Balea, Reinigungs Mousse, Oczyszczająca pianka - mus do mycia twarzy

OD PRODUCENTA: Aksamitnie - miękka pianka oczyszczająca z cennymi substancjami pielęgnacyjnymi delikatnie usuwa makijaż, brud i osad. Aksamitna, miękka formuła z wyselekcjonowanym ekstraktem z kaszmiru zapewnia szczególnie łagodne oczyszczenie i pozostawia miękką, elastyczną skórę. Podczas gdy formuła pielęgnacyjna Hydra - Care z prowitaminą B5 chroni skórę przed wysychaniem i dba o odpowiedni poziom nawilżenia.
Sposób użycia: Delikatnie nakładaj piankę na wilgotną twarz, szyję i dekolt rano i wieczorem. Masuj ostrożnie i dokładnie, a następnie spłucz ciepłą wodą.


Balea, Reinigungs Mousse, Oczyszczająca pianka - mus do mycia twarzy - moja opinia

Piankę firmy Balea kupiłam oczywiści w czeskiej drogerii DM. Jest to przedostatni kosmetyk tej firmy, który zużyłam. Pianka jest zamknięta w standardowej tubce z praktycznym otwieraniem, ma ładny i prosty design. Sam kosmetyk ma rzeczywiście konsystencję gęstego musu o mieniącym się perłowym kolorze. Zapach jest bardzo przyjemny mydlano - kwiatowy, aczkolwiek intensywny. Po połączeniu z wodą mus zamienia się w delikatną pianę, która łagodnie i jednocześnie dokładnie oczyszcza skórę. Mus jest bardzo przyjemny w użyciu i miły na skórze. Naprawdę fajnie mi się go używało. Ładnie usuwa pozostałości makijażu i produktów użytych wcześniej do jego usunięcia. Mus nie nadaje się jako samodzielny produkt do całkowitego zmywania makijażu, z tym zadanie sobie nie poradzi. Jest to po prostu typowy kosmetyk do mycia.


Mimo że mus z jest przeznaczony do skóry normalnej i mieszanej to niestety przy dłuższym używaniu daje lekkie uczucie wysuszenia na twarzy. Przynajmniej w moim wypadku, więc jest to jakiś minus. Nie zauważyłam też obiecywanego przez producenta nawilżenia skóry. To akurat nie stanowi dla mnie wady, ponieważ nie oczekuję tego od kosmetyku do mycia, który ma bardzo krótki kontakt z moją skórą. Podsumowując pomimo drobnego mankamentu byłam całkiem zadowolona z musu Balei. Skóra po jego użyciu była rzeczywiście gładka i miła w dotyku. Myślę, że można spokojnie przetestować ten produkt przy okazji jakiejś wizyty w DM, nie jest to jednak pozycja obowiązkowa. Ja nie planuję kupować go ponownie, ponieważ o wiele bardziej lubię kosmetyki do mycia twarzy takie jak żel węglowy z Biotaniqe
 

A jakie jest Wasze zdanie, miałyście, polecacie?


Cena: 2,45 €
Pojemność: 100 ml
Ważne: 12.2018
Dostępność: DM, Niemcy, Czechy
Skład: Aqua, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Glycerin, Decyl Glucoside, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Parfum, Sodium Cetearyl Sulfate, Panthenol, Hydrolyzed Wool, Coco-Glucoside, Glycol Distearate, Sodium Chloride, Citric Acid, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Limonene.

4 komentarze

  1. Ja nie używam pianek i żeli do mycia twarzy, bo wszystkie na dłuższą metę wysuszają mi skórę.Za to chętnie sięgnęłabym po piankę pod prysznic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka pod prysznic brzmi bardzo zachęcająco. A próbowałaś np. emulsji do mycia twarzy z Alterry? Jest bardzo delikatna dla buzi.

      Usuń
  2. Z Balei uwielbiam żele pod prysznic. Pianki nie miałam. Mam tyle produktów do demakijażu, że raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat żadnego żelu pod prysznic nie miała. Trzymam kciuki za zużywanie zapasów.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.