L`biotica, Biovax Botanic, Szampon micelarny `Czystek i czarnuszka`

OD PRODUCENTA: Innowacyjny szampon micelarny Biovax® Botanic, polecany do regularnego rytuału 'demakijażu włosów'. Dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy z sebum, pozostałości kosmetyków do stylizacji oraz wszelkich zanieczyszczeń, odkładających się na ich powierzchni każdego dnia. Składniki aktywne, z organicznych upraw, gwarantują skuteczne i bezpieczne działanie oraz najwyższą jakość. Włosy po umyciu na długo odzyskują świeżość, lekkość i naturalny blask. Szampon Biovax® Botanic przywraca fizjologiczne pH skóry.

Efekty na włosach:
  • dokładnie oczyszczone włosy i skóra głowy
  • regeneracja na całej długości pasm
  • zmniejszenie przetłuszczania
  • włosy lekkie i miękkie
  • przywrócona naturalna objętość
Organiczny ekstrakt z czystka, dzięki wysokiej zawartości polifenoli, działa antyoksydacyjnie. Reguluje przetłuszczanie skóry głowy, intensywnie oczyszcza.
Organiczny ekstrakt z nasion czarnuszki pozytywnie wpływa na stan skóry głowy, poprawia wygląd włosów, wzmacniając ich blask i witalność.
Ekstrakt z amarantusa zawiera bogactwo kwasów nienasyconych, przeciwutleniaczy i witamin A, B i E. Wykazuje działanie odmładzające i ochronne, antyoksydacyjne, nawilżające i odżywcze.

Sposób użycia: Odpowiednią ilość szamponu nanieść na mokre włosy i skórę głowy, masować aż do uzyskania piany. Następnie dokładnie spłukać letnią wodą. W razie potrzeby czynność powtórzyć.

L`biotica, Biovax Botanic, Szampon micelarny

L`biotica, Biovax Botanic, Szampon micelarny `Czystek i czarnuszka` - moja opinia

Ostatnio szampony micelarne zrobiły się dosyć popularne, dlatego ja też postanowiłam takowy przetestować. Mój wybór padł na kosmetyk firmy L'biotica. Lubię ich odżywki i akurat była promocja. Szampon zamknięty jest w typowej plastikowej butelce, która dodatkowo schowana jest w kartoniku. Butelki niestety nie można postawić do góry nogami. Sam kosmetyk ma bardzo przyjemny słodkawy, ziołowo - miętowy zapach oraz przezroczysty lekko żółtawy kolor. Szampon jest gęsty, trochę ciężko go czasem wydobyć z opakowania. Jest raczej średnio wydajny. Dobrze się pienie oraz spłukuje z włosów. Szampon micelarny faktycznie świetnie oczyszcza włosy oraz skórę głowy. Nie jest przy tym agresywny, nie pozostawia efektu skrzypiących i ogołoconych ze wszystkiego kosmyków. Po użyciu tego szampon włosy są odświeżone, sypkie oraz odbite u nasady. Mam wrażenie, że również zmniejszył on trochę przetłuszczanie się włosów. Ogólnie kosmetyk ma fajne działanie i wywiązuję się z większości obietnic producenta. Jedyne czego nie zauważyłam to regeneracji włosów oraz zwiększonej objętości, ale u mnie z tym ostatnim naprawdę trudno. Niestety w moim przypadku, po dłuższym stosowaniu szampon ten spowodował mocne przesuszenie skalpu. Co w efekcie za skutkowało u mnie swędzącą skórą głowy oraz bardzo lekkim, ale jednak łupieżem. Szkoda, bo kosmetyk naprawdę fajnie mył włosy i byłam z niego bardzo zadowolona.

Jestem ciekawa czy miałyście ten szampon i czy ktoś miał z nim podobny problem?


Cena: 11,99 zł na promocji; 19,99 zł regularna
Pojemność: 200 ml
Ważne: 06.2021
Dostępność: Rossmann, drogerie sieciowe
Skład: Aqua, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glycerin, Nigella Sativa Seed Extract, Mentha Piperita Leaf Extract, Amaranthus Caudatus Seed Extract, Crocus Sativus Callus Extract, Cistus Ladaniferus Leaf/stem Extract, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Dicaprylyl Ether, Decyl Glucoside, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Benzoic Acid, Parfum, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Potassium Sorbate, Zea Mays Starch, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Gluconolactone, Phenethyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Calcium Gluconate, Tocopherol, Tetrasodium EDTA, Hexyl Cinnamal.
0% parabens 0% silicones 0% DYES

28 komentarzy

  1. Niestety mam problem ze swędzącą skórą głowy, więc obawiałabym się tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Obawiam się, że u mnie również skończyłoby to się przesuszeniem skóry głowy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Najwyraźniej podrażnił Twoją wrażliwą skórę głowy, szkoda...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że wywoałam podrażnienie, ja go osobiśie nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten efekt przesuszenia mnie zaniepokoił..

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że przy dłuższym stosowaniu wyszedł taki efekt. ;( To odbicie u nasady mnie zachęciło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, a chciałam sobie go kupić ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosowałam go niedawno, fajnie pachniał i dobrze się pienił. Ja skalp mam wiecznie przesuszony więc nie zauważyłam różnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że przesuszył skórę głowy, bo miałam ochotę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego szamponu i raczej nie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam swego czasu kilka odżywek z tej firmy ale szamponów żadnych

    OdpowiedzUsuń
  13. uuu bardzo niefajnie jak uczulił...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie próbowałam jeszcze micelarnego szamponu. Z tej firmy próbowałam tylko masek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciągle widzę gdzieś produkty tej marki, ale jeszcze nie miałam okazji ich przetestować. Czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam peeling do skóry głowy z tej serii i nie byłam zadowolona. Szkoda, że ten szampon Ci nie przypasował. Ja lubię z tej marki maski do włosów są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szampon micelarny miałam tylko jeden z Niva. Szkoda, że ten w końcu zaczął przesuszać skórę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak Ci się sprawdził, dawno nie miałam szamponu z tej firmy.

      Usuń
  18. Nigdy nie miałam takiego szamponu, ale zastanawiam się czy by się sprawdził po imprezach gdzie włosy były faktycznie obciążone różnymi kosmetykami.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tej wersji jeszcze nie miałam :) Szkoda, że na dłuższą metę się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubie ta linie do włosow biovaxu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.