary wysycha pora więc kupić nowy. Poza tym miałam również ochotę na nową pomadkę do ust na wiosnę oraz balsam do ust EOS. Zawsze chciałam wypróbować te jajeczka zwłaszcza, że mają smak miętowy, jednak ich regularna cena była w moim odczuciu za wysoka. Wiadomo, aby uzyskać zniżkę w wysokości 55% należy zakupić minimum trzy produkty. Ja zakupiłam cztery i jestem bardzo zadowolona z nabytych kosmetyków. Pomadkę Rimmel używam codziennie, kolor jest idealny, nie mam takiego w swojej kolekcji. Ogólnie jestem bardzo zadowolona ze swoich zakupów oraz z tego, że tym razem nie wyszłam poza zaplanowane pozycje.

Lista kupionych kosmetyków wraz z cenami, już po obniżce:

    1. Podkład L'oreal True Match N1 - 30,15 zł
    2. Tusz do rzęs Eveline Volumix Fiberlast - 7,38 zł
    3. Pomadka matowa w płynie Rimmel Stay Matte 200 - 14,40 zł
    4. Balsam do ust EOS miętowy - 11,25 zł

 

A Wy co ciekawego kupiłyście na ostatniej promocji w Rossmannie?

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.