Selfie Project, Żel do mycia twarzy do cery z niedoskonałościami

OD PRODUCENTA: Żel do mycia twarzy dokładnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i sebum, niweluje bakterie odpowiedzialne za trądzik. Odblokowuje pory, pozostawia skórę czystą i odświeżoną. Bez SLS i SLES! Te surfaktanty dobrze się pienią, ale mogą przesuszać skórę i prowadzić do nadmiernego wydzielania sebum. Żel do mycia twarzy Selfie Project opiera się na kombinacji delikatnych dla skóry surfaktantów, które skutecznie oczyszczają cerę bez jej przesuszania.
Profesjonalne kosmetyki Selfie Project są bogate w naturalne, botaniczne składniki aktywne polecane w pielęgnacji młodej cery. Wyciąg z Białej Wierzby jest źródłem naturalnego kwasu salicylowego, który działa antybakteryjne, oczyszcza i wygładza skórę. Zwęża pory, działa przeciwzapalnie i pobudza krążenie w skórze, dzięki czemu jest ona lepiej dotleniona i ma zdrowszy koloryt. Wyciąg z Black Quinoa delikatnie oczyszcza, nawilża i odżywia. Łagodzi i koi zaczerwienienia, uspokaja skórę.


Selfie Project, Żel do mycia twarzy do cery z niedoskonałościami - moja opinia

Żel do mycia twarzy Selfie Project kupiłam z ciekawości. Chciałam przetestować jakiś kosmetyk z tej firmy. Interesował mnie tonik, ale jest on niedostępny zarówno w drogerii online jak i na półce w sklepie, co mnie szczerze mówiąc wkurza. Po co Rossmann wstawia produkt na stronę skoro nie można go kupić? Nie wiem, nie będę dzisiaj marudzić. Przejdźmy może do recenzji, bo żel jest całkiem fajny. Opakowanie kosmetyku jest bardzo porządne, z dobrze działającą pompką, takie lubię najbardziej. Wykorzystam je ponownie do kolejnego żelu do twarzy, który kupiłam. Butelka jest przezroczysta, więc widać ile kosmetyku nam jeszcze zostało, za co duży plus. Żel do mycia twarzy Selfie Project ma śliczny, świeży, nienachalny lekko winogronowy zapach, chociaż to pewnie wyciąg z wierzby tak pachnie. Konsystencja żelu jest bardziej płynna. Kosmetyk świetnie się pieni i dobrze rozprowadza na skórze. Doskonale oczyszcza twarz, przy czym jej nie wysusza oraz nie pozostawia uczucia ściągnięcia. Jest lekki i delikatny dla skóry. Pozostawia uczucie odświeżenia i ukojenia. Jeśli chodzi o obiecane przez producenta działanie zmniejszające trądzik czy też odblokowujące pory to oczywiście, żel ten nic takiego nie robi. Przynajmniej nie u mnie. Nie uważam tego za minus, ponieważ absolutnie nie oczekuję takiego działania od kosmetyku, który jest na mojej skórze przez kilka minut a później zmywam go wodą. Żel dobrze mył, nie wysuszał, skóra wyglądała po nim ładnie, dodatkowo był bardzo wydajny. Więcej od niego nie oczekiwałam. Na mojej mieszanej cerze sprawdził się super, bardzo przyjemnie mi się go używało. Podsumowując uważam, że żel do mycia twarzy Selfie Project jest to dobry kosmetyk i warto go wypróbować.

Znacie kosmetyki marki Selfie Project?


Cena: 13,99 zł regularna; 11,99 zł w promocji 
Pojemność: 250 ml  
Ważne: 09.2020  
Dostępność: Rossmann  
Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Ammonium Lauryl Sulfate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Salix Alba (White Willow) Bark Extract, Chenopodium Quinoa Seed Extract, Betaine, Capryloyl Glycine, Xylitylglucoside, Hexylene Glycol, Lactic Acid, Coco-Glucoside, Tetrasodium EDTA, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sorbic Acid, Parfum, Limonene.

8 komentarzy

  1. Nie miałam jeszcze niczego tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie używałam kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już o tej marce, ale sama nie miałam okazji używać :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że się z nim polubiłaś. Ja jakoś nie miałam jeszcze okazji testować produktów tej marki, jakoś mnie do siebie nie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.