Podkład L'oreal True Match - mój aktualny ulubieniec

OD PRODUCENTA: Podkład idealnie dopasowujący się do koloru i struktury skóry. Zawiera mineralne pigmenty. Idealnie dopasowuje się do odcienia i tonacji skóry. Kremowa konsystencja bardzo łatwo się rozprowadza dla idealnego krycia bez efektu maski. 24 godzinne nawilżenie. Zawiera filtr SPF 17. Niekomedogenny. Porządnie wstrząsnąć przed użyciem.

Podkład L'oreal True Match 1N recenzja

Podkład L'oreal True Match - moja opinia

L'oreal True Match jest to aktualnie mój ulubiony podkład, po który sięgam najczęściej. Kosmetyk zamknięty jest w porządnej smukłej, szklanej buteleczce z pompką, która działa bez zarzutu i wyciska odpowiednią ilość podkładu. Bardzo odpowiada mi ten design. Posiadam kolor N1, czyli najjaśniejszy z całej gamy. Odcień ten jest neutralny, ani zbyt żółty, ani zbyt różowy dla mnie idealny. Jest to również najjaśniejszy podkład z tych dostępnych stacjonarnie w drogerii. Podkład zawiera w sobie małe złote rozświetlające drobinki, które widać jeśli przyjrzymy się dokładnie opakowaniu z bliska. Na twarzy nie są one widoczne, osobiście wolałabym aby nie było ich wcale.
 
Podkład L'oreal True Match opinia
Połyskujące drobinki.


L'oreal True Match - aplikacja

Sam kosmetyk ma bardzo dobrą konsystencję, podobną do kremu. Nie jest ona za rzadka, ale nie jest też zbyt gęsta. Podkład świetnie i równomiernie rozprowadza się na twarzy. Można nakładać go zarówno palcami jak i gąbką lub pędzlem. Jeśli użyjemy do jego aplikacji dłoni, warto wygładzić brzeg twarzy pędzlem, aby podkład był niewidoczny na linii włosów i żuchwy. Osobiście najbardziej lubię nakładać go gąbeczką typu beauty blender.

L'oreal True Match N1 swatche
Swatche podkładu w odniesieniu do innych kosmetyków, które posiadam. Więcej swatchy w tym poście.


L'oreal True Match - krycie

Podkład ma średnie krycie. Najlepsze krycie uzyskamy jeśli nałożymy go pędzlem lub palcami, trochę słabsze jeśli użyjemy do tego celu gąbki. Dla mnie taki poziom krycia jest wystarczający, kosmetyk ładnie ukrywa zaczerwienienia, drobne przebarwienia lub krostki oraz dobrze wyrównuje koloryt cery. Jest dosyć lekki, nie czuć go na twarzy. Nie daje efektu maski, wygląda dosyć naturalnie. Na mojej twarzy nie ciemniej. Niestety może trochę podkreślać rozszerzone pory. Podkład dosyć szybko zastyga, należy więc sprawnie z nim pracować aby nie porobić sobie nieestetycznych plam.

Podkład L'oreal True Match N1 na twarzy
Jedna warstwa podkładu nałożona dłońmi. Mogę wyglądać na trochę bladą, ale moja twarz jest ciemniejsza od reszty mojego ciała. Posiadam przebarwienia i mam tendencję do czerwienienia się.


L'oreal True Match - trwałość 

Podkład jest dosyć trwały. Mam cerę mieszaną z tłustą strefą T, która lubi się świecić. Na mojej twarzy kosmetyk wytrzymuje od 8 do 12 godzin w zależności od dnia. Średnio jest to 9 godzin. Wynik ten jest dla mnie satysfakcjonujący. Po około 4 godzinach od nałożenia zaczynam się lekko świecić, ale wystarczy, że zbiorę nadmiar sebum bibułką. Rzadko kiedy nakładam kolejną warstwę pudru w ciągu dnia. Podkład pod koniec czasu noszenia lubi zbierać się w zmarszczkach koło nosa, trochę się też ścierać, ale ogólnie całość nie wygląda źle. Dobrze współgra z innymi kosmetykami, które się na niego nakłada.

Czy warto kupić podkład L'oreal True Match

Ogólnie podkład ten w moim odczuciu nie jest 100% ideałem, ale na ten moment odpowiada mi najbardziej i jak na razie nie znalazłam lepszego zamiennika. Podkład mnie nie zapycha, nie zauważyłam aby miał jakieś działanie nawilżające, ale nie wysusza też cery. Kosmetyk ma też świetny dla mnie kolor dlatego zużyłam już jego 4 buteleczki. Kiedy zaczęłam go używać był w innym opakowaniu i miał również inny skład. Z przykrością stwierdzam, iż stara wersja była zdecydowanie lepsza i nie posiadała tych złotych drobinek. Nie mniej jednak uważam, że podkład L'oreal True Match to bardzo dobry kosmetyk i warto go przetestować.
 

Miałyście ten podkład? Jak się u Was sprawdził?

 
Cena: 66,90 zł regularna; 30,10 zł w promocji; od około 22 zł online
Pojemność: 30 ml
Ważne: 12M
Dostępność: drogerie sieciowe, online
Skład: Aqua / Water, Dimethicone, Isododecane, Cyclohexasiloxane, Glycerin, PEG-10 Dimethicone, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Synthetic Fluorphlogopite, Disteardimonium Hectorite, Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid, Cetyl Phenoxyethanol, Disodium Stearoyl Glutamate, Tocopherol, Panthenol, Aluminum Hydroxide, Hydroxyethyl Urea, Hydrated Silica, Methicone, [+/- May Contain: Cl 77891 / Titanium Dioxide, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499 / Iron Oxides, Mica, Cl 15985 / Yellow 6 Lake, Cl 42090 / Blue 1 Lake, Cl 77510 / Ferric Ammonium Ferrocyanide, Cl 45410 / Red 28 Lake, Cl 15850 / Red 7].

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.