Biotaniqe, Micro Purifying, Różany tonik oczyszczający

OD PRODUCENTA: Różany Tonik Oczyszczający dogłębnie oczyszcza i odblokowuje pory, usuwa zanieczyszczenia oraz przywraca skórze odpowiednie pH. Wygładza i nawilża skórę oraz przygotowuje ją na przyjęcie składników aktywnych w dalszych krokach pielęgnacyjnych. Woda Różana, bogata w olejki eteryczne z najcenniejszej na świecie róży damasceńskiej, głęboko nawilża, odżywia i tonizuje skórę. Kwasy Owocowe AHA złuszczają i wygładzają naskórek, skóra staje się świeża i promienna. Woda probiotyczna pro.aQua wspiera naturalną mikroflorę skóry. 100% Vegan. Nietestowany na zwierzętach. Przebadany dermatologicznie. Nie zawiera alkoholu,  mikroplastiku, parafiny, barwników.
Sposób użycia: Nanieś tonik za pomocą nasączonego wacika lub rozpyl bezpośrednio na skórę twarzy. Pozostaw do wchłonięcia. Stosuj rano i wieczorem. Możesz również spryskiwać twarz w ciągu dnia, aby odświeżyć i nawilżyć skórę.
 
Biotaniqe, Micro Purifying, Różany tonik oczyszczający

Różany tonik oczyszczający Biotaniqe kupiłam, bo spodobało mi się wygodne opakowanie z atomizerem, dzięki któremu można psikać kosmetykiem bezpośrednio na twarz. Ostatnio sięgam właśnie po takie, ponieważ staram się zmniejszyć ilość używanych przeze mnie jednorazowych wacików. Pozostając na chwilę przy opakowaniu, napiszę iż butelka jest wykonana z porządnego plastiku, a atomizer działa bez zarzutu rozpylając delikatną i równomierną mgiełkę kosmetyku. Jedyne co to popękał mi korek zabezpieczający butelkę. Tonik na trzecim miejscu w składzie ma wodą różaną, przez co oczywiście pięknie pachnie tym właśnie kwiatem. Jeśli nie lubicie różanych zapachów to absolutnie odradzam wam zakup tego kosmetyku.

 

Różany tonik oczyszczający Biotaniqe - moja opinia

Tonik przede wszystkim dobrze tonizuje skórę, przygotowując ją tym samym na dalszą etapy pielęgnacji. Nie gryzie się przy tym z pozostałymi kosmetykami, które później nakładam. Tonik przyjemnie odświeża cerę nie pozostawiając przy tym uczucia ściągnięcia czy lepkości. Delikatnie nawilża skórę. Poza tym łagodzi i wycisza drobne zmiany zapalne. Tonik nie podrażnia, ani nie uczula, nawet jeśli psikniemy nim na oczy (oczywiście zamknięte). Używałam go zawsze dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Starczył na 3 miesiące, więc uważam, że jest wydajny. Ogólnie różany tonik Biotaniqe sprawdził się u mnie całkiem dobrze, ale napiszę szczerze, nie zachwycił mnie do tego stopnia abym chciała zakupić go ponownie. Patrząc na wszystkie obietnice producenta niestety nie zauważyłam u siebie jakiegoś większego oczyszczenia cery, o odblokowywaniu porów czy złuszczaniu nie wspominając. Dla mnie ten tonik to taki przeciętniak, który spełnia swoją podstawową funkcję, ale nic poza tym. Jak wiadomo u każdego sprawdza się coś innego, dlatego kosmetyku tego ani Wam specjalnie nie polecam, ani nie odradzam.


Miałyście ten tonik lub inne kosmetyki marki Biotaniqe? Jak wrażenia?


Cena: 15,99 zł regularna; 11,99 zł na promocji
Pojemność: 150 ml
Ważne: 04.2023
Dostępność: Rossmann
Skład: Aqua Purificata, Glycerin, Rosa Damascena Flower Water, Lactobacillus Ferment Lysate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Panthenol, Maltooligosyl Glucoside, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Ethylhexylglycerin, Gluconolactone, Glycereth-18, Glycereth-18 Ethylhexanoate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Allantoin, Glycolic Acid,  Lactic Acid, Citric Acid, Calcium Gluconate, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Tetrasodium EDTA, Triethanolamine, Parfum.

23 komentarze

  1. Toniku nie znam, ale miałam kilka ich produktów i dla mnie prawie wszystkie były po prostu zwykłe i przeciętne, bez szału i zachwytów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego toniku i raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest aż taki zły, ale zapach typowo różany, nie dla każdego.

      Usuń
  3. Wydaje się mi właśnie taki zwyczajny może nie zły, ale też nie szałowy. Dlatego nie kupię go, wolę jednak ciekawsze produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza iż aktualnie na rynku jest naprawdę ogromny wybór kosmetyków.

      Usuń
  4. kusił mnie, ale raczej teraz go nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam, to jest sporo naprawdę pozytywnych opinii na jego temat. Może akurat u Ciebie okazałby się hitem?

      Usuń
  5. Ostatnio żadne toniki ani płyny micelarne mnie nie zachwyciły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż bywa i tak. Na pewno w końcu na coś fajnego trafisz.

      Usuń
  6. Lubie toniki z atomizerami bo są bardzo wygodne w użyciu. Jeśli do tego pachną różami to jestem kupiona 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tę markę. Miałam z niej parę kosmetyków, ale tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety przy mojej suchej i wrażliwej cerze ten tonik się nie sprawdził. Skóra nie była nawilżona, jak zapewnia na opakowaniu producent. Dodatkowo, któryś ze składników powodował mocne zaczerwienie i "mrowienie" skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może glukonolakton? Szkoda, że tonik się nie sprawdził, ale czasem tak bywa.

      Usuń
  9. Właśnie teraz go kupiłam na promocji, skusił mnie zapach,ale potem i tak przeczytałam opinie i trochę się zaskoczyłam. Pewnie za jakiś czas tu wrócę i napiszę aktualizację swojej opinii :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach z tego co pamiętam był ładny, a działanie takie przeciętne. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.