Życzę Wam Wesołych Świąt

Zanim jeszcze Wszyscy usiądziemy do Wigilijnego stołu pragnę życzyć Wam zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie osób Wam najbliższych. Dużo spokoju, odpoczynku od pracy i codziennych stresów. Nie myślenia o problemach i kłopotach. Radości, żartów oraz ciepłych rozmów przy świątecznym stole. Pojednania i zrozumienia, jeśli jesteście z kimś pokłóceni. Życzliwości i serdeczności względem drugiego człowieka. Bardzo dużo zdrowia. I na koniec odrobiny śniegu oraz udanych prezentów.

Szydełkowy aniołek na choince

Aleksandra :)

14 komentarzy

  1. Wesołych i bardzo rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i jak minęły Święta?:) bo już niestety po... obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta udały mi się wyjątkowo dobrze. Na pewno do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  3. ja już Tobie życzę Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta święta i niestety po świętach hehe:D Śniegu w Anglii nie było ale część pierwsza prezentów miodzio, druga część za tydzień jak odwiedzę rodzinkę:D A jak u Ciebie kochana?:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Święta bardzo dobrze mi minęły, super prezent dostałam :) U mnie było trochę śniegu nawet teraz leży.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.