Biotaniqe, DermoSkin Expert, Bi - Phase Makeup Remover

OD PRODUCENTA: Biotaniqe to profesjonalne kosmetyki na bazie świeżej wody pro.aQua z technologią probiotyczną, która w inteligentny sposób wspiera mikroflorę skóry. Neutralizuje wapń zawarty w wodzie, trwale łagodzi i wycisza skórę twarzy. Macro Cleansing to linia skupiająca się na błyskawicznym oczyszczaniu skóry z mocnego makijażu i pozostałości kosmetyków kolorowych.

Dwufazowy płyn do demakijażu po połączeniu faz i utworzeniu oczyszczających makrostruktur wodno-olejkowych działa synergicznie, błyskawicznie i z łatwością usuwając mocny makijaż. Ultralekka, łagodna formuła nie podrażnia wrażliwych okolic oczu. Nie pozostawia tłustego filmu. Nie wymaga spłukiwania.

Wzbogacony o ekstrakty botaniczne. Egzotyczny olej monoi wygładza, długotrwale nawilża. Wyciąg z róży neutralizuje działanie wolnych rodników.


Biotaniqe, DermoSkin Expert, Bi - Phase Makeup Remover - moja opinia

Płyn dwufazowy Biotaniqe kupiłam na jakiejś promocji w Rossmannie, typu 1 + 1 za pół ceny. Lubię mieć zawsze jakiś płyn do demakijażu w zapasie, więc ten oczywiście schowałam do szafki i o mało co się nie przeterminował. Na szczęście udało mi się go zużyć prawie w terminie. Płyn zamknięty jest w porządnej butelce z bardzo twardego plastiku. Jest go trochę ciężko wylać na wacik, bo buteleczki nie da się ścisnąć. Kosmetyk ma lekko zielonkawy kolor oraz bardzo delikatny, aczkolwiek przyjemny kwiatowy zapach. Fazy mieszają się bez problemu oraz zużywają się równomiernie. Płyn w moim odczuciu jest średnio tłusty, używałam gorszych. Jednak jeśli ktoś nie lubi tego uczucia na twarzy, to odradzam, ponieważ kosmetyk zostawia tłustą warstwę na oczach. Ponadto czasem pozostawia też delikatną mgiełkę, co nie jest fajne. Na pewno należy po nim umyć twarz, bo nie nadaje się jako samodzielny kosmetyk do demakijażu. Przejdźmy teraz do działania, które jest przeciętne. Owszem, płyn ten zmywa makijaż oczu, ale nie robi tego szybko, ani za jednym pociągnięciem. Aby dokładnie usunąć tusz i eyeliner trzeba te oczy poprawiać kilka razy. Nie obejdzie się tutaj bez pocierania, co oczywiście nie jest przyjemne. Na szczęście nie podrażnia. Na koniec dodam jeszcze, że kosmetyk nie jest zbytnio wydajny, starczył mi na miesiąc codziennego używania. Podsumowując płyn dwufazowy Biotaniqe jest w moim odczuciu przeciętny i osobiście jakoś specjalnie go nie polecam.

Jaki jest Wasz ulubiony płyn do demakijażu?

Cena: 4,49 zł w promocji; 8,99 zł regularna
Pojemność: 120 ml
Ważne: 04.2019
Dostępność: Rossmann, drogerie sieciowe
Skład: Aqua Purificata, Cyclopentasiloxane, Isopropyl Myristate, Isohexadecane, Lactobacillus Ferment Lysate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Cocos Nucifera Oil, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Rosa Canina Fruit Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extarct, Panthenol, Methylpropanediol, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Tetrasodium EDTA, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Caprylyl Glycol.

37 komentarzy

  1. Rzadko ostatnio sięgam po płyny dwufazowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam ulubionego płynu do demakijażu, jeszcze żaden nie był na tyle dobry;) Ten, wnioskując z Twojego opisu, też by nim nie został, więc nawet nie będę sobie nim zaprzątała głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dwufazowych to mogę śmiało polecić ten z Garniera.

      Usuń
  3. Nie używam płynów dwufazowych 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę zrobić drugie podejście do ich kosmetyków, bo pierwsze moje podejście nie było zbyt dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście miałam i lubiłam ich żel węglowy do mycia twarzy.

      Usuń
  5. Tego płynu nie miałam, ale dwufazówki lubię. Teraz z Biotaniqe używam żel do mycia twarzy z węglem, ale nie wywarł na mnie zachwytu i krem pod oczy, który stał się moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdarza mi się używać takich kosmetyków ale rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio polubiłam się z płynem od Bielendy. Sprzedano mi go przy kasie za 10,99 zł i okazał się strzałem w 10! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że to taki przęciętniaczek - ale najważniejsze, że nie zrobił krzywdy. Ja mam sprawdzone dwie dwufazówki z Ziaji (klasyczną niebieską i kozie mleko) i po nie najczęściej sięgam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieską lubię, chociaż nie zaliczyłabym jej do ulubieńców. Kozie mleko mam na liście do wypróbowania.

      Usuń
  9. sound a great cosmetic...
    Have a wonderful summer

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam go. Obecnie kończę żel micelarny tej marki i nie jest najgorszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tym płynie, ale niestety nie wpadł jeszcze w moje ręce. Aktualnie używam dwufazówkę z Bielendy awokado, dobrze się sprawdziła! :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  12. Niska cena, ładne opakowanie - super! Ja używam płynu miceralnego do Nivea i jestem zadowolona.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Very nice.

    Thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo rzadko używam takich kosmetyków, ale chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie stosowałam, jednak wydaje się fajny :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. cena bardzo przyjazna dla portfela;D

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam i w takim razie nie mam parcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam go ;) z dwufazowych płynów lubię bardzo z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda że nie spełnił Twoich oczekiwań, ja lubię micele z Bielendy;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego płynu. Ja do demakijażu używam mleczka albo jakiegoś olejku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No ja własnie nie lubię tego uczucia tłustości więc nie sięgam po takie produkty:( O marce słyszałam ale niczego jeszcze nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nigdy nie testowałam nic z tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam dotychczas tego płynu, ja od jakiegoś czasu stosuję wodę micelarną z dodatkiem węgla aktywnego marki AA i bardzo polecam, działa niesamowicie i dodatkowo oczyszcza cerę z wągrów. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam płyn Yoskine. To moja nowa miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję nazwę i przy najbliżej okazji skorzystam z Twojego polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo lubię się z różowym Garnierem

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam ale chetnie poznam :) Wyglada bardzo interesujaco

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.